• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Ilya schreef:
    (...)
    Oooh ik ken haar van de serie Smash. Zij is prachtig!

    Ze is vooral bekend van Will & Grace, hehe. She is awesome. Die serie moet ik nog kijken tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik eet een keer nootjes en nu is mijn kies nog meer fucked up dan hij al was en heb ik een punt tegen mijn tong aan -.-

    // Opweg naar huuuiiis. Het was heel gezellig, maar ik ven zo moeeee.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 0:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die verdomde mug heeft gewoon op mijn hand gezeten en zijn afdruk achtergelaten zonder dat ik er erg in had gehad.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet dat we hebben afgesproken het gewoon te laten zitten maar ik ben eerlijk gezegd nog steeds heel teleurgesteld en verdrietig. En ik weet dat als ik dat tegen jou zeg dat jij mij een aansteller vindt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Morgen is het zover D: Ik ben er nog niet klaar voor D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Alleen omdat ik mijn telefoonlader niet wil delen, begin jij zo te doen? Steek dat ding dan ook maar ergens waar de zon niet schijnt.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Good night, world.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Thuuuuuiiiissss welterusteb daaag! <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wakker. Hmpf.
    Echt de weirdest droom ever. :W


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heerlijke manier om wakker te worden. #Not.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay, ik heb me er overheen gezet door te denken dat ik sowieso niet goed genoeg ben omdat er genoeg mensen zijn die beter zijn dan ik ben, haha. Well, het werkt tegen de zenuwen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik verpest altijd alles. Ik voel mezelf zo dom nu. Dit is zo niet mij en nu heeft iedereen een slecht beeld van mij. Hoe kan ik dit nu weer vergeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee ik wil niet wachten tot mijn broer terug is van vakantie om Suicide Squad te kunnen zien. Pff. Ik hoop dat het nog gaat lukken met een vriendin van me, ik verheug me hier te veel op.

    In plaats van dat ik een chagrijnige, ongestelde dekenburrito mag zijn, moet ik mee repeteren. Alright ok yeah no leave me to die pls.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    wauwzers egoïstische wereld.