• Utrechts Stedelijk College


    Het Utrechts Stedelijk College, onder velen beter bekend als het USC, is een school die al bijna zeventig jaar gevestigd is in het wonderschone Utrecht. De school staat erom bekend zijn leerlingen goed te ondersteunen in hun leerproces, de begeleiding staat altijd voorop. Het USC biedt onderwijs aan voor jongeren van 12 t/m 18 jaar op zowel het vmbo-, havo- als vwo-niveau. In deze RPG volgen we een aantal leerlingen van het USC in hun examenjaar. Lukt het ze om die laatste punten binnen te halen en hoe gaat het met de voorbereidingen op die beruchte eindexamens?





    Rollen
    Naam | User | Leeftijd | Niveau | Pagina
    Naam: De personages komen uit Nederland. Engelse namen zijn mogelijk, maar over het algemeen heeft iedereen een Nederlandse (achter)naam
    Leeftijd: We houden leerlingen in het examenjaar aan, dus: 16/17/18
    Niveau: Vmbo-tl, havo of vwo
    Vakkenpakket: Nederlands, Engels en wiskunde zijn verplicht
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Relaties: Deze worden besproken in het praattopic of via PB/GB
    Thuissituatie: Niet iedereen heeft een heftige thuissituatie, houd daar rekening mee
    Extra: Denk aan hobby's, angsten, doelen in het leven etc.

    Vrouwen TIJDELIJKE STOP TOTDAT ER MEER MANNEN ZIJN
    • Ella Loraine van Riddershoven | Sempre | 17 | Havo | 1.2
    • Martine Justine Hester | Dumbledore | 16 | Vmbo | 1.2
    • Naomi Catarina DiMarco | Falahee | ? | 1.2
    • Tessa Lieke Martens | DownTheRoad | 16 | Vmbo | 1.5
    • Milou van der Linden | IncroyabIe | 16 | Vwo | 1.5
    • Manami Akiyama | Raccoon | 16 | Vwo | 1.5
    Mannen
    • Valentijn Robbert van Gestel | Dumbledore | 18 | Havo | 1.4
    • Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven | Philip | 17 | Havo | 1.3
    • Shane de Jong | Mirin | 17 | Vmbo | 1.1
    • Daley van Beek | watahmaloehn | 17 | Vmbo | 1.2
    • Mohammed Fatih Idrissi | Falahee | 18 | Havo | 1.2
    • Johannes Frederick Joncker | Raccoon | 17 | Havo | 1.5
    • Beau ter Ham | IncroyabIe | 17 | Vwo | 1.5

                                                                                                                     

    Regels
    • We hanteren de huisregels van Quizlet
    • Reserveringen blijven drie dagen staan
    • Je beheerst genoeg kennis van de Nederlandse taal om zo foutloos mogelijk te schrijven
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    • Houd geslacht en niveaus gelijk
    • Geen perfecte personages
    • Je schrijft minimaal 300 woorden
    • Vragen? Stel ze!
    • Veel plezier



    Topics
    Rollentopics 1
    Praattopics 1
    Speeltopics


    Begin
    We beginnen op maandag 19 september. Dit is alweer de derde week van het schooljaar, wat betekent dat de leerlingen weer een beetje gewend zijn aan het schoolleven. Er zullen onderhand toetsen opgegeven worden. We spelen vanaf 13:00 dat de bel gaat om middagpauze te gaan houden, wat alleen voor de bovenbouw is.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 20:28 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Johannes Frederick Joncker
    Havo || 17 || Woest




