• HIER KUN JE AL JE FRUSTRATIES, EUFORISCHE MOMENTEN EN HERSENSPINSELS KWIJT.
    DUS ZIT JE IETS DWARS? HEB JE PROBLEMEN? IS JE IJSJE NIET LEKKER? WIL JE KLAGEN OVER DONALD TRUMP OF ZIJN HAAR? OF VOEL JE JE GEWOON ZO ONTZETTEND BLIJ EN WIL JE DAT MET DE REST VAN QUIZLET DELEN?
    SCHRIJF HIER DAN ALLES VAN JE AF.

    i like driving


    i put the fun in funeral

    Ik mis je best wel nu..

    Net vast de hoognodige dingen gekocht voor op vakantie
    Nog 2 weekjes!


    "It means no worries, for the rest of your days"



    Beautiful

    Ik heb zin om een cliché horror RPG te maken


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    200 wafels gebakken! :')


    What would Emma do?

    Tss al die uitslovers op de camping met wasbordjes die zonder shirt rondparaderen wat een machomannetjes met hun natte haar van het zwembad wat een patsers met hun ego uGH ik heb hier duidelijk muchos bezwaar tegen

    Ahum

    Kuch

    Ga alsjeblieft niet weg terwijl ik staar


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aerodactyl schreef:
    Ik heb zin om een cliché horror RPG te maken


    Ik heb ook zin in iets clichés. Een cliché vakantieliefde verhaal of zo met alle mogelijke clichés. Hihi.


    26 - 02 - '16

    Rayquaza schreef:
    (...)

    Ik heb ook zin in iets clichés. Een cliché vakantieliefde verhaal of zo met alle mogelijke clichés. Hihi.


    Zin om samen een cliché verhaal te schrijven?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    #BlackWomanDidThat. Wauw, ze willen echt een andere behandeling dan blanke mensen.

    "Als je net een weekje later naar Belgie ging kon ik nog mee."

    Zelfs dan had je vast wel andere plannen gemaakt of dingen afgezegd...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik heb er geen probleem mee als er geen WiFi is. Ik vind het gewoon lastig dat ze zeggen van wel, maar er eigenlijk geen WiFi beschikbaar is.


    <3

    Amica schreef:
    Ik heb er geen probleem mee als er geen WiFi is. Ik vind het gewoon lastig dat ze zeggen van wel, maar er eigenlijk geen WiFi beschikbaar is.


    ugh, dat is pittig lelijk zeg. (cat)


    .it's up to you to make dreams come true

    Echt please kom nu even rechtstreeks met wat je weet e.d. want ik wil weten wat er is gezegd ugh


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oke dan niet :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.