• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 20:00 ]


    Slightly drunk.

    Ik ben blij met mijn FACTS merch. Drie Deadpoolaankopen gedaan.

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 21:36 ]


    What would Emma do?

    When volcanoes have a better love lava life than you :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    'Bereken de relatieve lichtkracht van Sirius'
    'Leg uit welke kleur Sirius heeft'

    #astrofysicaisstiekembestwelHP


    Die weet ik! Black! Astrofysica is een stuk simpeler dan ik zou hebben gedacht. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Die weet ik! Black! Astrofysica is een stuk simpeler dan ik zou hebben gedacht. (nerd)

    Helaas!

    De kleur van Sirius bepaal je met behulp van de wet van Wien.

    kw = 2,8977721x10^-3 m K
    T = 1,0x10^4 K

    labda max = 2,897x10^-7 m
    Dit betekent dat de golflengte van het stralingsmaximum in het UV gebied ligt. In dat geval zijn alle kleuren licht aanwezig, maar er is relatief veel blauw licht. Sirius heeft daarom een (blauw)witte kleur.

    [ bericht aangepast op 2 april 2016 - 21:51 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    LIS, why you make me cry everytime?

    Wat een KUT aflevering van the 100 zeg. Verdomme, verdomme, verdomme! :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, i'm bored..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Helaas!

    De kleur van Sirius bepaal je met behulp van de wet van Wien.

    kw = 2,8977721x10^-3 m K
    T = 1,0x10^4 K

    labda max = 2,897x10^-7 m
    Dit betekent dat de golflengte van het stralingsmaximum in het UV gebied ligt. In dat geval zijn alle kleuren licht aanwezig, maar er is relatief veel blauw licht. Sirius heeft daarom een (blauw)witte kleur.


    Hm, oké, maar Sirius Blue-White klinkt toch een beetje raar. Ik denk dat ik liever de wet van Rowling gebruik. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Still not over it :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    life cant get any better lol, i broke a fucking tendon in my foot and these 'friends' are really doing a good job making me feel like shit


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben eens benieuwd of ik een 'match' heb bij het speeddaten. Ik kan heel eerlijk zeggen dat ik enkel op persoonlijkheid ben afegegaan. Trots op mezelf. Denk ik. Aan de andere kant ben ik gaan speeddaten... Dat maakt me iets minder trots. Ik snap nog steeds niet dat mijn vriendin me heeft overtuigd dat te gaan doen. Gekke Elly...


    What would Emma do?

    Wacht, ik kom 1 dag niet heel actief op Q en direct 5 Abo's erbij op mijn HP story EN IN DE TOP


    Is het nog 1 april want zo voelt het wel


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Square schreef:
    (...)

    Hm, oké, maar Sirius Blue-White klinkt toch een beetje raar. Ik denk dat ik liever de wet van Rowling gebruik. :'D

    Volgens de wet van Rowling is Sirius op dit moment niet alleen black maar ook lijkbleek dus dan komt blauw-wit aardig in de buurt (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    WAAAROM BLIJFT DIT KUTVERBAND NIET ZITTEN? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!


    Heaven is a place that we all have

    lol rude. doei.


    because i knew you, i have been changed for good