• Ik weet niet of dit goed staat.

    Oké, net moest ik even een kleine boodschapje doen voor mijn ouders. Geen probleem. Ik steek over en liep dus over een zebrapad. Aan de ene kant stopte een auto wel, maar aan de andere kant, wilde een vrouw doodleuk door rijden. Ja hallo, je kan moeilijk dwars door me heen. (cat) Dus ik schrok en stopte voor haar (wat natuurlijk niet goed is) en nog wilde ze door rijden maar stopte ze dus gelukkig wel. Ik keek haar boos aan en liep vervolgens snel door. Maar echt nog even en ik lag onder een auto. Je ziet me toch lopen, ik neem aan dat je het niet leuk vind als iemand onder je auto komt te liggen. :')

    Maar goed, hebben jullie ook zoiets gehad? :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Jeetje. Sommige mensen kijken echt niet uit volgens mij. ;l
    Ik werd een keer bijna overgereden door een auto toen ik in Breda naar school liep. Daar zijn namelijk heel veel zebrapaden bij meerdere rijbanen, en op de eerste rijbaan stond een enorme bus, waardoor de auto op de tweede rijbaan mij nog niet kon zien. Die wilde dus even doodleuk doorrijden, terwijl ik niet begrijp dat je dat zou doen als je überhaupt niet kan zien of er iemand over het zebrapad loopt. Maar goed, hij schrok zich wel kapot geloof ik. :')


    Caution first, always.

    Ik werd gisteren bijna omvergereden terwijl ik overstak a) langs het zebrapad b) terwijl overstekende voetgangers groen hadden. Ik vind het haast jammer dat het niet raak was :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Elke dag als ik van school naar de bushalte loop. Automobilisten zijn zó arrogant en rijden gewoon door. Ik steek vaak gewoon over omdat het hun fout is als ze me aanrijden (en omdat het leuk is om ze op die manier bang te maken als ze me bijna aanrijden, maybe leren ze dan te stoppen). Behalve als er een bus vooraan rijdt. Ik overleef een echt ongeluk liever.

    Skadi schreef:
    Elke dag als ik van school naar de bushalte loop. Automobilisten zijn zó arrogant en rijden gewoon door. Ik steek vaak gewoon over omdat het hun fout is als ze me aanrijden (en omdat het leuk is om ze op die manier bang te maken als ze me bijna aanrijden, maybe leren ze dan te stoppen). Behalve als er een bus vooraan rijdt. Ik overleef een echt ongeluk liever.


    In Antwerpen stoppen bussen of trams ook gewoon echt nooit. Vreselijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Blurryface schreef:
    Jeetje. Sommige mensen kijken echt niet uit volgens mij. ;l
    Ik werd een keer bijna overgereden door een auto toen ik in Breda naar school liep. Daar zijn namelijk heel veel zebrapaden bij meerdere rijbanen, en op de eerste rijbaan stond een enorme bus, waardoor de auto op de tweede rijbaan mij nog niet kon zien. Die wilde dus even doodleuk doorrijden, terwijl ik niet begrijp dat je dat zou doen als je überhaupt niet kan zien of er iemand over het zebrapad loopt. Maar goed, hij schrok zich wel kapot geloof ik. :')


    Tegenwoordig hoor je meer ongelukken en ze kunnen echt niet meer fatsoenlijk rijden.
    Wauw, het is een zebrapad. Ik neem aan dat de eerste les van rijden is dat je voor een zebrapad moet stoppen. Natuurlijk als niemand erop loopt moet je altijd wel voorzichtig zijn. Er kan altijd iemand onverwachts er op lopen. Ja precies! Haha, ja vast wel.

    De vrouw reed daarna gewoon doodleuk verder, alsof er niets was gebeurd. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    @Galinda: Ppppf echt. Niet normaal.
    @Skadi: Ja precies. Ze moeten gewoon stoppen, maar heel veel doen dat niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh, dit herken ik. Alleen ben ik nu zo eigenwijs geworden dat ik gewoon doorloop, ongeacht of mensen lijken te stoppen of niet. En ik loop nog steeds rond, dus wat dat betreft lijkt het te werken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb er zo'.n hekel aan als je moet wachten om over te steken en het regent en het druk is en niemand even stopt.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jeetje, mensen kunnen soms toch echt zo lomp zijn. >< En niet alleen auto bestuurders, maar sommige fietsers, daar krijg ik het van. Een paar maand geleden reed ik met een vriendin naast me. Besloot een of andere jongen dat het een goed idee was om tussen ons voor te steken (er kwamen mensen van de andere kant) en recht voor mijn neus af te slaan naar rechts. Ik ben er natuurlijk los op gereden (hoe lomp kan je ook zijn?). Laten we het er op houden dat dat zijn beste dagje niet was. x) Ik kan echt heel erg fel zijn in dat soort dingen.


    What would Emma do?

    Jeete, wat een blind wijf zeg!
    Dat maak ik bijna elke ochtend wel mee bij het fietspad bij het station. Blijkbaar gelden de verkeersregels niet voor fietsers.

