• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    MODEL KENDALL JENNER JUST LIKED MY PHOTO HOW DID THIS HAPPEN I HAVE LIKE TWO FOLLOWERS

    Misschien moest ik toch naar mijn vader luisteren en mezelf verdrinken. Dan heeft niemand tenminste meer last van me, I can't even blame them. Ugh, I hate myself.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil ook op vakantie :'c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn vader: mag ik een paar boeken lenen?
    Ik: waarom?
    Mijn vader: ik moet het kastje ophangen, maar ik heb wat ondersteuning nodig.
    Ik: boekenmishandelaar


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik laat me inspireren door m'n fave personage en ga mijn horoscoop lezen. Gelukkig is het redelijk goed nieuws, haha. Anders had het mijn humeur verpest x) Maar ugh ik ben zenuwachtig.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wanneer je hele familie op vakantie gaat en alleen je oma afscheidt van je neemt.

    Ik hou zo van James van Cow Chop. ;-;


    Caution first, always.

    Want klote wijf heeft al vier spellen om te organiseren, ik had er twee laten we mij lekker verwijderen en inruilen voor haar. Nu al klaar met heel dat klote kamp.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb gereden omg please laat het goed genoeg zijn geweest..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bij de vergadering was het nog: 'Mensen die nu aanwezig zijn hebben voorrang op de mensen die afwezig zijn.' Ik was aanwezig, ik wilde dat spel en opeens word ik eraf gehaald? Niet oké


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil beneden Fallout 4 spelen maar ik zit om het half uur te janken..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    waarom hou ik zoveel van Coldplay

    Oke mijn bloeddruk is dus te laag... great :')


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Oke mijn bloeddruk is dus te laag... great :')


    Oh dat is zo hinderlijk eh :/
    Naja, on the bright side, je hebt niet zo snel last later van een te hoge bloeddruk ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    (...)

    Oh dat is zo hinderlijk eh :/
    Naja, on the bright side, je hebt niet zo snel last later van een te hoge bloeddruk ^^


    Haha ja dat is waar ^^ Ik heb er nog nooit zolang last van gehad als nu though, het is echt irritant. Telkens als ik opsta val ik bijna flauw ondanks dat ik al twee krentenbollen, drie witte bollen, een koek en een kersenflap naar binnen heb gewerkt en veel gedronken heb.


    Happy Birthday my Potter!