    Daley has zijn blik vastberaden in de mijne gepriemd waardoor hem intimiderend aankijken niet hielp. Hij wist dat ik niet zo'n grote vechtersbaas was, maar hij moest eens weten hoe veel ik heb getraind de afgelopen maanden. Hij duwde me van zich af waardoor ik stevig met mijn benen op de grond stond , zeker zijnd van mijn stuk dat ik dit ging winnen. ’pleur toch een end op Hannes.’’
    ‘’Weet je, ik wou het best teruggeven,’’ ik haalde mijn schouders op. ‘’Maar toen besloot jij om mij te verlaten en vervolgens met een of andere homo om te gaan.’’ Het had me echt geraakt dat Hannes niet meer met mij omging, we waren vreselijk hecht en hij leek mij gewoon vergeten. ‘’Daarbij als je het misschien lief zou vragen; volgens mij heb je die manier nog niet geprobeerd. Heb je überhaupt je pilletjes al genomen? Zo ziet het er namelijk niet uit.’’ Ik kon het niet helpen kort te lachen en stond eigenlijk al klaar om hem volledig in elkaar te slaan. Misschien konden we het daarna eindelijk eens achter ons neer leggen, al had ik niet het gevoel dat een bloedende neus zijn haat voor mij zou laten weggaan. wist hij zich af te weren.
    ‘’Weet je, ik wou het best teruggeven,’’ zei hij nonchalant en haalde er zijn schouders bij op, alsof het geld niets was. Voor mijn part was dit ook niet de reden waardoor onze vriendschap stukgegaan is. Het feit dat hij me daar gewoon voor dood heeft achtergelaten toonde aan dat hij het gewoon niet waard was. Hoe erg ik onze momenten ook heb gemist. ‘’Maar toen besloot jij om mij te verlaten en vervolgens met een of andere homo om te gaan.’’ Mijn tanden knarsten zich op elkaar en mijn handen balde ik weer tot vuisten. " Waag het niet om mijn vrienden te beledigen van Beek." gromde ik gevaarlijk. In tegenstellig tot hem, beschermde ik mijn vrienden en kon ik het ook totaal niet hebben als andere mensen slecht zeiden over hen. ‘’Daarbij als je het misschien lief zou vragen; volgens mij heb je die manier nog niet geprobeerd. Heb je überhaupt je pilletjes al genomen? Zo ziet het er namelijk niet uit.’’ lachte hij en kort snoof ik even. " Wil je alsjeblieft die stinkende bek van je houden en op zijn minst je exuses aanbieden." zei ik honinglief en zag hoe hij zich klaar zette om me een mep te verkopen. Ik had genoeg gespard met Daley om te weten dat hij me een ferme linkse zou geven. " Ik snap wel waarom die rooie van je het heeft uitgemaakt. Je bent gewoon niet te vertrouwen." lachte ik neerbuigend en wist zijn slag te ontwijken. Hoewel ik ook hem een mep zou gaan willen verkopen besloot ik op het laatste moment in een soort van paniek om iets onverwachts te doen en haf hem een knietje -sorry not sorry- " En ja. Ik heb mijn pilletjes niet genomen, pech hé als je de echte ik voor je hebt."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Milou van der Linden

    "Your dead eyes before mine."

    Op mijn dooie gemakje loop ik aan het einde van de gymles de kleedkamers in en als laatste verlaat ik dan ook weer de kleedkamers door mijn trage tempo. Het klinkt misschien belachelijk, maar dat claustrofobische, benauwde, mini kamertje waar alle meisjes zich moeten omkleden, is leeg nog best wel ruim. Zuchtend prop ik mijn vest in mijn tas voordat ik de frisse lucht weer in stap. Jeetje wat is het warm. Ik wapper wat koele lucht naar me toe met mijn hand terwijl ik richting mijn fiets loop. Ondertussen plug ik al mijn oortjes in om op de weg terug naar huis muziek te kunnen luisteren. Mijn moeder is fel tegen muziek luisteren op de fiets. Elke keer als ik wegga herhaalt ze expliciet dat ik geen muziek moet luisteren op de fiets. Maar goed, regels zijn er om gebroken te worden, of niet naar te luisteren in de eerste instantie.
          Plotseling hoor ik een hoop lawaai en fronsend haal ik weer mijn oortjes uit mijn oren terwijl ik opzoek ga naar de bron van het kabaal.
          'Hallo?' Roep ik en het geluid zwelt aan. Dan zie ik opeens Daley en Johannes die elkaar dodelijk aankijken terwijl ze naar elkaar uithalen en ik zucht diep terwijl ik mijn tas op de grond gooi en op hun afstap. Johannes verkoopt Daley ondertussen een knietje in zijn heilige jeweetwellen en ik trek kort een pijnlijk gezicht.
          'Ik wil het niet eens weten...' Mompel ik terwijl ik mijn knokkels even knak. Vervolgens trek ik Johannes aan zijn oor van Daley af en geef ik Daley een zetje terwijl ik ervoor zorg dat ik wat meppen en schoppen ontwijk.
          'Waar zijn jullie twee dombo's in God's naam, nú weer mee bezig?' Zeg ik klagerig en kijk de beide jongens dreigend aan. Het ziet er vast apart uit, zo'n kleine dame tussen twee lange jongens.

    Badass and a bit of a bitch • Vwo • 18 • Examenjaar

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 22:14 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Examenjaar • Havo • Zestien jaar

    'The devil is real and he is not a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful, because he's a fallen angel and he used to be God's favorite.'


    Niks anders dan intens verliefd kon ik naar de jongen naast me staren. Zelfs het geremoer op het schoolplein kon dit niet verstoren. 'Lets go...' hoorde ik Mo zeggen, maar in plaats van weg te rijden, boog de jongen naar me toe. Zijn lippen speelde plagend in mijn nek, wat mijn ademhaling direct deed versnellen. Mijn ogen sloegen dicht, terwijl ik mezelf niet van een zachte kreun kon behoeden toen de jongen precies op mijn kwetsbaarste plekje in mijn nek begon te zuigen. 'Oopsie?' onschuldig liet Mo een lachje horen, hoewel hij dat alles behalve was. De player. Ik had dit dan ook graag bewezen door hem door te laten gaan met mijn lichaam, maar helaas ging autorijden en mij vermaken helaas niet samen. Althans niet op de manier zoals hij zojuist deed.
    Ik drukte wat knopjes in van zijn radio waar ik zoekend naar een leuke zender zocht. Uiteindelijk vond ik SLAMFM, waar ze naar mijn mening echt leuke nummers hadden. Ze werden ook meestal tijdens danslessen gebruikt. Plagend swingde ik wat mee op de beat van de muziek, voor ik mijn lichaam weer liet rusten in de zitting. Nog steeds lag er een brede grijns op Mo's gezicht. Iets wat een grotere kick was dan donuts of wiet me kon geven. Mo was gewoon mijn own personal type of heroïne, and I love it.
    Algauw belanden we in de straat waar Mo woonde. Alles zag er nog precies het zelfde uit als de laatste keer dat ik hier geweest was. Echter voelde dit aan als eeuwen. Mijn wangen werden wat rood toen Mo de deur van de auto voor me open trok als een echte gentleman. Hoeveel mensen droomde er wel niet van dat dit moment wat nu voor mij gebeurde, hen zou overkomen? Mo mocht er misschien als een God uit zien, maar zijn uiterlijk delfde wel enorm de onderspit vergeleken met zijn innerlijk.
    Ik volgde de jongen naar de deur, die in plaats van deze open te maken, er uitdagend tegen aan ging leunen. Een grijns sierde nog steeds zijn gezicht, wat me toch weer verlegen naar onder deed kijken. 'Weet je... Ik ben alleen thuis voorlopig..' kort schudden ik mijn hoofd, voor er ook weer een grijns op mijn gezicht gleed. 'So I have been told.. Dit is een uitstekend moment om Monopoly te spelen. Van jou kan ik nog wel winnen. Plagend prikte ik de jongen in zijn zij, gezien we nog steeds buiten waren en kietelen een no- go hier was, helaas. De jongen opende de deur en ik kon er niks aan doen, maar gespannen hield ik mijn adem in. Ik kwam hier zo vaak over de vloer en opeens was dat gestopt. Ik wist niet wat Mo zijn familie had wijs gemaakt. Mo zei dan ook dat er niemand thuis was, maar toch kon ik het niet laten om argwanend vanaf de ingang rond te kijken. Ik hield van Mo. Meer dan iemand kon, maar ik was bang dat stiekem iemand rond sloop als toen we betrapt werden bij mij thuis. Ik kon Mo niet weer verliezen. 'Hoe laat zei je dat je familie thuis kwam ook alweer. Ik beloof dat ik dan wel weg zou zijn.' het klonk misschien wat gespannen maar dat was ik ook. Het idee om bij Mo te overnachten was spontaan weg gesijpeld toen ik het huis binnen trad. Niet door nare herinneringen maar bang voor vragen of vermoedes die zijn familie eventueel kon hebben.

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 7:13 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    Daley van Beek


    ‘’Waag het niet om mijn vrienden te beledigen van Beek,’’ gromde hij en ik kon het niet laten om kort te lachen. Hij had mij tenslotte ook als een baksteen laten vallen dus veel geloofde ik niet van zijn plotselinge zorgzaamheid. ‘’Wil je alsjeblieft die stinkende bek van je houden en op zijn minst je excuses aanbieden,’’ sprak hij op een mierzoete manier.
          Het was niet de eerste keer dat we zo tegenover elkaar stonden, alleen de eerste keer dat het werkelijk menens was. We hadden altijd veel gespard en ik dacht dat ik alle trucjes wel van hem kende.
    ‘’Ik snap wel waarom die rooie van je het heeft uitgemaakt, je bent gewoon niet te vertrouwen.’’ Hij lachte neerbuigend en ik haalde hard uit naar hem maar hij ontweek hem waarna ik een hard knietje ontving en mijn handen daar automatisch even pijnlijk op liet rusten. ‘’En ja, ik heb mijn pilletjes niet genomen, pech hé als je de echte ik voor je hebt.’’ Mijn ogen gingen woedend over hem heen en ik vloog hem hard aan en probeerde tegelijkertijd een paar rake tikken te geven net zoals hem.
          Het duurde even voordat ik een zetje kreeg en Johannes van me werd afgetrokken, met grote ogen keek ik Milou aan.
    ‘’Waar zijn jullie twee dombo’s in God’s naam, nú weer mee bezig?’’ Ze sprak klagerig en keek ons beide dreigend aan wat me iets deed verbazen, voor haar lengte zou je niet hebben gedacht dat ze er tussen zou komen.
    ‘’Hij-‘’ Mijn ogen gingen even over Hannes heen en ik sloot mijn ogen kort, ‘’begon,’’ maakte ik mijn zin af en liet een hand gefrustreerd door mijn haren gaan. ‘’Hij zat me te beschuldigen voor alles en nog wat, ik ben echt helemaal klaar met je man,’’ mompelde ik en trok aan mijn shirt zodat ik wat koele wind op mijn gezicht kon voelen. Ik stond echt bijna te zweten gewoon, wat een afgang. Ik spuugde dan ook even op de grond, bewust voor de voeten van Johannes maar niet alleen om hem te treiteren maar ook om al het overige speeksel kwijt te kunnen.



