• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Ach kom nou toch? Je hebt zeuren en je hebt zeiken en jij doet nu alletwee...


    Deep inside, I've never felt alive

    Druk druk druk vandaag. Nu eerst werken en dan meteen door voor de scoutingopkomst. Wel leuk naar een klimbos ^^ En dan misschien daarna ook nog vergaderen, want volgende week hebben we kamp en eigenlijk moeten we nog zoveel doen... (Deels de schuld van de mensen die niet doen wat ze moeten doen (cat))


    Stenenlikker

    En wie heeft er teringslecht geslapen vlak voor haar examen?


    Slightly drunk.

    Ik mis de vissmiley nu al :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nee, alsjeblieft niet de schijterij, niet nu....! ><


    Slightly drunk.

    Bedankt stiefmama, dat je de wasmachine besluit aan te zetten ALS IK NOG SLAAP. Niet iedereen staat om negen uur op ugh

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 9:13 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Deze man heeft een slechte muzieksmaak en kan teveel lachen om andermans falen. Not sure how I should feel about that..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lekker gezellig en zo... HAHAHA laat me niet lachen. Het was leuk, tot we moesten opbouwen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, we gaan daarheen. Fijn. Dankjewel.
    Mag ik even gaan huilen nu?

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 9:51 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    how 'bout you fuck off?


    Heaven is a place that we all have

    Dat moment dat je geforceerd word om naar je oom te gaan terwijl je liever thuis Fallout zit te spelen, of met leukerds praten. Maar nee.. Dat boeit natuurlijk niet. Ik ga ze echt karma brengen door ongezellig te doen. Fuck hun.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I swear to God, if you don't shut the fuck up right now, i'll stab you with a spoon.


    Heaven is a place that we all have

    Als Smite maintenance heeft ga ik League of Legends spelen.

    Oeh, deze League rotation is interessant ^^

    waarom word ik altijd zo moedeloos van de planningen die ik maak


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Verdomme, ik ben het echt helemaal zat met jou. Ik ben geen klein kind? Waarom wordt ik altijd ineens gehandicapt gemaakt door jou met je "zorgende" woordjes?
    Ja, ik mag niet zeuren, want och het is zo lief als je een zorgzaam vriendje hebt en "Hij bedoelt het toch goed?"
    IK HEB DAAR GEWOON GEEN ZIN IN. Kan best mijn eigen boontjes doppen, ben niet zo afhankelijk als hij soms kan overkomen. En als je al 3.5 tegen hem zegt dat je best tegen een pijntje kan en niet meteen gehandicapt bent, moet hij het ook gewoon eens een keer leren.

    God, ik ben je geloof ik helemaal zat op het moment, goed dat ik nu in de Hema aan het werk ben. Blegh, liefdescrisis werkt zo niet.

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 10:15 ]


    Deep inside, I've never felt alive