• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Trikru schreef:
    Waarom ruikt mijn bloed zo sterk naar ijzer? Ew.

    Dat komt ook omdat het in bloed zit. Mensen met een sterke reukgeur kunnen dat beter ruiken dan eentje die een mindere heeft. Dat is gewoon logisch hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Dat komt ook omdat het in bloed zit. Mensen met een sterke reukgeur kunnen dat beter ruiken dan eentje die een mindere heeft. Dat is gewoon logisch hoor.


    Ja dat weet ik, maar het is wel heel erg van geur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    The edge of death


    Ooh jaa please! Zijn we dan nog wel broers? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Ooh jaa please! Zijn we dan nog wel broers? c:


    Dat is goed, maar ik zat er wel aan te denken om hem een weerwolf te maken. 8D


    Your make-up is terrible

    Trikru schreef:
    (...)

    Ja dat weet ik, maar het is wel heel erg van geur.

    Oke, dat hoort gewoon. En hoezo ruiken? Heb je een open wond?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Oke, dat hoort gewoon. En hoezo ruiken? Heb je een open wond?


    Nee ik krap altijd alle wondjes (nu muggenbultjes) open en dan gaat het heftig bloeden en dat ruik ik echt van een afstand gewoon. Niet normaal


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is goed, maar ik zat er wel aan te denken om hem een weerwolf te maken. 8D

    Van een andere pack misschien? c:
    I would love a reunion between two brothers <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Nee ik krap altijd alle wondjes (nu muggenbultjes) open en dan gaat het heftig bloeden en dat ruik ik echt van een afstand gewoon. Niet normaal

    Da's vervelend.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, ik heb echt wat met baardjes...


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij ga ik ziek worden van dit slaapritme. Ik moet echt weer even gaan leren op tijd te gaan slapen. Morgen lig ik er gewoon om 11 uur in, klaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En nu grappig doen omdat ik afwezig ben en niet reageer
    Als je eens wist wat zich allemaal in mijn hoofd afspeelt...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Heel leuk dat je wel online bent geweest hier en op fb maar gewoon niks zegt. Fuck you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik krijg de liefste en leukste berichten op m'n comic shakjdhsadhjs

    Mysticals schreef:
    ik krijg de liefste en leukste berichten op m'n comic shakjdhsadhjs


    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij heb ik last van mijn PDS :c


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.