    Everything is illuminated by the light of our past.

    Martine Justine Hester
    Vmbo | Artistieke weirdo | Outfit


    Lichtelijk geïrriteerd wandel ik naar de kleedkamers van de meisjes toe. De docent heeft eigenlijk nog niet officieel aangegeven dat de les voorbij was, maar ik heb voor mezelf besloten dat ik er genoeg van had en mezelf alvast ga omkleden. Ik haat het sowieso om met meer dan dertig meisjes in één kleedkamer te zitten, ik heb immers mijn persoonlijke ruimte nodig. Ik laat mezelf neerzakken op één van de banken, schop mijn afgetrapte schoenen uit en pak mijn telefoon erbij. Geen berichten. Geërgerd grom ik en stop mijn telefoon weer in mijn tas. Gauw begin ik mezelf om te kleden en spuit ik wat deodorant op. Soms voel ik mezelf echt te goed voor de mensen hier op school. Iedereen is zo druk bezig met ruzie maken en verliefd worden dat ze het grotere geheel missen: de toekomst. Ik heb mijn toekomst al uitgestippeld sinds ik een klein meisje was en ik houd mezelf er nog steeds aan.
          Ik bekijk mezelf even in de spiegel, draai mijn haren in een nonchalante knot en verlaat dan de kleedkamers. Als Ella en ik tegelijk uit zijn, fietsen we samen naar huis. Daarom wacht ik op haar bij de fietsenstalling. Ik zoek in de menigte van onderbouwleerlingen naar de rode haren van Ella, maar zie haar nog niet. Misschien heeft Daley haar onderweg wel ontvoerd, zou me niks verbazen.

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 14:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mohammed Fatih Idrissi
    Havo - Outside



    Kort schudde hij zijn hoofd en een grijns verscheen op zijn lippen. 'So I have been told.. Dit is een uitstekend moment om Monopoly te spelen. Van jou kan ik nog wel winnen.' zei hij waarna hij even in mijn zij prikte. Ik pruil kort en kijk naar hem, waarna ik voor hem uit naar de deur loop en hem open. Ik liep naar binnen en hij volgde al snel. 'Hoe laat zei je dat je familie thuis kwam ook alweer. Ik beloof dat ik dan wel weg zou zijn.' hoor ik hem zeggen en ondertussen doe ik mijn vest uit waarna ik hem ophang. Ik kijk naar hem. 'Mijn vader is op een trip.. Broertje voetbalkamp... Moeder en zusjes komen ergens vanavond pas...' zeg ik en ik trek hem mee naar de keuken. 'Besides...' begin ik en ik open de koelkast.
    'Je kan blijven? Er zijn wel vaker logees..' zeg ik en ik haal mijn schouders glimlachend op. Ik schenk twee glazen cola in en kijk naar hem. 'Trouwens... Je denkt toch niet dat ik je nu kan missen.. Hmh?' Ik trek hem naar me toe aan zijn shirt en glimlach. 'Because I can't...' Ik knipoog naar hem en plaats mijn lippen in zijn nek. Ik kus zijn nek zachtjes en grijns. Het was zeker een van mijn dingen maar dat moest hij weten. Toen we nog samen waren was het ook bijna normaal als zijn nek vol stond met mijn kleine merkjes. Just like... Ik zuig zachtjes en kijk dan tevreden naar het rode plekje. That one... Ik grijns naar hem. 'Oeps? Kon het niet laten...' zeg ik onschuldig en nog een knipoog volgt al snel.


    El Diablo.

    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Examenjaar • Havo • Zestien jaar

    'The devil is real and he is not a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful, because he's a fallen angel and he used to be God's favorite.'


