• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Are you fucking kidding me? Dat had op zijn minst wel even gevraagd kunnen worden.


    Happy Birthday my Potter!

    Nostalgie overload. Alle anime openingen terug kijken die ik ooit gezien heb. Damn ik heb te lang geen anime meer gekeken.

    Ik snap de besturing van AC Unity echt niet.

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 16:03 ]

    Regenboogvis schreef:
    (...)

    Hoe was het?


    Zeer goed. K ben een beetje babbelziek, dus van akwkarde stiltes heb ik geen last. (cat)


    What would Emma do?

    Vriend van mijn vader die ik maar heel vaag ken komt de woonkamer binnen, loopt om de tafel heen (ik zit opzettelijk altijd met mijn rug naar de muur), legt een hand op mijn schouder om beter op mijn scherm te kunnen kijken (hallo, onverwachte en ongevraagd aanraking van onbekende die mij extreem ongemakkelijk maakt), en vraagt "wat ben je aan het doen?" Wtf, please don't. D:

    + Bonus: uiteraard deed hij dit net tijdens een pauze van studieshit en dus heeft hij nu een stuk gelezen van een gesprek tussen Sirius Black en Remus Lupin over hiv dat ik aan het schrijven was???


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Vriend van mijn vader die ik maar heel vaag ken komt de woonkamer binnen, loopt om de tafel heen (ik zit opzettelijk altijd met mijn rug naar de muur), legt een hand op mijn schouder om beter op mijn scherm te kunnen kijken (hallo, onverwachte en ongevraagd aanraking van onbekende die mij extreem ongemakkelijk maakt), en vraagt "wat ben je aan het doen?" Wtf, please don't. D:

    + Bonus: uiteraard deed hij dit net tijdens een pauze van studieshit en dus heeft hij nu een stuk gelezen van een gesprek tussen Sirius Black en Remus Lupin over hiv dat ik aan het schrijven was???


    Wow, Awkward met een hoofdletter A. Ergens vind ik dit heel grappig, maar ik voel ook echt met je mee.


    Happy Birthday my Potter!

    Ergens wil ik heel graag Century Gothic in mijn nieuwe profiel verwerken, maar ergens heb ik ook het gevoel dat dat nu even niet past.


    Slightly drunk.

    ik heb honger maar ik heb geen zin om eten te halen


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Waarom blijft de Nintendo DS Lite zo geweldig.

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 17:51 ]


    Where your treasure is, there will your heart be also. -Albus Dumbledore

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Wow, Awkward met een hoofdletter A. Ergens vind ik dit heel grappig, maar ik voel ook echt met je mee.


    Je mag best lachen, dan kwam er tenminste nog iets goeds van. :'D Idk, het voelde een beetje als een soort onnodig agressieve indringing in mijn persoonlijke bubbel. Ik zat hier heel duidelijk met oordopjes in en hij was hier niet voor mij. Maar goed, hij is nu gelukkig... weg? in de schuur? Niet hier, tenminste. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    You are literally two seconds away from me smacking you. And the worst part is that i ain't got nobody to talk to. Can i like just pack my bags and leave? Nobody is going to miss me here anyway, neither are you. Gah, this is the worst feeling ever, i'm practically dying but no one seems to notice. This should not be allowed for a thirteen year old guy, gaaaah!


    Heaven is a place that we all have

    But it's all over...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Awh, de 1 april grap is officieel afgelopen nu :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben niet zeker of ik bezorgd moet zijn dat ik opeens weer zoveel schrijf, of gewoon blij dat ik het 'weer in m'n vingers heb'. :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Waarom werkt het Papyrus lettertype nu niet op mijn profiel? :c

    Edit: Komt kennelijk door de laptop. Nvm dan. xd

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 19:34 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •