• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Och dat doet me denken aan iets nostalgisch van vroegâh. Haha. Die teensokken :W

    Die zijn zo geweldig. Ik heb nog steeds een paar in mijn kast liggen. Voelt zo lekker :3

    Articuno schreef:
    (...)
    Die zijn zo geweldig. Ik heb nog steeds een paar in mijn kast liggen. Voelt zo lekker :3


    Die van mij zijn echt allemaal te klein enzo. Ze waren helemaal versleten tegen de tijd dat ik ze wegdeed. God, ik mis die dingen D:


    26 - 02 - '16

    Ik wil heel graag die foto contest winnen en TOP in New York zien maar damn, ik heb geen goede ideeën voor een gave foto die er uit springt >,<

    Villainess schreef:
    Ik wil heel graag die foto contest winnen en TOP in New York zien maar damn, ik heb geen goede ideeën voor een gave foto die er uit springt >,<


    Waar gaat de contest over? Wat is het thema? Ik bruis meestal van de ideeën en wellicht kan ik je inspireren? C:


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Waar gaat de contest over? Wat is het thema? Ik bruis meestal van de ideeën en wellicht kan ik je inspireren? C:


    De opdracht is heel simpel: maak een foto van jezelf met je Twenty One Pilots beanie en post hem op social media. Dan maak je kans om gratis naar New York te vliegen (hotel inbegrepen) en met vrijkaartjes naar het uitverkochte concert in Madison Square Garden, voor twee personen. Like, dat is zo gaaf, NY staat in mijn top drie van landen waar ik heen wil en Twenty One Pilots is my favo band. Het zou zo gaaf zijn en de contest is alleen voor Nederland, dus je maakt veel kans. Alleen... hoe maak je een foto die er uit springt?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 18:06 ]

    Ik roep elke keer dat AHS na seizoen 1 echt te heavy voor mij is en elke keer weer ben ik zo ontzettend benieuwd naar het nieuwe thema en urghaojeowjr. En elke keer weer kijk ik er één of twee episodes van om vervolgens te stoppen omdat ik het echt te vies of creepy vind. How.


    She's imperfect but she tries

    Mijn god, hoe erg kan je zeuren over een Star Trek film. Get a life.


    Your make-up is terrible

    Te vroeg gesproken. Wat jammer. Ik durf echt te wedden dat hij me in de gaten houdt hier op Q. Dat heeft hij al eens gedaan.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 18:18 ]

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Je kan ook een van de sokken zoeken en Duplicatus gebruiken. Niet dat je veel hebt aan twee linker- of twee rechtersokken, maar ja :W


    Dan heb ik nog meer sokken om te sorteren! D;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je zet jezelf echt voor lul


    Caution first, always.

    ik draag bijna altijd twee verschillende sokken, scheelt zo veel moeite


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Elke keer als ik hoor dat ik een berichtje heb schiet mijn hart naar mijn keel.

    Dratini schreef:
    ik draag bijna altijd twee verschillende sokken, scheelt zo veel moeite

    Same. Ik sta er bijna bekend om

    Krolock schreef:
    (...)
    Same. Ik sta er bijna bekend om


    hahah ja ik ook, vooral omdat ik heel veel sokken met patroontjes en gekke kleuren heb. Ondertussen doet mijn vriendje praktisch hetzelfde, dus nu lopen we er samen bij als twee luie donders


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Maar als ik iets zeg is het meteen fout, he? Natuurlijk. Want ik mag wel te mager worden genoemd maar ik mag mijn zus niet dik noemen? Wat is dit? Het doet mij meer pijn om dat aan te horen dan dat het haar iets doet, want zelf noem je der ook dik, al is het voor de grap..


    — Inner peace, it's hard to find. —