• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je klagen over Donald Trump of zijn haar? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet dat ik die films eigenlijk niet kan verdedigen, maar het voelt zoveel beter dan de ot.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Au.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh wauw hij appt wel. Ik ben oprecht verbaasd, op een goede manier.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Altijd als ik over mijn beste vriendin van het vmbo droom word ik huilend wakker. Ik moet haar wel heel erg missen. Maybe moet ik weer eens contact met haar zoeken, maar ik ben zo bang dat ze andere en betere vrienden heeft en mij niet meer ziet staan.

    Even bruin worden. HAHAHAHAHA.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De calorieën tellen niet als je er vier uur voor in de keuken hebt gestaan, lalalalalalaaa.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    KLAINE!

    //
    Nu ben ik officieel bloeddonor^^
    Stamceldonor, orgaandonor en nu dus ook bloeddonor. Yay^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Misschien moet ik eens Netflix aanschaffen. Kan ik in ieder geval series en films kijken. Al denk ik niet dat ik er veel van ga kijken en het zonde van mijn geld is.

    Meh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    JamesPotter schreef:
    KLAINE!

    //
    Nu ben ik officieel bloeddonor^^
    Stamceldonor, orgaandonor en nu dus ook bloeddonor. Yay^^


    Hoe lang duurde het bij jou voordat je bevestiging kreeg dat je stamceldonor was? Want ik heb mijn envelop al een maand geleden gestuurd maar heb nog steeds niks gehoord.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Parley schreef:
    (...)

    Hoe lang duurde het bij jou voordat je bevestiging kreeg dat je stamceldonor was? Want ik heb mijn envelop al een maand geleden gestuurd maar heb nog steeds niks gehoord.


    Ik stuurde hem rond nieuw jaar op, dus ik dacht dat dat bij mij de reden was, maar het duurt inderdaad heel lang.
    Ik kreeg eerst een standaard 'gelukkig nieuwjaar' kaartje in januari (rond 15 december ingeschreven) en in februari ergens kreeg ik een welkomsbrief en mijn pasje. Het duurde inderdaad erg lang!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik haat Large en hun achterlijke maattabelletje.


    Caution first, always.

    Hierom haat ik eten dus, godverdomme.


    Your make-up is terrible


    want and need


    Heaven is a place that we all have

    Newsflash: Xanthe is vant straat :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque