• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Aerate schreef:
    (...)

    Als ik even eerlijk mag zijn, klinkt dit allesbehalve een goede relatie als ik je voorgaande posts lees.

    Klopt, het is gewoon slecht, maar op een of andere manier probeer ik het elke keer weer te fixen en ik geloof ook echt dat het goed kan komen, zelfs al gaat het al een jaar lang slecht. Hoe naïef.

    Yaaaay na anderhalve maamd ligt eindelijk het logo van Large op de mat. Thanks for the awesome sweater Large :Y)

    Grimmie schreef:
    (...)
    Klopt, het is gewoon slecht, maar op een of andere manier probeer ik het elke keer weer te fixen en ik geloof ook echt dat het goed kan komen, zelfs al gaat het al een jaar lang slecht. Hoe naïef.


    Wel, ik bewonder je hoop. Maar een jaar lang is toch wel veel.


    Heaven is a place that we all have

    Villainess schreef:
    Yaaaay na anderhalve maamd ligt eindelijk het logo van Large op de mat. Thanks for the awesome sweater Large :Y)


    Dit dacht ik gisteren ook, en toen bleken mijn schoenen te klein te zijn :''(

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 20:14 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aerate schreef:
    (...)

    Wel, ik bewonder je hoop. Maar een jaar lang is toch wel veel.

    Ik had er al lang een einde aan moeten maken toen hij de laatste keer aan het blowen was waar ik bij was. Maar ik was zo stom om hem een 8e kans te geven in de hoop dat hij deze keer echt kon stoppen. So yeah, ik heb het mezelf echt moeilijk gemaakt.

    Burritho schreef:
    (...)

    Dit dacht ik gisteren ook, en toen bleken mijn schoenen te klein te zijn :''(


    Dat was inderdaad ook mijn grootste angst :')

    Grimmie schreef:
    (...)
    Ik had er al lang een einde aan moeten maken toen hij de laatste keer aan het blowen was waar ik bij was. Maar ik was zo stom om hem een 8e kans te geven in de hoop dat hij deze keer echt kon stoppen. So yeah, ik heb het mezelf echt moeilijk gemaakt.


    Laat je gewoon niet doen, als hij zo onrespectvol doet, wist ik al lang wat te doen.


    Heaven is a place that we all have

    I can't keep you in these arms, so I keep you in my mind.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aan de ene kant wil ik m'n huidige gezondheidsklachten bij m'n ma droppen, want ik maak me oprecht zorgen. Aan de andere kant, ik wil niet dat ze zelf dingen gaat bedenken.. :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Why am I so afraid of denial? Ugh. I might tell my crush I like him on the last day of school, but not sure. I frigging hate myself.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Rauch schreef:
    Why am I so afraid of denial? Ugh. I might tell my crush I like him on the last day of school, but not sure. I frigging hate myself.

    Doen want over vijf jaar boeit het je niet meer als je bent afgewezen maar reken maar van yes dat het je boeit als je die kans nooit hebt gewaagd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wel hallo jaloerse bitch. Beetje jammer dat ik je steeds zie als ik in de spiegel kijk.

    You're so cute. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    HELL YEAH IK BEN CONTENT MET MIJN RESULTATEN


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik baal er echt van dat ze geen epinephrine verkopen in Nederland en het niet geïmporteerd mag worden.


    Your make-up is terrible