• Ik had net een berichtje gezien op de Harry Potter fansite op facebook van een advertentie over de Harry Potter boeken reeks en ik vond het wel leuk om die even hier te delen. Er stond een link bij, en wel deze:

    Klik

    Het laat de boekenreeks van Harry Potter zien, met een prachtige omslag van een van de huizen. Deze zijn dus bestelbaar in 4 verschillende kleuren, geleverd in een prachtige kist!
    Ze zijn zo ontzettend duur! But they are to die for! Ik hoop ze in ieder geval ooit in mijn kast te hebben! Otherwise... A girl can dream, right?






    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh wauw, die groene zijn prachtig.

    Shit man die prijs o.o
    But wauw!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hebben, hebben, hebben! Inderdaad jammer dat ze zo duur zijn! Anders had ik de boeken direct besteld, hihi.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Abstergo schreef:
    Shit man die prijs o.o
    But wauw!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hufflepuff aaah zo mooi, dat gaat sparen worden! (Al zijn mijn eigen boeken, na al die jaren, nog steeds in uitstekende kwaliteit.)


    The soul needs autumn.

    Ja ik geloof dat ik echt een keer voor mijn verjaardag alleen maar geld ga vragen, en dan die boeken ga kopen, en dan zeggen: Dankjulliewel allemaal! You made this happen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Abstergo schreef:
    Shit man die prijs o.o
    But wauw!


    made a list of my regrets and you were the first, love