Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Wiarda schreef:
(...)
Ik heb de troost dat ik over anderhalf jaar aan de andere kant van het land ga wonen en ik niet van plan ben om in de tussentijd interessant genoeg voor hem te worden om contact te houden dus dit wordt zo'n lekker gevalletje 'ooit, voordat we grandioos uit elkaar groeiden, was er deze leuke knul...'
Ik dacht dat Schotland ver genoeg was om mijn gevoelens te ontlopen. Never have i been so wrong. Maar ja ik ken m beter dan jij deze boy waarschijnlijk.
Plus welkom Saar
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Kun je alsjeblieft de hint snappen en stoppen met proberen met me te praten, want ik wil geen enkel woord meer met dat achterlijke hoofd van je wisselen, oké? je hebt me zo erg pijn gedaan en nu verwacht je dat ik je vergeef? nou, nee. Nooit dus.
Kun je alsjeblieft de hint snappen en stoppen met proberen met me te praten, want ik wil geen enkel woord meer met dat achterlijke hoofd van je wisselen, oké? je hebt me zo erg pijn gedaan en nu verwacht je dat ik je vergeef? nou, nee. Nooit dus.
Ik dacht dat Schotland ver genoeg was om mijn gevoelens te ontlopen. Never have i been so wrong. Maar ja ik ken m beter dan jij deze boy waarschijnlijk.
Plus welkom Saar
Margot, ik werd net weer herinnerd aan het feit dat je nu kunt tindermatchen op basis van een hyperlink. Dus wanneer gaan we Tindermatchen? Gelderland is minder ver dan Schotland.
Pfffff, wat ben ik een sukkel! Vergeet ik mn fiets bij de bushalte op slot te zetten.... Dan maar mn ouders wakker bellen met de vraag of ze de sleutel eruit willen halen.