• Rollen voor verhaal zonder naam

    Ik & choclate gaan een nieuw verhaal maken en we hebben nog wat rollen voor mensen enzo dus vul maar in ja (:

    Beschrijving;
    Cheryll en Jaelle zijn twee nichtjes die ook nog eens beste vriendinnen zijn. Ze spreken af dat als ze hun eindexamen hebben gehaald ze samennaar Spanje gaan om het te vieren. Nu, twee jaar nadat ze hun eindexamen hebben gehaald hebben ze genoeg geld gespaard voor twee weken Spanje. Als ze daar zijn spelen ze een potje beachvolleyball op het drukke strand. Dan lopen er twee sukkels door het veld heen waarvan ze niet hadden verwacht dat ze die tegen zouden komen.

    3 Nieuwe vriendinnen Cheryll&Jael;
    3 Bitches (leider & 2 meelopers);
    ex van Fernando;
    zusje van David;
    zelfbedachte rol;


    Wat willen we weten;
    rol;
    naam;
    achternaam;
    uiterlijk/foto;
    karakter;
    extra;


    Niet de snelste maar de beste!
    Op 17 augustus word gekozen wie welke rol krijgt.


    Ondertussen hebben we al wel een naam; Las playas son hermosas - Fernando Torres & David Villa
    & ik heb hem ook al wel geactiveerd, zie hier!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 20:09 ]


    No guts no glory.

    rol; ex Fernando
    naam; Chelsey
    achternaam; Dillits
    uiterlijk/foto; Chelsey
    karakter; kan soms nogal bitchy uit de hoek komen, daarna heeft ze altijd spijt. Is lief en zachtaardig, wel vaak chagrijnig doordat iets niet gaat zoals ze het wilt.
    extra; ze is dol op reizen

    -is dit genoeg?? anders vraag maar:X-


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    rol; Nieuwe vriendin Cheryll&Jael + Vriendin Cesc Fabregas.
    naam; Roseline
    achternaam; Bonderaz
    uiterlijk/foto; Roseline
    karakter; Roseline is meestal het meisje met de grote mond, voor de rest is ze best verlegen voor nieuwe mensen. Ze kan ook best arrogant over komen terwijl ze dat niet zelf door heeft, maar als Cesc bij haar in de buurt is kan ze niet meer normaal helder na denken, alleen maar aan Cesc.
    extra; Roseline had geen leuke jeugd. Haar ouders hadden haar verwaarloost en toen is de op straat beland. Ze kwam bij een gast gezin waar van Cesc de buurjongen was, en stiekem spraken ze af tussen de twee huizen om zo hun romance door te zetten.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    rol;Leider bitches
    naam; Payton Emily Anna
    achternaam; Folke
    uiterlijk/foto; Payton heeft lang donkerblond haar dat ik krullen staat ze heeft bruine ogen en is redelijk lang
    Karakter;Voor Payton gaat alles om mode en populair zijn. Ze is heel rijk en denkt dat ze alles krijgt van haar ouders. Ze is redelijk slim maar gebruikt dat alleen om de korting bij bijvoorbeeld Bergdorf uit te rekenen. Ze geeft niks om nerds en andere. Ze wil alleen dat alles perfect is in haar wereldje. Payton is een geboren leider en draagt iedereen op wat ze moeten doen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2010 - 14:59 ]

    rol; Zusje van David
    naam; Florènce
    achternaam; Villa
    uiterlijk/foto;Florènce Florènce heeft een donkere huid en donkerbruin haar,ze is slank maar niet mager,ze besteed veel tijd aan haar uiterlijk.
    karakter; Ze is lief,betrouwbaar redelijk beschaamt maar als ze je kent is ze een hele andere losbol. Als ze je niet mag is ze bitchi ze ziet overal het positieve in. Over haar zelf is ze heel onzeker, Zij en haar broer hebben een goede band. Ze heeft veel succes bij vele jongens maar dit kan haar vertrouwen niet opkrikken.
    extra; Tattoo op haar pols waar Amour opstaat.

