• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    Pff dit is moeilijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Haha ja dat is waar ^^ Ik heb er nog nooit zolang last van gehad als nu though, het is echt irritant. Telkens als ik opsta val ik bijna flauw ondanks dat ik al twee krentenbollen, drie witte bollen, een koek en een kersenflap naar binnen heb gewerkt en veel gedronken heb.


    Je ziet zeker zwarte vlekken voor je ogen en daardoor lijkt het of je gaat vallen?
    Ik ben daardoor ook een keer echt flauwgevallen, twee keer achter elkaar. Ik stond op en viel meteen weer om. Maar weet niet of dat ook met mijn bloeddruk te maken heeft xd

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 14:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Je ziet zeker zwarte vlekken voor je ogen en daardoor lijkt het of je gaat vallen?
    Ik ben daardoor ook een keer echt flauwgevallen, twee keer achter elkaar. Ik stond op en viel meteen weer om. Maar weet niet of dat ook met mijn bloeddruk te maken heeft xd


    Jap, het zijn een soort sterretjes die zwart verspreiden of zo. Het is echt niet uit te leggen, maar ik snap waarom ze het over "sterretje zien" hebben. Ik word er trouwens ook onwijs misselijk van en het zweet breekt mij uit en alles gaat trillen. Ik heb het best vaak, maar normaal gaat het over als ik iets zouts eet en iets zoets drink, maar eten en drinken helpt nu bar weinig helaas.


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Jap, het zijn een soort sterretjes die zwart verspreiden of zo. Het is echt niet uit te leggen, maar ik snap waarom ze het over "sterretje zien" hebben. Ik word er trouwens ook onwijs misselijk van en het zweet breekt mij uit en alles gaat trillen. Ik heb het best vaak, maar normaal gaat het over als ik iets zouts eet en iets zoets drink, maar eten en drinken helpt nu bar weinig helaas.


    Dat heb ik een paar weken geleden ook gehad, doodeng. Ik had net heet gedoucht maar ik had nog niets gegeten, dus ik moest naakt op de grond in de keuken gaan liggen met een wortel. :'D Hielp wel, na een kwartier voelde ik me weer beter. Maar ieks, dat jij het zo vaak hebt. ;c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I fucking hate myself and i don't know what to do.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Jap, het zijn een soort sterretjes die zwart verspreiden of zo. Het is echt niet uit te leggen, maar ik snap waarom ze het over "sterretje zien" hebben. Ik word er trouwens ook onwijs misselijk van en het zweet breekt mij uit en alles gaat trillen. Ik heb het best vaak, maar normaal gaat het over als ik iets zouts eet en iets zoets drink, maar eten en drinken helpt nu bar weinig helaas.


    Jaa, ik ga ook altijd helemaal trillen en dat heb ik dan helemaal niet in de hand. Soms denk ik echt dat ik er bij sta alsof ik bezeten ben door een demoon of zo, want volgens mij rollen mijn ogen ook weg, hahah.
    Ja, mijn dokter zei dat het bij mij aan te weinig zout lag, maar aangezien jij zowel suiker als zout neemt, denk ik dat het even niet werkt. Dat heb ik ook een tijdje gehad.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    (...)

    Dat heb ik een paar weken geleden ook gehad, doodeng. Ik had net heet gedoucht maar ik had nog niets gegeten, dus ik moest naakt op de grond in de keuken gaan liggen met een wortel. :'D Hielp wel, na een kwartier voelde ik me weer beter. Maar ieks, dat jij het zo vaak hebt. ;c


    Ik was toen flauwgevallen onder de douche, stond op en viel toen weer, waardoor ik met mijn hals tegen de wasbak klapte en dus geluk heb gehad, aangezien je strottenhoofd erg kwetsbaar is en als deze te ver opzet je kunt stikken o.o
    Heb twee weken niet staand durven douchen.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 14:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik was niet goed genoeg, ben ik bang.. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aerodactyl schreef:
    (...)

    Ik was toen flauwgevallen onder de douche, stond op en viel toen weer, waardoor ik met mijn hals tegen de wasbak klapte en dus geluk heb gehad, aangezien je strottenhoofd erg kwetsbaar is en als deze te ver opzet je kunt stikken o.o
    Heb twee weken niet staand durven douchen.
    f

    dit komt mij bekend voor. Ik krijg ook heel vaak vlekken voor mijn ogen als ik opsta en inderdaad misselijk en instabiel. Ik ben ook weleens in douche flauwgevallen, dat was inderdaad echt vreselijk naar. Ik sloeg met mijn hoofd tegen de muur en ben toen uiteindelijk opgekrabbeld en ben doorweekt en al in bed gaan liggen. Kon niets meer de paar uren daarna.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dratini schreef:
    (...)f

    dit komt mij bekend voor. Ik krijg ook heel vaak vlekken voor mijn ogen als ik opsta en inderdaad misselijk en instabiel. Ik ben ook weleens in douche flauwgevallen, dat was inderdaad echt vreselijk naar. Ik sloeg met mijn hoofd tegen de muur en ben toen uiteindelijk opgekrabbeld en ben doorweekt en al in bed gaan liggen. Kon niets meer de paar uren daarna.

    Jup, na zo iets is normaal functioneren echt heel moeilijk. Ik was echt bang dat het weer zou gebeuren dus ben beneden op de bank gaan liggen in een duster.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JA HIJ WILT GELOOF IK DAT IK NOG EEN KEER TERUG KOM YES YES YEEEESSS


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat pijnlijke moment dat iemand waarvan je dacht dat het je beste vriendin was een foto post "we're best friends now!' met iemand anders. I see where I stand. *sigh*

    Zal ik het pakje maar gewoon terug halen?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2016 - 16:48 ]

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Jap, het zijn een soort sterretjes die zwart verspreiden of zo. Het is echt niet uit te leggen, maar ik snap waarom ze het over "sterretje zien" hebben. Ik word er trouwens ook onwijs misselijk van en het zweet breekt mij uit en alles gaat trillen. Ik heb het best vaak, maar normaal gaat het over als ik iets zouts eet en iets zoets drink, maar eten en drinken helpt nu bar weinig helaas.


    We gaan gewoon rustig aan doen vanavond en anders vang ik je op;p sorry, flauw. Ik zit ondertussen trouwens in de juiste trein, maar ik sta nog stil op Amsterdam Centraal.
    I'm almost there!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat moment waarop je niet weet hoe je een Engelse uitdrukking moet vertalen naar het Nederlands >.<


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Damnit, nu heb ik alweer niks meer om voor te schrijven.


    Your make-up is terrible