    Net wanneer ik weer oogcontact probeerde te zoeken met Mo, deed deze zijn vest uit. Zijn torso was nu helemaal bloot, waardoor zijn eight-pack weer enorm zichtbaar was. Het was jammer dat mijn kamer niet op slot mocht, anders had ik zijn foto op mijn mobiel uitgeprint en als een poster boven mijn bed gehangen. De korte gespannenheid die ik even ervaren had verdween dan ook als sneeuw voor de zon. 'Mijn vader is op een trip.. Broertje voetbalkamp... Moeder en zusjes komen ergens vanavond pas...' Ik liet de jongen me meetrekken naar de keuken waar hij twee glazen tevoorschijn toverde en wat cola. ‘Besides… Je kan blijven? Er zijn wel vaker logees..’ Even keek ik naar de jongen, die slechts glimlachte. Ik wreef wat over mijn blote arm om mezelf een houding te geven, voor ik al aan mijn shirt dicht tegen Mo toe getrokken werd. ‘Trouwens… Je denkt toch niet dat ik je nu kan missen.. Hmh? Because I can’t…’ Tevreden glimlachte ik naar de jongen, waar een hand van mij in zijn haar gleed. Mijn ander gleed naar zijn rug, waar ik mezelf nog dichter tegen het warme lichaam van de jongen drukte. Zijn lippen gleden al in mijn nek en voor ik er erg in had, had hij al een nieuwe plekje in mijn nek uitgekozen om te zuigen. Hard beet ik op mijn lip, terwijl mijn hand hem iets dichter tegen de plek duwde. Een zwakke poging deed ik om de kreun in mijn mond te houden, maar deze gleed al over mijn lippen. Fack, wat deed hij dit lekker. Toen Mo en ik net begonnen met daten moest ik hier aan wennen, maar nu werd ik er alleen maar opgewonden van.
    ‘Oeps? Kon het niet laten…’ Onschuldig wierp de jongen mij een knipoog. Alweer. Deze keer liet ik het echter niet over mijn kant komen. Na een zacht rukje aan zijn nekharen, gleden mijn lippen op die van hem. Mijn handen gleden gulzig over zijn lichaam, voor ik teder mijn tong in zijn mond liet spelen.
    Ik laste een korte adempauze in door mijn voorhoofd tegen die van hem aan te zetten. Ik drukte nog een tedere kus op zijn neus. ‘Moet ik jaloers zijn op al de andere logees die na mij zijn geweest… als je ze allemaal zo behandeld als je mij doet..’ Uitdagend haalde ik mijn hoofd weer van zijn voorhoofd af om zachtjes kussen te plaatsen langs zijn bot richting zijn oor, voor ik zijn oorlel weer vond en gepassioneerd aan zoog. ‘Zullen we nu maar Monopoly gaan spelen?’ fluisterde ik plagend zachtjes in zijn oor, na een klein liefdesbeetje in zijn oorlel geplaatst te hebben.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ELLA VAN RIDDERSHOVEN
    • Be careful who you trust, the devil was once an angel •
    Outfit • HAVO •


    Na het douchen moest ik haast maken om naar de fietsenstalling te gaan, ik was namelijk iemand die vrij langzaam daarin was. Hopelijk was Martine er nog, we fietsten meestal samen wanneer dat nodig was en ik wilde nog vragen waar we die avond zouden repeteren. Bovendien wilde ik sowieso nog even met haar bijkletsen, ik zag haar namelijk minder vaak dan ik zou willen.
          En glimlach vormde zich op mijn lippen toen ik Martine bij het fietsenhok zag staan en ik versnelde mijn pas waarna ik langs haar ging staan.
          "Lief dat je gewacht hebt," zei ik met een grijns en keek even om me heen, opzoek naar mijn fiets. Gelukkig vond ik hem maar mijn humeur daalde toen ik zag dat de band was lekgestoken, netzoals die van de andere fietsen die in de buurt stonden.
          "Kutzooi," vloekte ik terwijl ik hulpeloos van mijn fiets naar Martine keek die nog aan het wachten was. Na het sporten vandaag had ik eigenlijk echt absoluut geen zin om te gaan lopen, maar ik had het idee dat er niks anders op zat. Mistroostig haalde ik dan ook mijn fiets van het slot af en duwde ik hem voor me uit zodat ik bij Martine kwam te staan.
          "Ik moet helaas lopen." Waren mijn sippe woorden terwijl ik naar de band van mijn fiets keek. En ik moest eerst ook nog naar de fietsenmaker, verschrikkelijk.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mohammed Fatih Idrissi
    Havo - Outside



    Normaal was ik degene die de leiding nam. Ik blijf een dominant type. Het verbaasde me dan ook een beetje toen hij aan mijn nekharen trok en zijn lippen op die van mij drukte. Iets te gulzig beantwoorde ik ze en trok hem dichter tegen me aan. Ik duwde hem zachtjes tegen het aanrecht en liet een hand in zijn haar glijden. Ik voel zijn voorhoofd tegen het mijne leunen en zijn lippen kort op mijn neus. Ik keek even op in zijn prachtige ogen en glimlach zwakjes. Ik kon het ergens niet geloven... ‘Moet ik jaloers zijn op al de andere logees die na mij zijn geweest… als je ze allemaal zo behandeld als je mij doet..’ hoor ik hem zeggen en net als ik wil antwoorden haalt hij zijn hoofd weer weg, om vervolgens zacht te kussen naar mijn oor. Ik bijt mijn lip hard als ik zijn lippen om mijn oorlel voel klemmen en sluit mijn ogen even. Damn... 'Not at all..' wist ik uiteindelijk zacht uit te brengen en ik open mijn ogen weer. Hij nam bijna mijn rol over...
    ‘Zullen we nu maar Monopoly gaan spelen?’ fluisterde hij plagend en ik grom zachtjes. 'The things you do to me...' fluister ik en ik sleur hem zowat mee naar mijn kamer. Ik duw hem op mijn bed maar niet te hard en ik grijns naar hem. 'I like it...' zeg ik. Ik duw hem naar achter zodat zijn rug op het bed beland en leun langzaam over hem heen. Mijn lippen vinden hun plaats weer in zijn nek en ik kus hem iets ruwer dan daarvoor. 'Maar niet vergeten... I'm in charge...' zeg ik liefjes en ik trek zijn shirt uit. Ik kus zijn bovenlichaam zachtjes en grijns ondertussen terwijl mijn handen langzaam over zijn lichaam glijden.

