• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Wel iets voorbereiden voor de bonte middag en misschien eindelijk eens bewijzen dat ik buiten mijn audities verprutsen elk jaar ook nog iets anders kan, of mijzelf behoeden voor mogelijk compleet falen? Meh struggles.


    Happy Birthday my Potter!

    Naar mijn vriend gaan, of de sluiting van mijn stagebedrijf meemaken? Denk dat laatste maar. Fuck mijn vriend. Hij gaat toch het hele weekend gamen, ken hem al langer dan vandaag.

    // Wedden dat mijn coach/mentor 0% wil meewerken straks en ik niets goed kan doen. Deo is cosmetica FYI.

    // Ik weet echt niet meer wat ik nog moet vertellen bij mijn presentatie..

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 13:45 ]

    Ik ben een zwaar verwend kind, damn :') Beetje zitten mokken omdat mensen niet dezelfde aandacht geven die jij aan hen geeft, wat is dit nu. Look at what you've got, you spoiled child. Een Pandora ring, een nieuw horloge, 50 euro van oma, kaartjes, wat wil je nog meer?

    Ik hoor mensen graag praten over dingen die ze leuk vinden. Go on.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    oeps.. vergeten te leren


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    OHMYGOD. Yess. Er hoeft alleen nog maar naar een verzekering gekeken te worden, maar het is me toegezegd; ik mag proefdraaien voor een baan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


    26 - 02 - '16

    De deksel van de doofpot aangeraakt?:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw conducteur slaat mij zo over. ik weet dat ik klein ben maar.. Just wauw

    De EP is eindelijk af, oh boy, wat ben ik trots.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hmmmmm, ik ben heel erg benieuwd naar hoe een diepvries wrap gaat smaken :')


    Stenenlikker

    Thanks TFK, I did not need these feelings and I didn't ask for tears either :c


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Heel fijn dat je mij een tekst aanraadt die nergens te vinden is behalve voor 15 euro op bol.com :') Ik werk wel met het uitgetypte hoorcollege van de man en verwijzingen naar zijn tekst in andere teksten of zo. Maar echt, heel handig dit.


    Happy Birthday my Potter!

    Stalkerbird pretending to be a raptor and shit.


    What would Emma do?

    Hoe ga ik morgen in hemelsnaam overleven nu ik niet moet werken?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    I feel like writing, I don't feel like writing. Meh. Wat is er mis met mij vandaag?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28