• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2016 - 10:29 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben zo onzichtbaar als wat volgens mij


    Caution first, always.

    Deze toets was kut en ging ook best kut.
    Maarrr ik ben eigenlijk ook wel tevreden over hoe het ging.
    Dit is zo paradoxaal :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Heb ik weer, die gast die altijd met zijn mond open kauwt en zo asociaal zit dat zijn voeten onder de stoel aan de andere kant van de tafel zitten zit tegenover mij. (cat)

    IK BEN ZO VERSCHRIKKELIJK GEFRUSTREERD
    Ik had een heel f*cking verslag gemaakt dat al heel lang af moest zijn, en ik was echt bíjna klaar, sluit word af, en is ALLES HELEMAAL WEG.
    CURSE YOU WORD! IK HAD ZELFS HET VERVOLGONDERZOEK AL GESCHREVEN YOU FILTHY MUGGLE!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    IK BEN ZO VERSCHRIKKELIJK GEFRUSTREERD
    Ik had een heel f*cking verslag gemaakt dat al heel lang af moest zijn, en ik was echt bíjna klaar, sluit word af, en is ALLES HELEMAAL WEG.
    CURSE YOU WORD! IK HAD ZELFS HET VERVOLGONDERZOEK AL GESCHREVEN YOU FILTHY MUGGLE!


    En autoherstel? :c

    // PAASEIEREN.
    Het moment dat ze paaseitjes bij huiswerkbegeleiding hebben en alleen al het woord associaties met Q oproept :')

    [ bericht aangepast op 24 maart 2016 - 15:12 ]

    Is het raar dat ik mijn Nederlands mondeling serieus best leuk vond om te houden....? :'D Maarja, ik hou van lezen en praten over (diepere inhoud) van boeken vind ik dus niet zo'n probleem.


    Stenenlikker

    Tresna schreef:
    (...)

    En autoherstel? :c

    // PAASEIEREN.
    Het moment dat ze paaseitjes bij huiswerkbegeleiding hebben en alleen al het woord associaties met Q oproept :')


    Autoherstel van een uur geleden. Ja, ik ben er blij mee dat ik die nog had. Maar hij had wel íets vaker kunnen komen. grumbllr.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Autoherstel van een uur geleden. Ja, ik ben er blij mee dat ik die nog had. Maar hij had wel íets vaker kunnen komen. grumbllr.


    Ahhh dan heb je zeker nét de autoherstel gemist van dit uur. Sowieso best raar, je zou het moeten kunnen instellen dat hij het vaker doet. Misschien daar even naar kijken, bij mij doet hij het geloof ik iedere 10 min?

    IK BEN ZO TROTS OP MIJN NIEUWE PROFIEL WHOEHAA


    Slightly drunk.

    Tresna schreef:
    (...)

    Ahhh dan heb je zeker nét de autoherstel gemist van dit uur. Sowieso best raar, je zou het moeten kunnen instellen dat hij het vaker doet. Misschien daar even naar kijken, bij mij doet hij het geloof ik iedere 10 min?

    Ik denk het inderdaad. Weet je ook waar dat kan? Iedere 10 min is wel heeel erg fijn namelijk ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Serieus? Ga lachen omdat ik een dunschiller bij me heb, want je weet ook echt waarom ik het bij me heb. Moet ik dan iedereen vertellen waarom ik vanalles bij me heb? Nou, ik heb hem vanmorgen gekregen, omdat ik er om vroeg. Denk na voor je lacht, want ik HOOR alles! *schietzehetliefstdood*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *schietzehetliefstdood*

    *reikt Hecate Sniper Rifle aan*


    Slightly drunk.

    Peccata schreef:
    (...)
    *reikt Hecate Sniper Rifle aan*


    *pakt aan* Thanks bro :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Peccata schreef:
    (...)
    *reikt Hecate Sniper Rifle aan*

    Shotgun (joehoe)

    Het is grappig hoe snel het nieuws om kan slaan. Eerst stond alles vol met de aanslagen in Brussel, nu is het allemaal nieuws over het overlijden van Cruijf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."