• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Dratini schreef:
    (...)

    hahah ja ik ook, vooral omdat ik heel veel sokken met patroontjes en gekke kleuren heb. Ondertussen doet mijn vriendje praktisch hetzelfde, dus nu lopen we er samen bij als twee luie donders

    Schattig :Y)

    Internet op mijn mobiel na anderhalve week weer eens aangezet... hij loopt al een kwartier helemaal vast. :')

    Krolock schreef:
    (...)
    Schattig :Y)


    Haha mega (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Iedereen om mij heen gaat op vakantie en ik zit hier thuis van; Oké, mijn leven is saai. . .
    Mijn ouders willen pas januari/februari op vakantie, maar willen dan gaan vliegen en dat durf ik niet, waardoor zij niet eens vragen of ik ook op vakantie wil en dat maakt me diep van binnen heel ongelukkig. Ik wil ook naar een ver land zoals Spanje of Turkije, maar niet met het vliegtuig. . . En ik ga op vakantie om wat te doen en niet om de hele dag saai, zoals mijn vader dat dus doet (de dikzak), aan het strand liggen. Je gaat toch op vakantie om cultuur te snuiven, niet om met je papzak te liggen. . . Ugh. Had ik maar iemand die dat ook wilde en niet per se wil vliegen, maar ook met de auto op vakantie wil. . . Kutleven


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag op werk:

    Een vader, zijn zoon en een kennis van de vader waren in de Etos. De vader rekende bij me af, terwijl de kennis en het zoontje stonden te wachten. Een vrouw komt naar de kennis toe en begint te praten over het zoontje. Dan vraagt de vrouw aan het zoontje, die op zijn duim aan het zuigen is, of het lekker is. Vervolgens pakt ze het zoontje zijn duim, steekt hem in haar mond en roept: "Smaakt naar aardbei!"
    Dat was als cringeworthy on its own, maar dan loopt de vrouw weg en vraagt de vader, die klaar met afrekenen was: "Wie was dat?"
    "Kende jij haar ook niet? Ik dacht dat het iemand was die jij kende."
    Stilte.
    Vader pakt zijn zoon bij zijn schouders. "Je laat een vreemde vrouw aan je duim zuigen jij mafkees!"


    i put the fun in funeral

    Dangit, ik heb mijn 13000e post gemist :")


    Caution first, always.

    Smite heeft nu ook Vi... Maar dan als Terra. Origineel.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 19:34 ]

    Mijn moeder en ik willen een film kijken, maar welke. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    Mijn moeder en ik willen een film kijken, maar welke. . .

    Wat kijken jullie vast voor genre? Wat vinden jullie leuk (een bepaalde acteur/actrice)? Misschien weet ik een paar suggesties voor jullie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Wat kijken jullie vast voor genre? Wat vinden jullie leuk (een bepaalde acteur/actrice)? Misschien weet ik een paar suggesties voor jullie.

    Mijn moeder wil actie, maar ik hou daar niet zo van. Nou ja, veel actie niet. Beetje mag wel, maar het moet geloofwaardig blijven. We vinden animatiefilms wel leuk, maar heel veel staan er niet op Netflix.
    Verder geen comedy en horror. Trouwens, fantasy, crime en detective vinden we wel leuk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet iemand of je verplicht bent Windows 10 te downloaden? Want als deze 'deal' voorbij is met het gratis aanbod, ben je er dan vanaf en mag je, je (in mijn geval Windows 8) houden of ben je alsnog verplicht om het erop te zetten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ilya schreef:
    Dangit, ik heb mijn 13000e post gemist :")


    Dat had ik laatst ook met mijn 5555 post (plus 55 badges), daar had ik zo lang naar uitgekeken :')

    Villainess schreef:
    (...)

    Dat had ik laatst ook met mijn 5555 post (plus 55 badges), daar had ik zo lang naar uitgekeken :')

    Zo lullig. :'D


    Caution first, always.

    Im so sure Bill/Balloons is mijn nieuwe favoriete ship, this is the best thing


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sableye schreef:
    Weet iemand of je verplicht bent Windows 10 te downloaden? Want als deze 'deal' voorbij is met het gratis aanbod, ben je er dan vanaf en mag je, je (in mijn geval Windows 8) houden of ben je alsnog verplicht om het erop te zetten?


    Nee, tot die datum is het gratis, daarna moet je betalen als je Windows 10 wilt. Je bent het dus niet verplicht.


    Your make-up is terrible