• Het leven is te mooi om non stop te zeiken hihih

    [ bericht aangepast op 21 juli 2019 - 14:09 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het lijkt inderdaad op dat hij later van gedachten is veranderd of eerst ja heeft gezegd om later toch weer nee te zeggen. Ik kan begrijpen dat je over de zeik bent, aangezien je graag samen met hem op vakantie wil en eerst toe stemt om later weer af te zeggen.

    Dan vind ik het ook wel vreemd dat hij weer over London begint terwijl hij weet dat je daar al naar toe gaat. Misschien wil hij desondanks ook met jou naar London. Het kan zijn dat hij een lange vakantie misschien nog te heftig vind of ben is dat jullie erge ruzie krijgen als jullie met elkaar op vakantie gaan.

    Als ik jou was, zou ik aan hem vragen waarom hij eerst ja zei, toen nee en daarna voorstelde om een dagje naar London te gaan.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Het lijkt inderdaad op dat hij later van gedachten is veranderd of eerst ja heeft gezegd om later toch weer nee te zeggen. Ik kan begrijpen dat je over de zeik bent, aangezien je graag samen met hem op vakantie wil en eerst toe stemt om later weer af te zeggen.

    Dan vind ik het ook wel vreemd dat hij weer over London begint terwijl hij weet dat je daar al naar toe gaat. Misschien wil hij desondanks ook met jou naar London. Het kan zijn dat hij een lange vakantie misschien nog te heftig vind of ben is dat jullie erge ruzie krijgen als jullie met elkaar op vakantie gaan.

    Als ik jou was, zou ik aan hem vragen waarom hij eerst ja zei, toen nee en daarna voorstelde om een dagje naar London te gaan.


    Hmmm. Zou kunnen maat als hij na vier jaar een relatie te hebben het nog steeds te heftig vindt om vier dagen bij elkaar te zijn vind ik dat wel vreemd. Ik ben namelijk al wel een keer met zijn ouders mee geweest voor anderhalve week.
    Ik heb het al gevraagd maar een duidelijk antwoord krijg ik niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, oké dat zou dan wel vreemd zijn.
    Dat wist ik niet.
    Jammer dat hij dan geen duidelijk antwoord geeft. Het kan ook zijn dat hij het jammer vind dat jij steeds de bestemming uit kiest en liever samen een bestemming uit kiest. Misschien vind hij Praag en Marokko niet zo leuk als jij, maar kan of wil hij niet zeggen dat hij liever naar een ander land gaat. Misschien omdat jij hebt laten merken dat een vakantie in dat land niet zo lijkt.

    Het kan verschillen tussen mensen waar ze heen willen. Hier thuis bij mij merk ik dat ook.


    Physics is awesome