    Echt erg! Ik ben ook al eens bijna omver gereden aan school. Als je bij mijn oude school de schoolpoort uit liep, kwam je terecht op de parking en kon je alleen via daar naar de weg. Dus ik liep zoals altijd heel gewoon over de parking. Reed er opeens een vrouw zonder kijken achteruit, ze botste tegen mij en natuurlijk schrok ik heel erg. Ik had geluk dat ik een schoudertas als boekentas had en die net aan die kant droeg, dus ving die de klap nog wat op. De vrouw keek zo eens geschrokken in haar spiegel, maar stapte niet eens uit om te vragen of ik wat had. Met schrik ben ik toen gewoon met haast doorgelopen, terwijl ik beter iets was gaan zeggen in school of zo. Maar goed, ik had niks. Gelukkig heb jij ook niks, maar Jesus, mensen kijken tegenwoordig echt minder uit...


    16 - 09 - '17

    @Ellaria: Haha ja blijkbaar wel! Maar dat durf ik nog niet. Ik kijk altijd goed uit maar deze vrouw wilde blijkbaar door rijden. :')

    @Homeostase: Ja precies! Alsof ze dan nog langzamer gaan rijden, waardoor je langer moet wachten.

    @Diplodocus: Ja fietsers kunnen er ook zeker van. Ze zitten te zeiken over automobilisten maar fietsers kunnen het ook. :')

    @Doofenshmirtz: Ja haha, Charis! Je weet toch wel die keer dat je naar Den Haag kwam? Toen had ik je ook vertelt dat het een slagveld was in de stad. :') Nog steeds gebeuren er daar ongelukken.

    @Reigns: Ppppf jij hebt ook heel erg geluk gehad! Ja tegenwoordig kijken ze echt minder uit. De laatste tijd is in mijn buurt gevaarlijker geworden. Elke keer hoor je dat er een ongeluk hier in mijn buurt is gebeurt. Maar ze reed daarna ook gewoon door hè haha pff.


    One Who Travels A Higher Path.

    Automobilisten kijken ook echt niet uit. Vandaag was mijn licht groen, dus ik wilde oversteken, maar er kwam net een auto aangereden en die reed gewoon keihard door. Als ik diegene niet eerder had opgemerkt en gewoon was gaan fietsen, lag ik nu in het ziekenhuis of was ik nu dood.
    Er was vandaag ook een vrouw die rechts inhaalde. Daar schrik ik me toch altijd zo dood van. Like. Niet bellen is nog wel oké, want ik heb zelf ook geen bel, maar rechts inhalen is echt het engste wat kan gebeuren. Daar reken je gewoon niet op.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jaaa, zovaak, maar ik loop altijd koppig door — because why not? Hun moeten stoppen. Ik vind het gewoon echt altijd asociaal als mensen dat doen en dan heb ik echt zin om tegen ze te zeggen dat ze hun rijbewijs opnieuw moeten halen. Waar the heck hebben ze die gehaald? De fucking kermis? D:
    Laatst ging ik gewoon oversteken, een zebrapad for crying out loud, en zo'n asociaal wijf komt opeens aan scheuren, dus ik denk gewoon doorlopen. Stopt dat [insert scheldwoord]wijf vlak voor mij, echt een millimetertje, heel ongeduldig en net als ik nog geen seconde klaar ben, rijdt ze hard door en scheld ze me uit voor weetikveel. Wtf.
    Dus ik schreeuwde terug dat het een fucking zebrapad is. Ik kan gewoon niet tegen zulke onbeschofte mensen, om het dan ook nog bij mij af te schuiven is zeker laag lol. Vond het wel funny tho, aangezien ik expres langzaam liep :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Och, zo ken ik er wel meer... Ik was eens naar het pinautomaat gefietst, voor geld obviously. Vlak voordat ik er was vond een auto het leuk om uit de parkeerplaats te rijden, vlak voor mijn neus. Ik gaf de bestuurder een beetje een dodelijke blik, omdat ik zoiets had van: kijk eerst uit je doppen voordat de weg op rijdt, levensgevaarlijk. Net even verderop had ik mijn geld gehaald, wilde erg op rijden en er stopte ineens een auto voor mijn neus en het raampje draaide naar beneden. Was dezelfde auto + bestuurder als eerder en deze had ook nog eens het lef om mij te beschuldigen dat ik hen oortjes in het verkeer zou moeten gebruiken, omdat ik daardoor niet goed kon opletten. God, ik was er echt pisnijdig over, omdat ik echt zoiets had van: ik heb rijles en het allereerste wat ik heb geleerd over wegrijden of uit een parkeerplaats komen, is dat je uit je doppen kijkt voordat je wegrijdt, verdorie. Ik heb er ook iets van gezegd, maar ik weet het niet precies meer. Ik was gewoon ontzettend boos, man.
    Maar ik weet precies hoe je je voelt. Wij hebben een zebrapad vlak voor de supermarkt en dat stoppen heel weinig auto's, omdat het een vijftigweg is geweest. Ik heb van mijn ouders geleerd dat ik gewoon aanstalten moet maken dat ik ga oversteken, anders stoppen ze niet. Sindsdien steek ik ook altijd mijn hand op als bedankje als ze voor mij stoppen. Maar ik snap helemaal wat je bedoeld ^^


    Deep inside, I've never felt alive