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 18:53 ]


    El Diablo.

    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Examenjaar • Havo • Zestien jaar

    'The devil is real and he is not a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful, because he's a fallen angel and he used to be God's favorite.'


    Een brede grijns sierde op mijn gezicht, waar ik nog een zachte kus achter zijn oor zetten. ‘Not at all..’ wist Mo er zwakjes uit te brengen over mijn opmerking. Iets wat mijn grijns alleen versterkte. Echter bleek de jongen te balen van mijn leiding, gezien hij zachtjes gromde. Poor thing. Hij had het al zo zwaar.
    ‘The things you do to me…’ fluisterde hij, voor hij me haast naar boven sleurden. Voor ik zijn kamer nog een blik kon gunnen voor eventuele veranderingen of medailles, duwde hij me al het bed op. Zittend zat ik nu op het bed, terwijl ik even naar de grijns op zijn gezicht staarde en zijn blote gespierde borst waar tattoos op bedrukt waren. Fuck wat was hij knap.
    ‘I like it…’ zei de jongen nog, voor hij me helemaal op het bed duwde. Mijn rug lag in zijn matras, terwijl hij al over mij heen kwam hangen. Zijn lippen begonnen ruw mijn nek te kussen en ik wist wel zeker dat ik morgen met een sjaal naar school moest. Niet dat ik het erg vond. Ik vond zowel zijn ruwe als zachte kusjes fijn, maar op dit moment leek hoe ruwer hij het deed, hoe beter. Mijn handen gleden wat over zijn rug, wat gestopt werd toen mijn shirt over mijn hoofd getrokken werd. Mo leek steeds minder geduld te hebben en dat deed mijn vermoedens alleen maar groeien dat hij sinds de break up niks meer gehad of gedaan heeft met iemand and I love it.
    ‘Maar niet vergeten… I’m in charge…’ plagend schudden ik mijn hoofd, voor de jongen al een zachte kus op mijn bovenlichaam drukte. Zijn handen gingen over mijn lichaam heen, voor ik van zenuwen toch zachtjes moest lachen. ‘Heb je nooit geleerd dat een gast de koning is, Mo?’ Plagend schudden ik mijn hoofd, voor ik de rollen omdraaide. Onverwachts duwde ik hem met zijn eigen rug in het matras zodat ik boven hem hing. Kort keek ik naar zijn mooie bruine kijkers, waar mijn hand nog even teder door zijn haar ging. We wisten beiden dat hij straks de leiding zou krijgen, maar voor nu wilde ik hem nog even de indruk geven dat dit hem niet zou lukken. Ik drukte zachtjes een kus op zijn lippen, waar ik nog even dicht bij bleef hangen. ‘We zullen wel zien wie de baas is.’ Met dat klemde ik mijn benen rond zijn benen. Mijn lippen gleden op de tattoos dat nog net in zijn borstkas lagen, voor mijn tanden zich zachtjes in zijn tepel zetten. Zachtjes beet ik er op, voor ik de beet verzachtte met een kus. Mijn handen gleden af naar de riem van zijn broek, die deze expres langzaam open maakte, zodat ik zijn broeksknoop en rits open kon maken. Echter liet ik het hierbij. Puur om hem te pestten. Ik leunde voorover, waar ik mijn armen langs zijn hoofd legde en ik zijn mond weer besmeurden door mijn lippen vol op die van hem te drukken. Deze keer echter zo ruw, dat ik zijn snorharen kon voelen prikken aan mijn tere, zachte lippen. Mijn kruis duwde ik tegen die van hem aan, tijdens onze kus. Ik beet even op zijn lip, voor ik speelse bewegingen begon te maken. Mijn kruis schuurde tegen dat van hem. Onze lippen had ik weer aan elkaar gehecht zodra deze bewegingen begonnen, terwijl mijn handen propjes van zijn dekbed maakte. Het voelde nu al enorm goed met onze broeken aan en slechts wat geschuur en gespeel. Ik wilde dan ook niet weten hoe fijn het straks zou voelen. Fuck.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mohammed Fatih Idrissi
    Havo - Outside