    - Kan ze ook het vriendinnetje van Iker zijn? [Hoeft niet :)]


    all I want is the taste that your lips allow

    rol; [Nieuwe vriendin Cheryll & Jael
    naam; Alessandra
    achternaam; Evenio
    uiterlijk/foto; Alessandra. Ze heeft lang lichtbruin haar en groene ogen. En ze heeft een perfect figuur en is ook nog lang.
    karakter; Betrouwbaar, lief en heel grappig. Maar ze kan toch soms jaloers overkomen. Soms als het moet, kan zij heel erg bitchy zijn. Alessandra houdt vooral van sarcastische humor & dat vinden mensen zo leuk aan haar.
    extra; Ze is model en is dol op volley.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 21:33 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    rol; Vriendin Cheryll&Jael; + mss vriendin van een speler?
    naam; Sienna
    achternaam; Gonzalez
    uiterlijk/foto;

    http://images.clickliverpool.com/admin/article/articleimages/1232116112-Click-Alex1.jpg

    karakter; Heel erg lief, betrouwbaar en iemand waarbij je steeds bij kan voor je hart te lucht. Ook een grappig en gek iemand waarmee je de fun van je leven kan beleven. Kan genieten van de kleinste dingen zoals lekker shoppen of lekker drankje op terras. Ze is iemand die alles zomaar zegt wat soms hillarisch is!
    extra; Kies zelf maar iets. :)


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    rol; Nieuwe vriendin Cheryll & Jael
    naam; Rose
    achternaam; Lewis
    uiterlijk/foto;RoseZe heeft lang bruin haar, bruine ogen en is slank
    karakter; Redelijk onzeker, verlegen. Lief, betrouwbaar, slim.
    extra; ze houdt van schrijven, en heeft een heel lief vriendje en 2 oudere broers.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    rol; vriendin van Cheryll en Jael (later misschien vriendin van een voetballer?)
    naam; Emanuela Fransesca
    achternaam; Agotadez
    uiterlijk/foto;

    http://www.stylehop.com/fashion-blog/wp-content/uploads/2009/12/bblair.jpg

    karakter; is ontzettend ijdel, best wel slim maar maakt regelmatige nogal domme opmerkingen, houd ervan om in het middelpunt te staan, ontzettend meisjesmeisje die bang is om haar handen vies te maken maar als het moet gaat ze voor het vuur. Ze is soms nogal traag van begrip. Is ontzettend modieus en verder altijd met haar make-up en haar bezig, ontzettend goedgelovig

    extra; Komt uit een zeer rijke familie en loopt met de duurste merken rond, ze is erg vrijgevig met haar geld en vind het raar als haar vriendinnen geen 100 euro aan een bedelaar geven.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2010 - 23:13 ]


    Love is everywhere, you just have to find it

    ik heb het verhaal inmiddels al geactiveerd (;


    No guts no glory.

    Maak bekend. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ElLieno schreef:
    Maak bekend. (nerd)


    gaan we dinsdag doen (; dan spreken we af (ik denk bij mij thuis) & dan gaan we kiezen enzo en maybe deel activeren.
    (cool)


    No guts no glory.

    Amoureux schreef:
    (...)

    gaan we dinsdag doen (; dan spreken we af (ik denk bij mij thuis) & dan gaan we kiezen enzo en maybe deel activeren.
    (cool)


    Seksie. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    fout, reactiee onderr(A)(H)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 20:43 ]


    Y'all been to Nashville?

    xJesusNavas schreef:
    Okayy ik schrijf dn maar een rol, wie weet=] hahah maar zelf foto heb ik niet:$ kan nooit echt persoontjes vinden;p

    rol;zusje van David
    naam;Larissa Shanaia
    achternaam;Villa
    uiterlijk/foto; getint, niet dun ook niet dik, gewoon normaal, lang donkerbruin haar met een slag erin, besteed wel veel aandacht aan der uiterlijk.. =]
    karakter;trots op der broer en groot voetbalfan,eigenwijs,houd van feesten, lief, betrouwbaar en aardig..=]
    extra; Is heel close met David en gaat ook wel vaak et vrienden van hem om heeft trouwens een crush op Jesús Navas!=] heeft navelpiercing=];p

    Najaa ik hoor wel=]

    xxxxx(H)


    Ik heb ff aangepast;p

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 20:47 ]


    Y'all been to Nashville?

    rol; vriendin van Cheryll & Jael en vriendin Iker Casillas
    naam; Rosalie Lucy
    achternaam; Fernández
    uiterlijk/foto; Rosalie Lucy Fernández
    karakter; Rosalie is een meisje met een groot hart, dat openstaat voor iedereen. Ze is gehecht een haar familie en vrienden, die voor haar dan ook echt alles zijn. Ze is lief, behulpzaam maar toch koppig. Ze wil vaak haar zin hebben. Ze haat ruzies, en het liefst wil ze er zelf geen een hebben. Ze is vrolijk, lacht om veel dingen en kan goed geheimen bewaren.
    extra; Koken en gitaar spelen zijn 2 dingen wat haar leven een stuk leuker maakt. Ze kan ze allebei dan ook erg goed.
    Het maakt me niet uit als ik niet gekozen word, ik wil die serie wel lezen :9~


    you're my favourite part of the day ~