• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Please, maak ook het nieuwe topic als je een topic sluit. Je kan wel een reactie geven met 'moet er nu niet een nieuw topic komen?' maar je kan hem dan zelf ook maken.. Ik heb daar echt een hekel aan.

    Aerodactyl schreef:
    Mijn god, mijn vader is begonnen met Candy crush, nee... gewoon nee. Dat muziek/geluid is ook echt super irritant en hij wil het niet zachter zetten. Oh well, ik word vanzelf wel agressief c:

    // Ik heb niet eens zin meer om aan zo'n kinderachtige RPG mee te doen (:


    Ik weet gelijk welke je bedoeld xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat hebben mensen tegen een jongen spelen in een rpg? Like, het zijn ook gewoon mensen. Zo moeilijk is het nu ook weer niet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Wat hebben mensen tegen een jongen spelen in een rpg? Like, het zijn ook gewoon mensen. Zo moeilijk is het nu ook weer niet.

    Lol, ik heb juist moeite met een meisje spelen. Waar zijn jongens nodig? Stuur maar een linkje, dan zal ik kijken of ik het wat vind c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Lol, ik heb juist moeite met een meisje spelen. Waar zijn jongens nodig? Stuur maar een linkje, dan zal ik kijken of ik het wat vind c:


    Aah, dat is zeer handig :3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179265
    Hier, geloof ik. Ik doe zelf verder niet mee, maar ik kijk zo nu en dan eens een rpg door in de hoop dat het me aanspreekt haha. Ik heb al een hele tijd geen leuke rpg meer gehad..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Merlins soaked sweatband, wat doet dat ding alweer in de top? Waar heb ik dat aan verdiend? Het heeft nog helemaal geen hoofdstukken. Zo tegenstrijdig als ik bedenk dat mijn andere story waar ik wel dagelijks post 104 abo's heeft en bijna nooit kudos krijgt lol :W


    Happy Birthday my Potter!

    Rivailles schreef:
    (...)

    Aah, dat is zeer handig :3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=179265
    Hier, geloof ik. Ik doe zelf verder niet mee, maar ik kijk zo nu en dan eens een rpg door in de hoop dat het me aanspreekt haha. Ik heb al een hele tijd geen leuke rpg meer gehad..

    Ah nah, niet echt mijn soort RPG hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind jongens spelen juist wel leuk. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Ik vind jongens spelen juist wel leuk. :'D


    Jup. Meisjes spelen is altijd zo. . . geen idee, maar ik vind het niet geweldig leuk of zo.

    / /

    Haha, altijd wat ik denk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeah! Destiny, you go girl! Nu ben ik wel benieuwd naar de potentie van de nieuwe topper :Y)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    En waarom heb ik dat boek besteld?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Miall schreef:
    Ik vind jongens spelen juist wel leuk. :'D


    Ik vind het beide opzich wel leuk. Alleen kunnen vrouwelijke personages soms zo aanstellerig doen ugh haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Ik vind het beide opzich wel leuk. Alleen kunnen vrouwelijke personages soms zo aanstellerig doen ugh haha

    Dat ligt toch aan hoe je ze zelf schrijft haha, of bedoel je vrouwelijke personages van anderen?


    Caution first, always.

    Ilya schreef:
    (...)
    Dat ligt toch aan hoe je ze zelf schrijft haha, of bedoel je vrouwelijke personages van anderen?


    Van anderen vaak ja. Al heb ik zelf ook wel meer dan eens zo'n personage gehad, haha. Dus op zich heb ik niet volledig het recht om te klagen. Maar Idunno, vrouwen zeiken gewoon vaker ><


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Van anderen vaak ja. Al heb ik zelf ook wel meer dan eens zo'n personage gehad, haha. Dus op zich heb ik niet volledig het recht om te klagen. Maar Idunno, vrouwen zeiken gewoon vaker ><

    Ah op die manier haha. ^^


    Caution first, always.