• Zondag was ik op Comic Con, en daar heb ik mijn eerste funko pop gekocht. Eerst vond ik het maar lame, maar toen bedacht ik dat het best een leuke toevoeging voor mijn DVD-collectie zou zijn (mijn "topfilms" staan in een vitrinekast) dus ja, ik heb het toch gedaan. :3



    Heeft iemand anders toevallig ook al eens een funko pop gekocht? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo cuuuute!
    Nope, ik heb zulke poppen niet. Maar ik blijf ze wel ontzettend schattig vinden. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb er twee op mijn kamer. Een Elsa en een Olaf. Hahaha. Ik vind ze echt zo schattig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb er ooit eentje gekregen van Captain Jack Sparrow, maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet... haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zo schattig. Ik heb er ook maar eentje. Loki maar dan zonder zijn helm. ^^

    Ik heb ergens in de zomervakantie ook mijn eerste funko pop gekocht! ^^ en je raadt vast wel welke :')


    Ik heb er zelf een van Connor uit AC3 & Ramsay Bolton van GoT



    — Inner peace, it's hard to find. —

    Die zijn echt vreselijk schattig (:

    Ik heb geen helaas, maar wil graag een Link + Zelda, en alle Assassin's Creed hoofdrol spelers.

    Ik heb er nog nooit van gehoord, van zo'n pop. Maar wat zien al die poppen er leuk uit!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord, van zo'n pop. Maar wat zien al die poppen er leuk uit!


    26 - 02 - '16

    Ik heb er voor mijn verjaardag eentje gekregen van Bucky (; Ik ben er wel blij mee, want het is gewoon mega cute.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Animato schreef:
    Zo cuuuute!
    Nope, ik heb zulke poppen niet. Maar ik blijf ze wel ontzettend schattig vinden. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind ze altijd wel cute. c; Ik wilde een tijdje heel graag de jonge en oude versie van David Levinson, maar ik heb het niet gedaan want ik vind het nog vrij duur en vroeger kocht ik ook altijd dat soort spullen waar ik dan verder echt niks meer mee deed.


    Caution first, always.

    Oeh, proficiat! ;D Ik heb deze:


    What would Emma do?

    Ik heb twee Khaleesi versies. Ik had de ene voor een vriendin gekocht maar die had hem al, en de tweede gekregen. Fun fact: ik heb wel een hele episode van GoT gezien. Ben nu alleen te gehecht aan ze om ze weg te doen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted