• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    De accu van mijn laptop ia kapot, en dat is zwaar irritant. En nu moet ik ook nog 100 euro betalen voor de reparatie, in plaats van de afgesproken 50. Mag ik even heel boos zijn?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    De accu van mijn laptop ia kapot, en dat is zwaar irritant. En nu moet ik ook nog 100 euro betalen voor de reparatie, in plaats van de afgesproken 50. Mag ik even heel boos zijn?
    Uit je agressie, ik had precies hetzelfde :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    ProngsPotter schreef:
    De accu van mijn laptop ia kapot, en dat is zwaar irritant. En nu moet ik ook nog 100 euro betalen voor de reparatie, in plaats van de afgesproken 50. Mag ik even heel boos zijn?


    Whaat. Hoezo moet je ineens het dubbele betalen D:


    26 - 02 - '16

    Ik wil mijn fucking punten weten. Please, laat me er gewoon voor een keer door zijn. Drie maanden vakantie zijn zeer welkom.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sommige mensen...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een voorspelling schrijven is zo lastig...


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Tijd voor ontbijt. :Y)




    Bruh..


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    KyloRen schreef:
    Tijd voor ontbijt. :Y)


    Hap ze!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:




    Bruh..


    Hoe low can you go. :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *aan de telefoon met de bakker bart*
    - "Kan je woensdag op sollicitatie komen?"
    - "Woensdag heb ik een toelatingsgesprek op de kunstacademie."
    - "Dus je gaat weer naar school?"
    - "Oh pas na de zomer weer hoor."
    - "Dus dan moet ik weer een ander voor je zoeken. Het gaat wel om een vaste baan hè."

    wat dacht je echt dat ik met achttien jaar en een vwo diploma van plan was de rest van mijn leven 15u per week bij de bakker te gaan werken


    i put the fun in funeral

    Ik maak me zorgen over de hoeveelheid toegenomen Goth's hier op school. Niet dat ik daar niets tegen heb, MAAR BRUGPIEPERS DOE NORMAAL EN PROBEER NIET STOER TE ZIJN MET JE ZWARTE KLEERTJES ugh

    Green245 schreef:




    Bruh..

    Sorry :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Sorry :')


    Heb jij dat gedaan? :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Trees schreef:
    Ik maak me zorgen over de hoeveelheid toegenomen Goth's hier op school. Niet dat ik daar niets tegen heb, MAAR BRUGPIEPERS DOE NORMAAL EN PROBEER NIET STOER TE ZIJN MET JE ZWARTE KLEERTJES ugh

    Ik liep er in groep 8 al zo bij hoor. :') Maar misschien was dat gewoon de emo tijd van 2007.


    Caution first, always.