• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Ik heb echt geen idee van wat ik wil doen vandaag...


    Stenenlikker

    Damn, Pandora deed eigenlijk een damn goede impressie van Hillary Clinton.


    Your make-up is terrible

    Vanavond rijden yaaay


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind het hilarisch hoe sommige crewleden nog steeds hun Fishlet signature hebben (fish)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Sommige crewleden voelen zich behoorlijk idioot op dit moment :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahahahha sorry Jip. Ik moest het toch een keer zeggen;p ik had het een paar weken geleden ook al gezien, lol


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goedemiddag. Net wakker o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nikki, your mug looks beaten by a garage door.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 12:33 ]


    Your make-up is terrible

    Mama heeft een baaaann <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga mijn make-up doen en wel iemand anders zoeken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik weer moet notuleren bij de vergadering, word ik gek.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wauw betekenen we echt niets meer voor deze doktoren hier? Mijn vader wordt "geopereerd" aan zijn voorhoofd. Het enige wat hij heeft gedaan volgens de andere doktor is zijn huid open gesneden en weer dicht.
    Mijn moeder heeft een controle gehad voor d'r hart. Zeggende dat er niks is terwijl ze een fucking gat in d'r hartklep heeft.
    Hoe lang gaan we nog leven?

    Mijn god, mijn vader is begonnen met Candy crush, nee... gewoon nee. Dat muziek/geluid is ook echt super irritant en hij wil het niet zachter zetten. Oh well, ik word vanzelf wel agressief c:

    // Ik heb niet eens zin meer om aan zo'n kinderachtige RPG mee te doen (:

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 13:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wou echt voor mijn moeder dat ze met iemand anders getouwd was.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered