• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Van mij mag dat 'Water je hart' ook wel weer verandert worden naar hoe het eerst was :W


    26 - 02 - '16

    Ah dit weer is echt genieten <3
    Kan niet wachten tot het echt weer zomer is.

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 12:44 ]

    Spongekip schreef:
    (...)

    Aikido. Het heeft even mogen duren voordat ik een les zonder domme blessures heb kunnen volhouden, maar deze week is het gelukt. :Y)


    whoops ik dacht aan die noodles twee vriendinnen van me doen het! Het is volgens mij echt een geweldig nuttige sport (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    :W

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 12:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is Niet Goed. Stop, lief brein, de Lijst Met Dingen Waar Ik Me (Vermoedelijk/Hopelijk) Volkomen Onnodig Zorgen Over Maak is nu wel weer lang genoeg. Tijd voor een pauze (in de vorm van het eindelijk eindelijk eindelijk afronden van deze paper, bij voorkeur).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Triskele schreef:
    18 graden vandaag? HAHAHAH grapjokers


    Ja. Waar de fuck is de zon dan?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heeeeeerlijk weer vandaag. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is weer zo'n dag waarop ik me erger aan alles en iedereen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melvissa schreef:
    Dit is weer zo'n dag waarop ik me erger aan alles en iedereen.


    Yap this. En al die vis gerelateerde shizzle, die van mij allang weg had mogen zijn, maakt het er niet beter op :W


    26 - 02 - '16

    Ik heb zo'n hekel aan niezen, godver, ik krijg er zo'n snotneus van


    Slightly drunk.

    Sable schreef:
    (...)

    Yap this. En al die vis gerelateerde shizzle, die van mij allang weg had mogen zijn, maakt het er niet beter op :W


    Ik heb al één iets voor je opgelost. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melvissa schreef:
    (...)

    Ik heb al één iets voor je opgelost. :'D


    Yay, thank you ;3


    26 - 02 - '16

    Oké dan. Wat heb ik nu weer verkeerd gedaan? :W


    26 - 02 - '16

    Troje schreef:
    (...)

    whoops ik dacht aan die noodles twee vriendinnen van me doen het! Het is volgens mij echt een geweldig nuttige sport (:

    Wat leuk! Dat heb ik nog niet vaak gehoord, haha. Tot nu toe ben ik er nog redelijk bagger in (en het helpt ook niet bepaald dat ik in een groep zit waar zowel beginners als mensen met de zwarte band in zitten en we meestal op een veel te hoog niveau trainen), maar ik heb toch het idee dat ik er lekkerder door in mijn vel zit. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kan de NS nu nooit iets goed doen? Als ik een bus moet nemen ga ik gillen ><


    Slightly drunk.