    ‘Heb je nooit geleerd dat een gast de koning is, Mo?’ hoor ik hem zeggen en voor ik het wist zat hij weer bovenop. Ik bijt mijn lip en kijk naar hem op. Well, this was something... ‘We zullen wel zien wie de baas is.’ vervolgt hij en ik volg hem met mijn ogen. Mijn tanden boren zich dieper in mijn lip met elke actie en even vallen mijn ogen dicht. Misschien had ik dit eerder moeten doen... Ik voel hoe hij mijn riem opent en vervolgens mijn knoop, vervolgd door de rits. Hier liet hij het echter bij en een gefrustreerd geluidje verlaat mijn mond. It has been a while.. Wat niks betekende one night stands hier en daar, maar de laatste tijd was ik vooral gefocust op mijn training. I need this...
    Ik kus hem ruw terug en mijn vingers klemmen zich in zijn haar. Hoewel ik het probeerde tegen te houden verliet toch een zachte kreun mijn mond toen hij tegen mij aan schuurde. "Playtime is over... Sugar..' grijns ik en ik draai ons weer om. Ik duw zacht tegen zijn schouder om hem neer te houden en kus zacht maar plagend langzaam naar beneden. Uiteindelijk kniel ik neer voor mijn bed en ik grijns even naar hem met een schuin hoofd, een snelle knipoog volgend. Met hetzelfde langzame tempo open ik zijn riem, gevolgd door de knoop en de rits. Ik kijk even naar hem en mijn grijns wordt ietsje breder. Daarna trek ik in een keer zijn jeans naar beneden en ik lach zachtjes waarna ik even op mijn lip bijt. 'Mhm... Waarom hebben we dit niet eerder gedaan hmh?' zeg ik en ik plaats wat kusjes net boven zijn boxers.


    El Diablo.

    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Examenjaar • Havo • Zestien jaar

    'The devil is real and he is not a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful, because he's a fallen angel and he used to be God's favorite.'


    Mijn ogen sloten bij mijn eigen bewegingen tegen de jongen aan, terwijl mijn handen nog steviger het dekbed fijnknepen. ‘Playtime is over… Sugar..’ Voor ik nog tegen kon sputteren, draaide hij de rollen om en zat de jongen zelf weer op mij. Zijn hand was stevig tegen mijn schouder aan gepind zodat ik niet weer de rollen om kon draaien. Mo was gewoon té sterk en ik ging het niet eens proberen. Het was eigenlijk tijd dat de jongen het overnam gezien ik om precies te zijn nul procent ervaring had met het echte daad. Ik en Mo hadden wel eens wat geflikflooid maar verder dan dat waren we nooit gekomen of mensen stoorde ons. Ik hoopte echter dat hij dit wist. Ik had wel verteld dat ik niemand gehad had sinds onze break up omdat niemand gewoon aan Mo kon tippen. Daarnaast zijn tranen niet echt uitnodigend voor mensen om met mij te flirten en om nou ook nog eens een homoseksuele jongen te zijn die nog volop in de kast zat, maakte het ook niet bepaald makkelijker op. Gelukkig had ik wel Hannes ontmoet. Het enige positieve van mijn en Mo’s break up.
    Zachtjes kietelde zijn lippen over mijn blote huid. Langzaam wisten ze een lange weg te banen naar mijn broek, die toch wel wat te klein leek momenteel. Het deed haast pijn.
    Langzaam werd mijn riem los gemaakt en volgde mijn knoopjes en rits. Precies op de trage tempo als ik eerder bij hem had gedaan. Ik wist nu dan ook meteen dat ik sneller zojuist bij de jongen had moeten wezen, want dit was pure wraak. Uiteindelijk verdween mijn broek van mijn benen, waardoor ik slechts in mijn onderbroek gehuld was. Ik spiekte toch met een kleine schaamte naar Mo, die geknield achter het bed zat. De jongen lachte echter, wat me toch iets gerust stelde. Oké dit was dus niet raar. ‘Mhm… Waarom hebben we dit niet eerder gedaan hmh?’ zachtjes voelde ik zijn lippen net boven mijn boxer wat kusjes plaatsen. Langzaam kwam ik weer omhoog, zodat ik weer bij Mo kwam. Deze keer was ik echter langer omdat ik op het bed zat en hij op geknield er voor zat. Zachtjes beet ik op mijn lip, voor ik toch wat onzeker mijn armen in zijn nek legde. Veel serieuzer dan daarnet zocht ik weer toenadering bij zijn lippen en hoopte dat hij uit deze kleine, serieuze handeling, begreep dat hij de leiding van mij kreeg.


    Je kan skippen na de daad hoor, mits je wat toe wilt voegen. Iig dat je weet dat je toestemming hebt c':

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 22:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mohammed Fatih Idrissi
    Havo - Outside



    Ik keek op naar hem en langzaam verschijnt er toch een glimlach op mijn lippen. Ik voelde zijn arme om mijn nek en ik zie wat onzekerheid in zijn ogen. Ik wil net wat zeggen als ik zijn lippen weer op de mijne voel en ik glimlach zwakjes. Na een tijdje trek ik me terug en ik druk een kus op zijn hoofd. 'Relax sugar...' zeg ik en ik knipoog. 'Ik zorg goed voor je...' vervolg ik en met die woorden trek ik langzaam zijn boxers naar beneden...

