• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Moestuintjes zijn gemaakt (: now we play the waiting game. Grow my babies, grow.

    // Eindelijk AC Unity spelen ^^ omaigod, kan je serieus als Altaīr en Ezio spelen in deze?

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 13:53 ]

    Salamon schreef:
    Moestuintjes zijn gemaakt (: now we play the waiting game. Grow my babies, grow.

    // Eindelijk AC Unity spelen ^^ omaigod, kan je serieus als Altaīr en Ezio spelen in deze?


    Niet voor zover ik weet, tbh. Volgens mij kan je wel hun kostuums aantrekken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Spongekip schreef:
    (...)
    Wat leuk! Dat heb ik nog niet vaak gehoord, haha. Tot nu toe ben ik er nog redelijk bagger in (en het helpt ook niet bepaald dat ik in een groep zit waar zowel beginners als mensen met de zwarte band in zitten en we meestal op een veel te hoog niveau trainen), maar ik heb toch het idee dat ik er lekkerder door in mijn vel zit. :'D


    Ik denk dat alle verdedigingssporten wel nuttig zijn, want stel je voor dat je naar één of ander magisch land wordt gepoofed, dan moet je jezelf kunnen beschermen, right? (krul)
    Hahahha! Het feit dat je niet de enige beginner bent en de enige die ervan langs krijgt, bemoedigt je dan toch enigszins? :'D Ik zou het niet kunnen though, ik ben veel te breekbaar D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lootcrate is amazeballs.

    Wat mij betreft mogen sommige mensen weg doei *waving Emoji*

    Wow, waarom denk ik de hele tijd dat het zondag is ipv zaterdag...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    De buurjongens schopten net een voetbal tegen het raam en de buurman maakte een sorry-gebaar en ik maakte een awkward knikgebaar omdat ik niet snel genoeg iets anders kon verzinnen en lang verhaal kort ik durf het huis niet uit want dan moet ik hallo zeggen tegen echte mensen en daar is dit niet de juiste dag voor, help. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Papa, daar zit precies alcohol in."
    "Neuu."
    "Oh, jawel, hoor, ik proef het. Wat zit erin?"
    "Oké, ja, er zit iets in. Iets dat je graag drinkt..."
    ...
    Havana Club, waaat? :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Je wil een duidelijke flaptekst? Meteen alle spoilers dus.. Ik vind de beschrijving goed genoeg.

    // ik krijg toch altijd zo'n naar gevoel in mijn maag als ik leap of faiths doe in Assassins' Creed.

    Waarom beginnen ze ook allemaal zo zielig?

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 14:17 ]

    Romi schreef:
    Wow, waarom denk ik de hele tijd dat het zondag is ipv zaterdag...


    Hetzelfde hier. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben gaan speeddaten. (cat) op FACTS.


    What would Emma do?

    Helicoprion schreef:
    Ik ben gaan speeddaten. (cat) op FACTS.


    Hoe was het?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Helicoprion schreef:
    Ik ben gaan speeddaten. (cat) op FACTS.


    omg :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ah no voice, being snotty and bleeding rivers... yes, I'll be able to do another week of speelplein!! I AM GONNA ROCK THIS SH*T!


    Mhm?

    aaah door die movie soundtrack wil ik Deadpool zo graag nog een keer zien askdnjaksn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.