Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Wel iets voorbereiden voor de bonte middag en misschien eindelijk eens bewijzen dat ik buiten mijn audities verprutsen elk jaar ook nog iets anders kan, of mijzelf behoeden voor mogelijk compleet falen? Meh struggles.
Naar mijn vriend gaan, of de sluiting van mijn stagebedrijf meemaken? Denk dat laatste maar. Fuck mijn vriend. Hij gaat toch het hele weekend gamen, ken hem al langer dan vandaag.
// Wedden dat mijn coach/mentor 0% wil meewerken straks en ik niets goed kan doen. Deo is cosmetica FYI.
// Ik weet echt niet meer wat ik nog moet vertellen bij mijn presentatie..
Ik ben een zwaar verwend kind, damn :') Beetje zitten mokken omdat mensen niet dezelfde aandacht geven die jij aan hen geeft, wat is dit nu. Look at what you've got, you spoiled child. Een Pandora ring, een nieuw horloge, 50 euro van oma, kaartjes, wat wil je nog meer?
OHMYGOD. Yess. Er hoeft alleen nog maar naar een verzekering gekeken te worden, maar het is me toegezegd; ik mag proefdraaien voor een baan. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Heel fijn dat je mij een tekst aanraadt die nergens te vinden is behalve voor 15 euro op bol.com :') Ik werk wel met het uitgetypte hoorcollege van de man en verwijzingen naar zijn tekst in andere teksten of zo. Maar echt, heel handig dit.