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Ik haal diep adem en kijk even voor me uit, voor mijn blik zich op Jeaden naast me richt. Well... Dat was iets nieuws.. Zeker... Langzaam glijd mijn hand door zijn haar en uiteindelijk speel ik er maar wat mee. Iets wat bijna iets kalmerend leek te hebben. 'Dat was... Something...' zeg ik zachtjes maar met een kleine glimlach. Mijn blik richt zich kort op de kleine rode merkjes waar zijn nek onder zit en ik grijns kort. 'Told ya I would take care of you...' zeg ik zachtjes. Uiteindelijk gaap ik zachtjes en ik schuif wat dichter naar hem toe. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en sla mijn armen om hem heen. 'Love you sugar...' fluister ik met een zwakke glimlach en ik kijk naar hem op.

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 22:33 ]


    El Diablo.

    Alexander 'Jeaden' Kleijnenhoven
    Examenjaar • Havo • Zestien jaar

    'The devil is real and he is not a little red man with horns and a tail.
    He can be beautiful, because he's a fallen angel and he used to be God's favorite.'



    Jeaden atm, next to Mo. Alleen dan zonder tattoo of course c':
    Mijn ademhaling was langzamer hand wat afgenomen. Stil lagen Mo en ik naast elkaar, tot deze een hand door mijn haar haalde. ‘Dat was… Something…’ Ik knikte bevestigend. Mijn stem leek ik voor korte duur even verloren te hebben. Dit enkel en alleen om het hele proces van daarnet even te verwerken. Het was echt fijn geweest en Mo had zich aan zijn belofte gehouden om het rustig aan te doen. Ik had met niemand anders dan Mo mijn eerste keer willen delen.
    ‘Told ya I would take care of you…’ Voorzichtig gleed er een klein glimlachje over mijn gezicht, voor Mo dichter naar me toe schoof om zijn hoofd op mijn borst te leggen en zijn armen rond mijn lichaam. De jongen was echt heerlijk warm, hoewel ik voor deze ene keer niet kon klagen over het koud hebben in de zomer want damn, ik was nog warm. ‘Love you sugar…’
    Zachtjes maar stevig legde ik mijn armen rond Mo heen. Mijn ene hand lag op zijn rug, terwijl de andere weer zijn nekharen begon te strelen. Ik keek even in Mo’s gezicht, die naar mij gedraaid stond en een glimlach bedroeg. Eigenlijk was dit alles behalve het goede moment om ernaar te vragen, maar ik wist dat ik het anders niet meer vol zou houden.
    ‘You are the only one for me.’ Ik schoof wat omlaag om een zachte kus op zijn hoofd te drukken. Ik meende deze woorden zo erg. ‘Zijn… wil je weer samen zijn, met mij bedoel ik?’ fluisterde ik zachtjes. Ik beet hard op mijn lip. De vraag was veruit niet zoals ik het wilde formuleren maar iets anders kreeg ik momenteel niet uit mijn keel door de zenuwen. Zo rustig en ontspannen mogelijk probeerde ik zijn haren nog te strelen. ‘Je moet je niet verplicht voelen ofzo… door net. It’s all good. Gewoon- gewoon een vraag.’

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 23:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mohammed Fatih Idrissi
    Havo - Outside



    Ik voelde zijn armen om me heen en een korte zucht rolt over mijn lippen. Voor even voelde dit wel zorgeloos, alsof er niets was wat me kon maken. Ons kon raken. ‘You are the only one for me.’ hoor ik hem zeggen en ik voel zijn lippen even zacht op mijn hoofd. Ik glimlach en sluit mijn ogen voordat ik mijn hoofd weer neerleg op zijn borst. Ik luister naar zijn hartslag en tik het zachtjes na met mijn vinger. Tik tik tik...
    ‘Zijn… wil je weer samen zijn, met mij bedoel ik?’ fluisterde hij zachtjes en voor even voelde ik me sprakeloos. Natuurlijk wou ik hem terug.. Ik bedoel, ik hou van hem maar.. Als ik me bedenk waarom we vorige keer uit elkaar waren gegaan... Het lijkt me iets wat zo weer kan gebeuren. Ik wil wat zeggen maar er komt geen woord door mijn keel. Ik wist dat ik hem zo'n pijn ging doen als ik hem zou afwijzen.. Maar ergens zou het beter zijn voor hem. Egoïstisch zijn of niet.... ‘Je moet je niet verplicht voelen ofzo… door net. It’s all good. Gewoon- gewoon een vraag.’ ik bijt mijn lip hard en rol langzaam van hem af.
    Mijn blik staat strak gericht op het plafond en verschillende gedachtes racen door mijn hoofd heen. Ik bijt mijn lip hard en een soort nerveus gevoel overspoelt me. 'Ik eh--' zeg ik en ik kijk naar hem. 'Eh.. Ik ga snel douchen. Okay?' zeg ik en ik druk snel een kus op zijn wang. Vervolgens sta ik heel snel op en loop naar de badkamer, de deur sluit ik achter me. Ik sluit mijn ogen en probeer het benauwde gevoel te onderdrukken. Great job Mo... Als je hem hier niet mee afschrikt weet ik het ook niet meer.


    El Diablo.