• AHHH ik heb nog nooit een topic gedaan DIT IS ENG

    Heyyy, dus, hehe, hmm, tja, ik had dus zo'n ideetje voor een verhaaltje. Okay ik begin dit verkeerd, lemme start over..



    Hou je van Fantasy verhalen?? Onbekende personen?? En heb je humor met misschien een duister randje? Ben je gay-friendly en openminded? Nou dan heb ik wat voor je hoor:
    Op mysterieuze wijze raakt Skye blind. Elke week, elke dag en op het laatst elk uur werden haar eens zo diep blauwe irissen witter en witter. Tot alleen een donkere rand haar irissen scheidde van de rest van het wit in haar ogen. Haar leven stond op z’n kop. Alles wat ze eens zo goed kon, was nu een zware opgave. Van dokter naar dokter maar niemand die haar kan vertellen of en hoe ze haar zicht weer terug kan krijgen. Na een maand van onzekerheid en depressie opent Skye haar ogen weer. Plots blijkt ze toch niet zo blind als dat ze dacht te zijn..

    ~
    ~~
    ~~~
    ~~
    ~

    "Wat is er mis met mijn ogen?
    Waarom kan ik jou wel zien?"

    ~
    ~~
    ~~~
    ~~
    ~

    "Er is niets mis, Skye.
    Jij ziet juist meer dan alle anderen."

    ~
    ~~
    ~~~
    ~~
    ~

    "Meer?! Ik zie alleen duisternis! Oh, en ik zie jou..."

    ~
    ~~
    ~~~
    ~~
    ~

    "Maar wat je wel ziet is waar het allemaal om draait. Jij ziet magie, Skye. Jouw ogen zijn de poort naar een nieuwe wereld."

    ~
    ~~
    ~~~
    ~~
    ~


    Blind Zien
    Nederlands geschreven
    Tags: Fantasy, OP, Humor, Liefde
    12+ {soms wat pittige liefde}
    Gestart: 14/03/2016
    Eindigd: ??


    Lees hier: Blind Zien


    Blub

    Hehe als ik dan toch een promootbui heb:

    Stop your worries; read my VINTAGE stories.

    Once Upon a Vintage Time Sprookjes, Magie, Liefde, Verraad, Spanning & Humor

    A Vintage Fairy Tale Sprookjes, Liefde, Zussen, Magie & Passie

    A Vintage Medieval Adventure Middeleeuws, Humor, Liefde & Avontuur

    Vintage One Shots Korte & Krachtige Hersenspinsels

    Letting Go, Vintage Style Drama, Rouwen, Liefde & Einde nog Open

    ~

    In Books We Belong Een Once Upon a Time fanfiction in samenwerking met de getalenteerde Fennec

    Who I Am? Click


    ~Forest addict. #wolfbyheart