• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Diepe zucht van opluchtig : Quizlet is back to normal again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom maakt dit liedje me eerst happy en dan sad en dan soort van tegelijk? Het is niet eerlijk. :c (x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Oh my fish, Q ziet er zo kaal uit nu. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh my fish, Q ziet er zo kaal uit nu. :'D

    Oh heerlijk.

    Damn, ga slapen.


    Slightly drunk.

    When I'm upset

    I shut myself down
    I have no motivation for anything
    I tell myself that nobody cares
    Even though I know some people do

    I think about all the negative things
    I could possibly think of

    I give myself all the pain
    Thinking I deserve it
    I'm not sure why I do that
    But that's just how I am

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 0:02 ]


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Okay, de volgende keer dat ik een stuk voorlees uit een boek voor mijn papa moet ik eerst controleren of het geen seksstuk is :') want dat was wel awkward...

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 0:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit is maar zestig procent van mijn cijfer dus iK MOET ER GEEN VIJF DAGEN AAN BESTEDEN INGE KOM OP. Dat andere ding is honderd procent en daar heb je nu nog ergens tussen drie en vier en een halve dag voor. Maak je daar zorgen om, badspons.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dit is maar zestig procent van mijn cijfer dus iK MOET ER GEEN VIJF DAGEN AAN BESTEDEN INGE KOM OP. Dat andere ding is honderd procent en daar heb je nu nog ergens tussen drie en vier en een halve dag voor. Maak je daar zorgen om, badspons.


    Hoe kan je twee dingen hebben die 60 % en 100 % zijn? Ik ben misschien niet de beste in wiskunde, maar dat klopt niet. (cat)

    (fish) WERKT HIJ NOG? Ik ben weer herkenbaar.
    Edit: Nooooooooo. D:

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 0:07 ]


    What would Emma do?

    NOOOOO IT IS GONEEEE :C


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sommige mensen... :W


    What would Emma do?

    NOO, ALLES BEHALVE DE (FISH) :'c

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 0:11 ]


    Heaven is a place that we all have

    Helicoprion schreef:
    (...)

    Hoe kan je twee dingen hebben die 60 % en 100 % zijn? Ik ben misschien niet de beste in wiskunde, maar dat klopt niet. (cat)

    (fish) WERKT HIJ NOG? Ik ben weer herkenbaar.
    Edit: Nooooooooo. D:


    Het is voor twee verschillende vakken, haha. :Y)

    En noooh, RIP fish. Je bent nu in werkelijkheid dan alleen nog een uit letters bestaand vissengraatje, maar je zult voor altijd in ons hart rondzwemmen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is voor twee verschillende vakken, haha. :Y)

    En noooh, RIP fish. Je bent nu in werkelijkheid dan alleen nog een uit letters bestaand vissengraatje, maar je zult voor altijd in ons hart rondzwemmen. (no_chears)


    Dat verklaart veel. (cat)

    Cat heeft het visje opgegeten. :c

    (cat)

    Edit: Mijn opa maakt morgen pizza voor mij! *O*

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 0:17 ]


    What would Emma do?

    Oh my fish, where my fishes at? :<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @felvisia kom me een stuk brengen (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys