Martyr
Verdwijnen, in rook opgaan, oplossen als mist, door de grond zakken, hoe moeilijk kan het zijn? Waarom kan ik het niet? Waarom kan ik niet gewoon verdwijnen en weer zichtbaar worden als ik minstens het land uit ben? Ik vervloek mezelf van die neon gele broek. Nou, er zit nog maar één ding op, beginnen aan één van mijn plannen...
Tijd, het is een illusie toch? Dus als ik al deze mensen hier kan laten denken dat de tijd stil staat, als ik hun lichamen kan verlammen met de gedachtes dat de tijd stil staat, zodat ze me niet meer aan kijken, dan kan ik vluchten, mijn broek omwisselen en wegkomen, toch? Het moet lukken. Ik concentreer me op alle gedachtes van de mensen in mijn buurt. Het zijn er niet veel, zo in de holst van de nacht en ik kan niet door een muren heen dringen, zonder daar een speciale techniek bij toe te passen, dus die gedachtes schelen weer. Dan kom ik aan bij Iratus gedachtes. Ik weet dat ik het bij haar niet lang zal vol houden, haar illusies vormen samen met tijd een bescherming om haar heen, bij haar is het moeilijker dan bij de anderen. Na Iratus ben ik klaar, ik ren de straat weer in, gooi de deur open van het huis, ga razend snel naar mijn kamer, verruil mijn broek voor een zwarte, vlucht weer naar buiten, maar dit keer met een paar boeken en een tas en ren de straat zover mogelijk uit, totdat de gedachtes van alle mensen te sterk worden en mijn krachten verbroken worden. Ik val in ieder geval minder op, maar ik ben wel uitgeput van alle gedachtes die ik zojuist heb stil gezet.
[ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 16:51 ]
i wanna die with you once or twice.