• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Articuno schreef:
    (...)
    Ik zit al naar wat films te kijken die ik graag wil zien van de week. (:


    // Een week lang alleen thuis.
    Heaven or hell? I don't know.


    Je kan op aliexpress ook zo'n kastje kopen voor je televisie en dan heb je een soort netflixachtig iets; kost niets en je kan alles kijken wat je maar wil via steams (;
    Zelf heb ik dat kastje ook thuis. Het is ontzettend fijn. Veel films die lang op mijn lijstje stonden heb ik kunnen zien (:


    26 - 02 - '16

    Bestaat er een spreuk om sokken bij elkaar te vinden? Dat zou echt schelen...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Je kan op aliexpress ook zo'n kastje kopen voor je televisie en dan heb je een soort netflixachtig iets; kost niets en je kan alles kijken wat je maar wil via steams (;
    Zelf heb ik dat kastje ook thuis. Het is ontzettend fijn. Veel films die lang op mijn lijstje stonden heb ik kunnen zien (:

    Ik zal daar eens naar kijken (: Lijkt me erg handig om te hebben

    Articuno schreef:
    (...)
    Ik zal daar eens naar kijken (: Lijkt me erg handig om te hebben


    Het is een kastje die je televisie in een soort van smart tv verandert. Je kan dan ook Youtube filmpjes kijken en dergelijke. Het werkt verder met een programmaatje die Genesis heet; daar kan je series en films mee kijken C:


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    Bestaat er een spreuk om sokken bij elkaar te vinden? Dat zou echt schelen...


    Accio linker/rechter *vul hier de beschrijving van de sok in* sok c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Je kan op aliexpress ook zo'n kastje kopen voor je televisie en dan heb je een soort netflixachtig iets; kost niets en je kan alles kijken wat je maar wil via steams (;
    Zelf heb ik dat kastje ook thuis. Het is ontzettend fijn. Veel films die lang op mijn lijstje stonden heb ik kunnen zien (:


    Kodi c:
    Wij gaan het waarschijnlijk ook nemen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JamesPotter schreef:
    Bestaat er een spreuk om sokken bij elkaar te vinden? Dat zou echt schelen...


    Je kan ook een van de sokken zoeken en Duplicatus gebruiken. Niet dat je veel hebt aan twee linker- of twee rechtersokken, maar ja :W


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Je kan ook een van de sokken zoeken en Duplicatus gebruiken. Niet dat je veel hebt aan twee linker- of twee rechtersokken, maar ja :W


    Erieka, sokken zijn niet links of rechts. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Erieka, sokken zijn niet links of rechts. (cat)


    Mijn wandelsokken wel, haha


    26 - 02 - '16

    Jezus, wat kan jij zeuren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rafe schreef:
    Jezus, wat kan jij zeuren.


    Caution first, always.

    Assassin schreef:
    (...)

    Erieka, sokken zijn niet links of rechts. (cat)

    Hehe, ik heb ook linker en rechter sokken XD Ik vind het zo vervelend voelen als je ruimte hebt bij je kleine teen :Y)

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Mijn wandelsokken wel, haha


    Oh, volgens mij heb ik ook een paar sokken die dat hebben... Maar normale sokken niet!


    Your make-up is terrible

    Articuno schreef:
    (...)
    Hehe, ik heb ook linker en rechter sokken XD Ik vind het zo vervelend voelen als je ruimte hebt bij je kleine teen :Y)


    Och dat doet me denken aan iets nostalgisch van vroegâh. Haha. Die teensokken :W


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, volgens mij heb ik ook een paar sokken die dat hebben... Maar normale sokken niet!


    Ja, dan zou mijn spreuk wel een goed idee zijn. Zou me ook bergen met tijd besparen wanneer ik thuis de was moet doen en de sokken van 5 mensen uit moet zoeken pfff :W


    26 - 02 - '16