• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Trikova schreef:
    (...)
    JA! ik ben er direct weer uitgegaan
    hoe hebben ze mijn nummer in hemelsnaam?

    Uhm what? dat is creepy haha :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Antiheld schreef:
    (...)

    Nee. Maar zit daar sowieso niet een redelijk lage max op?


    100 mensen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    (...)
    JA! ik ben er direct weer uitgegaan
    hoe hebben ze mijn nummer in hemelsnaam?


    Ja er zal iemand van Quizlet met wie ik ooit in een meeting/chat groep heb gezeten mijn nummer hebben toegevoegd. Beetje lame.


    i put the fun in funeral

    Wanheda schreef:
    (...)

    100 mensen...


    256 kennelijk


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja er zal iemand van Quizlet met wie ik ooit in een meeting/chat groep heb gezeten mijn nummer hebben toegevoegd. Beetje lame.

    Bij mij zei mijn telefoon dat iemand die mij niet eens in zijn contactenlijst heeft staan me erin heeft toegevoegd... heel raar


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Audacity schreef:
    (...)

    256 kennelijk


    Dat kan je met 2 mensen ook wel halen. Alsnog snap ik het doel niet helemaal


    Ik vond dit wel een leuke actie:
    http://prankster.nl/jongen-gooit-zijn-ex-vriendinnen-en-scharrels-in-een-groepsapp-en-wenst-ze-merry-ex-mas/


    Sarah = ongewoon sexy

    Trikova schreef:
    (...)
    Bij mij zei mijn telefoon dat iemand die mij niet eens in zijn contactenlijst heeft staan me erin heeft toegevoegd... heel raar


    I know :/.
    Maar ik herkende wel een aantal Q namen in de lijst. Ik weet dat ik ben toegevoegd door Colibre


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    I know :/.
    Maar ik herkende wel een aantal Q namen in de lijst. Ik weet dat ik ben toegevoegd door Colibre

    oh daar heb ik totaal niet naar gekeken
    heb even gewacht of het misschien mensen uit mijn klas waren die het hadden gedaan maar niet, toen ben ik eruit gegaan


    — Inner peace, it's hard to find. —

    IK GA TE VER?!?!?! Omfg :'DDDD
    Fxckyou. Geniet maar van de block. Ajuus.

    AtIas schreef:
    (...)

    Een pittige dienaar met lef. I like it.
    /praises fabulous painting.

    Een pittige dienaar die verhoging wilt! Waar blijft m'n money? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Totaal geen reactie. Waarom begin ik er nog over? Ik jank alleen nog maar m'n ogen uit m'n kop.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Een pittige dienaar die verhoging wilt! Waar blijft m'n money? D:


    Alsjeblieft!
    /geeft 1000 euro. /belastingdienst komt 999 euro claimen.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Nippon schreef:
    Totaal geen reactie. Waarom begin ik er nog over? Ik jank alleen nog maar m'n ogen uit m'n kop.


    I can relate.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik weet echt niet wat er nou zo mis is met mijn rug maar damn dit doet pijn man


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    i just can't believe why you would do that? if you didn't notice, i have feelings too. why do you have to be such a lifewrecking scumbag? my eyes are completely dry because of all the crying. i've got nothing left. i'm dying inside.
    and i'm hiding it behind a fake smile.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]