Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik wil die stomme griet van school echt even vastbinden aan een blok beton en in de Atlantische Oceaan smijten. Oh ja, voor de mensen die denken dat ik steken onderwater geef, nee, mijn hart luchten gaat niet over Quizlet alleen
Iracebeth schreef:
Ik wil die stomme griet van school echt even vastbinden aan een blok beton en in de Atlantische Oceaan smijten. Oh ja, voor de mensen die denken dat ik steken onderwater geef, nee, mijn hart luchten gaat niet over Quizlet alleen
Dat moment waarop ik per ongeluk de drinkbekerhouder van mijn laptop openklap en hij weer een kwartier lang stervende olifantengeluiden maakt terwijl hij die schok probeert te verwerken. Sssst, baby, je stelt je aan.
[ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:09 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Square schreef:
Dat moment waarop ik per ongeluk de drinkbekerhouder van mijn laptop openklap en hij weer een kwartier lang stervende olifantengeluiden maakt terwijl hij die schok probeert te verwerken. Sssst, baby, je stelt je aan.
Jip dit heet geen foreshadowing meer dit heet de lezer gewoon een heads up geven van hallo ja dit gaat gebeuren en waar de fuck is je subtiliteit gebleven
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.