• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Vanmiddag postte ik hier iets over mijn "eetprobleem". Nu krijg ik hier op Q de "zo verlies je binnen een week 10 kilo" reclame. Way to go.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Braindead....


    Stenenlikker

    *kuchum*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bruch schreef:
    Vanmiddag postte ik hier iets over mijn "eetprobleem". Nu krijg ik hier op Q de "zo verlies je binnen een week 10 kilo" reclame. Way to go.


    Ik zag het ook al ja. Ik wilde er net een topic over maken...


    "Ignite, my love. Ignite."

    VOLDOENDE VOOR MARKTANALYSE. YESH YESH YESH YESH yesh yesh


    "Ignite, my love. Ignite."

    IK GA SHAWN MENDES LIVE ZIEN AAAAH
    EN ADAM LAMBERT!

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 19:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als er een speciale plaats is waar je niet moet nadenken, voelen of iets doen, send me there alsjeblieft.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb op dit moment niks aan: 'Ik moet nadenken.' Ik moet het zeker weten of je maandag kan of niet. Het gaat hier wel om mijn examen godverdomme.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh oké, niet boeiend genoeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaay ik heb twee korte broeken! Go C&A Duitsland! 9 euro is tenminste een leuke prijs. :3
    Alleen was bovenkleding een ramp ditmaal. Beetje jammer. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn dag was nog niet slecht genoeg, komt dit er nog bij. Ugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Natuurlijk heb je niet naar het spel gekeken. Ik beteken niets voor je en stel je voor dat je moet gamen met je vriendin. Stel je voor dat je tijd met haar moet doorbrengen.

    Grimmie schreef:
    Natuurlijk heb je niet naar het spel gekeken. Ik beteken niets voor je en stel je voor dat je moet gamen met je vriendin. Stel je voor dat je tijd met haar moet doorbrengen.


    Als ik even eerlijk mag zijn, klinkt dit allesbehalve een goede relatie als ik je voorgaande posts lees.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    Als ik even eerlijk mag zijn, klinkt dit allesbehalve een goede relatie als ik je voorgaande posts lees.

    Dit. Dump die gozer nou maar gewoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nieuwe serie verslaving +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered