• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tresna schreef:
    Fuck, I hate this urge ugghhh body stahp ittt (cat)


    Nog 6 posts jij. (wbw)


    OTOFT: Ik ben het er eigenlijk niet mee eens. Mjah, ik hou mijn mond wel weer.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I can do this, I can do this.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Schuyler schreef:
    I can do this, I can do this.


    I can't do this, I can't do this.


    kindness is never a burden.

    ik haat oorlog en ik wil hier niet over nadenken ga weg


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    GODVER, LAAD STOM PROGRAMMA! Ik haat dit...


    What would Emma do?

    Weer even boos zijn om hoe Alistair eruit ziet in Dragon Age Inquisition. Hoe erg kun je een personage's design verpesten? :")


    Caution first, always.

    Heda schreef:
    (...)

    I can't do this, I can't do this.


    We can, we can.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Schuyler schreef:
    (...)

    We can, we can.


    You can, you can.


    kindness is never a burden.

    Too many feelings, and you're to blame.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als dit boek eindigt voordat ze gezoend hebben ga ik echt huilen. Er zijn al minstens 10 momenten geweest waarin duidelijk was dat ze elkaar leuk vinden. Na 2 keer bijna zoenen wordt het tijd voor een echte. Oh my, ik kan echt niet wachten en wil niet stoppen met lezen. Please verfilm dit boek <3

    Excited for the next episode (kitty)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O mijn god, er is een deel 2 van dit boek. Yass nu wil ik het zeker uitlezen :3

    Verdomme, ik heb de beschrijving van dat deel gezien. Spoilers!!!

    Wtf, ik ben helemaal hyperactief door dat boek. Ik ship Cassian en Cora te hard.

    Zelfs een deel 3. I want to cry so badly. Helaas is deel 2 nog niet vertaald en deel 3 nog niet compleet.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2016 - 0:01 ]

    Rot toch op. Ga verder gamen ofzo. Dat is wat je zo belangrijk vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    John Laurens had dus eigenlijk een extreem passende naam?? Whoa. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    De hond is er rotsvast van overtuigd dat tien over drie 's nachts de perfecte tijd is om te gaan wandelen. Als ze nog lang zo naar me kijkt, ben ik het straks met haar eens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan