• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Rayquaza schreef:
    De rpg speelt zich af in 1600 en het personage is geboren in de 90's? Ehh.. Ehhhhh... EHHHHHHHHHHHHHH....



    HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAA.


    En alsof dat nog niet lollig genoeg was, vond ik ook een foto van Pim die zichzelf super charmant aan het krabben is omdat 'ie jeuk heeft. lol.


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    (...)

    En alsof dat nog niet lollig genoeg was, vond ik ook een foto van Pim die zichzelf super charmant aan het krabben is omdat 'ie jeuk heeft. lol.



    "Whatcha lookin' at."
    Geniaal. :')

    // Wat is dat gedreun...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    "Whatcha lookin' at."
    Geniaal. :')

    // Wat is dat gedreun...


    The end of the world. Vandaag 29 juli zou het kapot gaan. Was het maar zo een feest.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 0:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    The end of the world. Vandaag 29 juli zou het kapot gaan. Was het maar zo een feest.


    Gelukkig niet zeg, anders had ik geen fatsoenlijk afscheid van mijn kat kunnen nemen D:

    Ik mis hem zo erg... ):


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    But I still love you as you are. <3

    <3
    Fanks, honey.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 0:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hehe, beeldmateriaal maakt iets beschrijven zoveel makkelijker. :3

    Wauw, witte raven zijn echt supermooi.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ha. Mooie foto, mooi verhaaltje, mooie droom. Laten we het hopen :Y)

    Ik zie een foto van 3 of 4 jaar geleden van mezelf, maar ik weet zeker dat als ik hem aan iemand anders laat zien dat ze denken dat hij gisteren gemaakt is. Dit is niet normaal. Waarom zie ik er nog exact hetzelfde uit?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Uhl, duizeligheid aanval en hij gaat na twee krentenbollen en twee koppen thee nog niet over. Ik moet dingen doen. Ik wil niet op bed zitten/liggen tot het overgaat :/


    Happy Birthday my Potter!

    Wááááááárom is kleding zo moeilijk bij me? Heb ik een leuke broek gekregen, kan ik niks vinden voor erboven en andersom ook. Waarom kan ik nooit een keertje gewoon een leuk setje vinden? o.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe kan ik in één nacht zoveel vreemde dromen gehad hebben lol


    i put the fun in funeral

    Ik heb zoveel gehuild in mijn droom vannacht. . . Het was ook niet leuk. Kut.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee Lieke, hou je gedeisd. Je gaat niet die volume knop helemaal opendraaien, denk aan je buren.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 10:28 ]