• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Ik had net zo goed thuis kunnen blijven. Mijn mening doet er toch niet toe


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dratini schreef:
    Im so sure Bill/Balloons is mijn nieuwe favoriete ship, this is the best thing


    thank you so much for bringing this into my life


    i put the fun in funeral

    Hypno schreef:
    (...)

    thank you so much for bringing this into my life


    Het is een wonder op aard


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    We gaan gewoon Penny's shadow kijken. Klaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Mijn moeder wil actie, maar ik hou daar niet zo van. Nou ja, veel actie niet. Beetje mag wel, maar het moet geloofwaardig blijven. We vinden animatiefilms wel leuk, maar heel veel staan er niet op Netflix.
    Verder geen comedy en horror. Trouwens, fantasy, crime en detective vinden we wel leuk.

    Fantasy als in Avatar en aliëns enzo? Crime en detectivefilms heb ik hierachter toegevoegd, maar sommige heb ik nog niet gekeken en die staan nog op mijn lijstje om te kijken. Sherlock Holmes 1 & 2, Memento, The Bourneseries, Changeling, Minority Report, Source Code, Inside Man, The Illusionist (Ik weet niet of beiden jullie van de vroegere era houden qua films, maar dat is deze film), The Departed, R.I.P.D, Zodiac, Watchmen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    We hebben al wat, toch heel erg bedankt! C:


    //
    Oh, oh, mijn nieuwe karakter op die site is ook niet een van de snuggerste ;'D
    "Why is a girl like you alone in the desert?" He asked suspiciously but then remembered he was alone too.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit liedje heeft een steengoede tekst. Best wel kippenvel nu :/


    26 - 02 - '16

    Schrijven is zo moeilijk als je diep in je hart weet dat je er eigenlijk klaar mee bent. Voor nu?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    FRICK HET CONCERT IN NYC IS WANNEER IK OP VAKANTIE BEN ZELFS AL ZOU IK DIT WINNEN KAN IK ER NIET EENS HEEN KILL ME
    Toch ga ik het proberen, met naar minder dan 30 andere inzendingen is de kans best groot.

    Villainess schreef:
    FRICK HET CONCERT IN NYC IS WANNEER IK OP VAKANTIE BEN ZELFS AL ZOU IK DIT WINNEN KAN IK ER NIET EENS HEEN KILL ME
    Toch ga ik het proberen, met naar minder dan 30 andere inzendingen is de kans best groot.

    Beter neem je mij dan mee vriend.
    Huhu c;


    Ik mis Amerikaanse Netflix zo erg

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:28 ]


    Caution first, always.

    Wat is er mis met mij? Ik jaag iedereen weg.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uhl ga weg depressie aanval. Ik wil dit niet meh.


    Happy Birthday my Potter!

    Ilya schreef:
    (...)
    Beter neem je mij dan mee vriend.
    Huhu c;


    If you help me with a plan, I will ^^

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 21:46 ]

    Sableye schreef:
    Wat is er mis met mij? Ik jaag iedereen weg.


    Er is niets mis met jou! <3


    26 - 02 - '16

    Mijn kat is volgens mij echt een special Snowflake; laser lampjes maken hem chagrijnig en hij vangt ook geen muizen x)


    26 - 02 - '16