• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Wanheda schreef:
    (...)

    Jaa, we gaan binnenkort even terug naar die kledingwinkel en ik heb de goggles en masker besteld ^^

    Nice work!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer jij je begint te moeien, gaat het altijd slecht, dus houd je er nu eens fucking buiten.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ergens wel jammer dat ik niet mee carnaval ben vieren. Ach ja, als ik alleen vandaag kan gaan..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgend jaar is het 10 jaar geleden dat ik fan werd van My Chemical Romance. Kan de tijd even stoppen? ;l


    Caution first, always.

    Tamir schreef:
    Volgend jaar is het 10 jaar geleden dat ik fan werd van My Chemical Romance. Kan de tijd even stoppen? ;l


    Wow, das dayum langgg


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    stop met me nEGEREN
    Of leg me op z'n minst uit wat ik nu weer fout heb gedaan.


    i put the fun in funeral

    Wow, dit liedje raakt me oprecht. Had niet verwacht dat deze band zoiets zou schrijven.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik weet het gewoon allemaal niet meer...


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:

    Ik weet het gewoon allemaal niet meer...


    Ik weet dat je zei dat je geen hulp nodig hebt en ook geen medelijden.
    I just want you to know that; je komt er heus wel overheen, zo niet dan kan je me altijd pb'en. Warme knuffels of Netflix met warme chocolademelk kan allemaal, want ik vind je tot nu toe een fantastisch meisje :]

    *internetcreep vliegt weg*

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 19:56 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Green245 schreef:
    (...)

    Wow, das dayum langgg

    Ik schrok toen ik het uitrekende. :')


    Caution first, always.

    Misschien was het toch niet zo'n goed idee om Chocolat te kijken want ik heb zoooooo'n trek in chocola, maar alle winkels gaan over drie minuten dicht godverdomme


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ja lol doei, wees maar boos omdat ik niet wil dat jij weer met m'n jongen gaat lopen x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ah ik kan weer merken hoe laat het is. De chagrijn in mij is wedergekeerd. :')

    Wauw, ik dicht heel zelden, maar nu schud in ineens een heel gedicht over wat er allemaal in mijn hoofd gebeurde vandaag uit mijn mouw. Misschien niet iets om trots op te zijn, maar hey, zo'n kutdag heeft blijkbaar toch nog voordelen voor mijn schrijversziel :')

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 19:57 ]

    Wiarda schreef:
    Misschien was het toch niet zo'n goed idee om Chocolat te kijken want ik heb zoooooo'n trek in chocola, maar alle winkels gaan over drie minuten dicht godverdomme

    Johnnyyyy <3

    Als je in de buurt zou wonen zou je wel wat van mij mogen hebben. Mijn ouders hebben onlangs een hele stapel chocoladerepen gehaald - zonder reden. :'D