• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Rivailles schreef:
    (...)

    Van anderen vaak ja. Al heb ik zelf ook wel meer dan eens zo'n personage gehad, haha. Dus op zich heb ik niet volledig het recht om te klagen. Maar Idunno, vrouwen zeiken gewoon vaker ><


    Helemaal waar. :'D Jongens zijn gewoon iets minder gezeik, maar ik kan me af en toe ook enorm ergeren aan sommige mensen die personages aanmaken met wie van alles mis is, en zo... Vader is dood, moeder zelfmoord, broer weggelopen, zus onbedoeld zwanger zonder geld en zonder man, dat soort dingen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Helemaal waar. :'D Jongens zijn gewoon iets minder gezeik, maar ik kan me af en toe ook enorm ergeren aan sommige mensen die personages aanmaken met wie van alles mis is, en zo... Vader is dood, moeder zelfmoord, broer weggelopen, zus onbedoeld zwanger zonder geld en zonder man, dat soort dingen.

    en zelf heeft de personage depressie


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    en zelf heeft de personage depressie


    Geen rol is compleet zonder een depressie, natuurlijk. Suïcidale gedachten horen er ook bij. Autmutilatie, niet te vergeten.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Helemaal waar. :'D Jongens zijn gewoon iets minder gezeik, maar ik kan me af en toe ook enorm ergeren aan sommige mensen die personages aanmaken met wie van alles mis is, en zo... Vader is dood, moeder zelfmoord, broer weggelopen, zus onbedoeld zwanger zonder geld en zonder man, dat soort dingen.


    Ja true, haha. Al vind ik het oke als de background story wel echt creatief is en ook daadwerkelijk een bepaald effect heeft gehad op een personage, wat verklaard waarom een personage bijvoorbeeld zo hard is. Wanneer het van die standaard dingen zijn en het amper effect heeft, dan is het echt zwaar irritant haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Ja true, haha. Al vind ik het oke als de background story wel echt creatief is en ook daadwerkelijk een bepaald effect heeft gehad op een personage, wat verklaard waarom een personage bijvoorbeeld zo hard is. Wanneer het van die standaard dingen zijn en het amper effect heeft, dan is het echt zwaar irritant haha.


    als het echt een doel heeft, is het natuurlijk geen probleem. Maar wanneer het compleet nutteloos is en als ze er gewoon 'bij willen horen', wordt het al snel zwaar annoying.
    Ik las ooit een rol in een RPG waaraan ik meedoe, volgens mij was het Beauxbatons of zo. Maar iemand had een rol gemaakt en 1) het meisje was 14 en zat in haar zesde jaar (terwijl ze minimaal 16 moesten zijn), 2) ze was een wereldberoemde zangeres, 3) ze is wel acht keer verhuisd (want vier keer stortte haar huis zomaar in) etc. etc. etc.

    Like. Whut.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Geen rol is compleet zonder een depressie, natuurlijk. Suïcidale gedachten horen er ook bij. Autmutilatie, niet te vergeten.

    En vergeet de boze stiefmoeder niet!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    (...)

    Helemaal waar. :'D Jongens zijn gewoon iets minder gezeik, maar ik kan me af en toe ook enorm ergeren aan sommige mensen die personages aanmaken met wie van alles mis is, en zo... Vader is dood, moeder zelfmoord, broer weggelopen, zus onbedoeld zwanger zonder geld en zonder man, dat soort dingen.


    Ik erger mij meer aan de mensen die dat áltijd doen, of als de hele rpg er vol mee zit. In weze is het verder natuurlijk niet heel vreemd als iemand een overleden ouder/broer/zus heeft, what else, want in real life komen zulke dingen ook gewoon voor, al dan niet al die dingen tegelijk waarschijnlijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Miall schreef:
    (...)

    als het echt een doel heeft, is het natuurlijk geen probleem. Maar wanneer het compleet nutteloos is en als ze er gewoon 'bij willen horen', wordt het al snel zwaar annoying.
    Ik las ooit een rol in een RPG waaraan ik meedoe, volgens mij was het Beauxbatons of zo. Maar iemand had een rol gemaakt en 1) het meisje was 14 en zat in haar zesde jaar (terwijl ze minimaal 16 moesten zijn), 2) ze was een wereldberoemde zangeres, 3) ze is wel acht keer verhuisd (want vier keer stortte haar huis zomaar in) etc. etc. etc.

    Like. Whut.


    HAHAHAHA oh wauw dat is echt briljant x) Maar ik snap wel wat je bedoeld ja. Meestal, als ik al zo'n overdreven verleden heb, dan komt dat pas naar voren tijdens het rpg. Of ik moet echt met een reden vanaf het begin al een idee hebben. Zo heb ik een keer een personage gehad waarvan zijn moeder was omgekomen door de superkrachten van iemand anders, wat ervoor heeft gezorgd dat hij tegen superkrachten was (ondanks hij ze zelf had) en ervoor is gaan vechten om te zorgen dat niemand zomaar ongecontroleerd zijn/haar krachten kan gebruiken. Een andere keer dat ik een verleden had dat redelijk tipt aan dat voorbeeld van jou, was dat eigenlijk tijdens het rpg zo ontwikkeld, omdat haar tante (waar ze bij woonde) ook daadwerkelijk in het rpg voorkwam hahaha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    mijn profiel is weer bae

    that was the best night ever


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik sorteer sokken terwijl ik livin' da vie la loca aan het zingen ben. Maar buiten dat moet ik toch opmerken dat we echt extreem veel weessokjes hebben. Minstens 50 stuks ofzo. Zo vreemd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    In anderhalve dag tijd 8 pagina's geschreven aan mijn nieuwste werk. Ik ben nu toch wel redelijk trots op mezelf. Daarnaast wordt dit verhaal wel echt langer dan verwacht, waar ik toch ook wel trots op mag zijn. Er is nog hoop voor me, ook al is dit een grammaticale hel en gaan Grammar Nazi's echt hun ogen uitkrabben als ze dit lezen want jeetje, wat is dit slecht :') Ach, ik weet tenminste dat het slecht is en ik het echt nog eens na moet lezen om alles te verbeteren, dus het is niet dat ik een oblivious f*ck ben die denkt dat dit super goed is en het dan zo online gooit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    In anderhalve dag tijd 8 pagina's geschreven aan mijn nieuwste werk. Ik ben nu toch wel redelijk trots op mezelf. Daarnaast wordt dit verhaal wel echt langer dan verwacht, waar ik toch ook wel trots op mag zijn. Er is nog hoop voor me, ook al is dit een grammaticale hel en gaan Grammar Nazi's echt hun ogen uitkrabben als ze dit lezen want jeetje, wat is dit slecht :') Ach, ik weet tenminste dat het slecht is en ik het echt nog eens na moet lezen om alles te verbeteren, dus het is niet dat ik een oblivious f*ck ben die denkt dat dit super goed is en het dan zo online gooit.


    Ik ben een grammar nazi. :Y) Maar ik wil je altijd wel helpen hoor. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik realiseer me nu pas dat ik vannacht gedroomd heb over Bam Margera. Toen hij nog knap was. Random droom over een oude crush wauw.

    Krolock schreef:
    Ik realiseer me nu pas dat ik vannacht gedroomd heb over Bam Margera. Toen hij nog knap was. Random droom over een oude crush wauw.

    Omg die goede oude tijd :W


    Wat een rotmuziek op de radio...


    Caution first, always.