• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Waarom slaap ik van zondag op maandag altijd zo slecht +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shazi schreef:
    Waarom slaap ik van zondag op maandag altijd zo slecht +.+


    Zo herkenbaar!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het zou fijn zijn als ouders niet midden op straat (stoep voor de brug) gaan staan kletsen, je aankijken en niet aan de kant gaan. Sorry hoor, maar dan ga ik niet eens vragen of ik er langs kan en fiets er gewoon langs. Aso's.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 8:52 ]

    Waarom word ik bijna dagelijks op faceboek toegevoegd door onbekende oosterse mannen


    i put the fun in funeral

    Bah, helemaal geen zin in vandaag. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het zou een hoop schelen als ik niet iedere ochtend in bed zou blijven hangen en denken 'ach joh, neem ik een keer geen ontbijt, langer bedhangen' want dan ontbijt je dus nooit en kom je altijd te laat op school, Jip.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh gadver, het is alweer bijna Valentijnsdag. Wat heb ik toch een Godshekel aan dat feest :S



    Ben ik verplicht dit allemaal terug te lezen...


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Trees schreef:
    Oh gadver, het is alweer bijna Valentijnsdag. Wat heb ik toch een Godshekel aan dat feest :S


    Why? :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Trees schreef:
    Oh gadver, het is alweer bijna Valentijnsdag. Wat heb ik toch een Godshekel aan dat feest :S


    Echt eh. Dat kleffe commerciële gedoe, niks voor mij.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat sommige mensen met hun eigen zaken moeten gaan bemoeien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Green245 schreef:
    (...)

    Why? :')


    Wat Naz zegt. En omdat het er nog weer eens lekker ingewreven word dat ik echt een hopeloos geval in de liefde ben :')

    Trees schreef:
    (...)

    Wat Naz zegt. En omdat het er nog weer eens lekker ingewreven word dat ik echt een hopeloos geval in de liefde ben :')


    Nou...


    (H) (H) (H) (H)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    *monstertaart* want ja dat krijg je als je cartoons voor kinderen gaat kijken. Wel leuk hoor. Belemmerd mijn schrijven alleen een beetje *we maken vaart. we jagen op die taart* ja misschien moet ik echt even iets anders kijken. Ik wil gewoon schrijven want anders krijg ik nooit af...


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Valentijnsdag; de dag dat ik er aan herinnert wordt dat geen enkele relatie, die ik heb gehad, me echt goed heeft gedaan en dat ik het beter bij een kat kan houden :W


    26 - 02 - '16