• Het leek mij wel een goed idee om een soort ''vriendenverzoek'' in te stellen waarbij diegene je moet accepteren als vriend. Want nu kunnen random mensen je toevoegen zonder dat je het wilt.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ook al gebruik ik die functie zo goed als nooit, ik ben voor.


    The soul needs autumn.

    Persoonlijk ben ik tegen, aangezien Quizlet niet zo is als facebook, dat iemand meer informatie te zien krijgt of er echt voordelen aan beleeft. Je bent ook niet verplicht om die persoon dan zelf toe te voegen, dus echt nuttig vind ik het zelf niet.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 17:17 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Saorsa schreef:
    Ook al gebruik ik die functie zo goed als nooit, ik ben voor.


    Daarom juist. Ookal gebruik jij het niet betekend niet dat random mensen je niet kunnen toevoegen.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Histoire schreef:
    Persoonlijk ben ik tegen, aangezien Quizlet niet zo is als facebook, dat iemand meer informatie te zien krijgt of er echt voordelen aan beleefd. Je bent ook niet verplicht om die persoon dan zelf toe te voegen, dus echt nuttig vind ik het zelf niet.


    Maar het gebeurt wel. (':

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 17:17 ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Mensen toevoegen gaat meer om op de hoogte te blijven van hun creaties. Dat zou dan niet meer kunnen als ze het vriendenverzoek weigeren.

    Ik ben tegen dus.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 17:25 ]

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Maar het gebeurt wel. (':


    Ja, maar als je het niet terugdoet, dan komt dat toch op hetzelfde neer als het niet te accepteren? (:

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 17:20 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ja, maar als je het niet terugdoet, dan komt dat toch op hetzelfde neer als het niet te accepteren? (:


    Dan hebben ze je alsnog toegevoegd.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Wat vind je er nou eigenlijk zo erg aan als ik vragen mag?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Dan hebben ze je alsnog toegevoegd.


    Ja, dat wel, maar je hebt daar zelf toch geen last van? (:
    Ze lopen niet in de weg, staan niet overbodig op je eigen lijst, en het is niet dat ze nu extra informatie van je te zien krijgen, die je niet delen wilt met hen. Ik zie het probleem er niet echt van in, op Quizlet.

    [ bericht aangepast op 1 april 2016 - 17:31 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zie niet in waarom vriendenverzoeken zo erg zijn, dus ik ben tegen. Men kan toch wel op je profiel e.d.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Ik zie niet in waarom vriendenverzoeken zo erg zijn, dus ik ben tegen. Men kan toch wel op je profiel e.d.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Volgens mij is dit al eens een keertje voorgesteld en toen afgewezen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gibbs schreef:
    Ik zie niet in waarom vriendenverzoeken zo erg zijn, dus ik ben tegen. Men kan toch wel op je profiel e.d.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Salamon schreef:
    Mensen toevoegen gaat meer om op de hoogte te blijven van hun creaties. Dat zou dan niet meer kunnen als ze het vriendenverzoek weigeren.

    Ik ben tegen dus.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben tegen. Ik gebruik het ook soms om mensen te volgen met hun creaties. Al werkt het niet zo goed... daarvoor hoef ik niet per se bevriend te zijn met die persoon.


    What would Emma do?