• Mr Handsome mag natuurlijk ook niet ontbreken - en ik heb het over de Hongaarse Freddie! En om eerlijk te zijn, had hij zijn looks niet eens nodig om ons te veroveren. Zijn muzikale prestatie was genoeg, althans, voor mij. Samen met de troef van Nederland (Douwe Bob) strijdt hij om een eerste plaats in mijn lijstje van favorieten. Zijn performance was sober en daarom zo aantrekkelijk, en zijn hese stem sloeg in als een bom - want geef toe, is dat niet waar we als vrouwen allemaal van dromen?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 0:51 ]


    Slightly drunk.

    Ik hou van deze ESF topics hehe, maar hij is tot nu toe wel een van mijn fave's c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja, mijne ook! Ik vind zijn stem zo wauw! Eindelijk een echte man!


    Slightly drunk.

    Hello, handsome future husband of mine (heart2)

    Chizuru schreef:
    Hello, handsome future husband of mine (heart2)

    Dat had je gedacht.

    1200e post yay

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 0:32 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    (...)
    Dat had je gedacht.

    Douwe B.O.B. is al van jou :P

    Maar ik wil de presentator of Cyprus guy met blauwe sik ook wel als man. De presentator lijkt op mijn knappe leraar (:

    Gefeli met je 1200 ^^ Doe je snel. ik haalde de 7000 vandaag (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 0:34 ]

    IK WIL ZE ALLEBEI HALLO WEL OPLETTEN

    Volgens mij zijn zowel Douwe als Freddie wel erg lieve mannen om mee te trouwen. Weet niet waarom. Maar zo doen ze aan.

    Voor je er erg in hebt ben ik je voorbij geforumd :Y)


    Slightly drunk.

    Eh.. nee, niet echt.


    ars moriendi

    Jerker schreef:
    IK WIL ZE ALLEBEI HALLO WEL OPLETTEN

    Volgens mij zijn zowel Douwe als Freddie wel erg lieve mannen om mee te trouwen. Weet niet waarom. Maar zo doen ze aan.

    Voor je er erg in hebt ben ik je voorbij geforumd :Y)

    Sharing is caring. We kunnen hem wel delen (:

    Whaha, dat zal best gebeuren.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2016 - 0:38 ]

    Als jij nou die presentator en die ene met die sik neemt, dan neem ik Douwe en Freddie. Of... Nee, dat is te perv om hier te posten. ^^

    Oh, god, alsof het over geliefde voorwerpen gaat -.-"


    Slightly drunk.

    Starkbucks schreef:
    Ik hou van deze ESF topics hehe, maar hij is tot nu toe wel een van mijn fave's c:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik blijf het liedje replayen.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Als jij nou die presentator en die ene met die sik neemt, dan neem ik Douwe en Freddie. Of... Nee, dat is te perv om hier te posten. ^^

    Oh, god, alsof het over geliefde voorwerpen gaat -.-"

    Daarvoor is het prive bericht uitgevonden (: of gb ^^

    Jerker schreef:
    Ja, mijne ook! Ik vind zijn stem zo wauw! Eindelijk een echte man!


    Ah ja, naast al die neppe mannen. Denk je dat er eentje staat, blijkt het weer zo'n computerprojectie van Zweden copycats te zijn. (nerd)

    Maar all kidding aside, ik vond hem oprecht goed. Ik vind het erg terecht dat hij door is, al was mijn favoriete deel van de act stiekem toch wel die kale man met een handdoek over zijn schouder in de achtergrond die met zijn glowsticks helemaal los stond te gaan op de drum. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, je hebt het over de man rechts? De mannen links daarentegen vond ik een beetje overbodig, maar misschien waren die glowsticks daar bedoeld om de symmetrie te behouden. Anyway, ik vind Freddie een heel goede zanger en performer - als het allemaal live was, natuurlijk, dat blijft altijd de vraag. Het liedje was ook echt stunning!


    Slightly drunk.

    Zoveel knappe mannen dit jaar bij Eurovisie. Ik ben blij dat Fred door is, ik ben fan!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one