• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Deamus schreef:
    Ik ben eindelijk begonnen aan hoofdstuk 1 de proloog (hoera)


    (Y)


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    (Y)


    Niet dat ik er tevreden mee ben maar toch. Het is iets :')


    take me back to the basics and the simple life

    Zo te lezen zijn de meesten toch al goed op weg! Super!
    En voor degenen waarbij het wat stroever verloopt... Niet opgeven!

    En nu eens zien of ik voor vandaag ook nog iets geschreven ga krijgen, al vrees ik ervoor omdat het weeral zo laat is en ik morgen een dubbel verjaardagsfeestje heb te vieren hier :'D
    Gisteren heb ik toch nog zo'n 50 woordjes bijgeschreven, dus m'n begin telt nu op 2 dagen een 238 woorden, wat voor mij dus nog best goed is :3
    Al vrees ik de 4.000 woorden niet te gaan redden deze maand, gewoon omdat ik echt met m'n tijd zit, maar wie weet dat ik ergens nog een goeie dag heb om te kunnen schrijven ^_^
    Ik ben allang blij dat ik terug bezig ben met een verhaal voor hier op Q, dus op voorhand heb ik eigenlijk al gewonnen, zelfs als ik SOTY niet redt (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Weet iemand hoe lang het duurt voordat je iets terug krijgt van een beta reader?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Weet iemand hoe lang het duurt voordat je iets terug krijgt van een beta reader?


    Dat kan heel erg verschillen, soms duurt het bij mij net een halve week, maar soms duurt het ook gemakkelijk een twee weken (niet dat je mij hoort klagen, ik snap dat het veel werk is).


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    (...)

    Dat kan heel erg verschillen, soms duurt het bij mij net een halve week, maar soms duurt het ook gemakkelijk een twee weken (niet dat je mij hoort klagen, ik snap dat het veel werk is).


    Het zal ook wel extra druk zijn met al die inzendingen van SOTY.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik vind het meestal niet zo erg om even te moeten wachten, want je krijgt altijd wel heel uitgebreid commentaar en goede tips. ^^ Al is het ondertussen wel al lang geleden, omdat ik te lui ben om te schrijven. :') Maar ik begrijp wel dat het iets lastiger is als je het wil online zetten.


    What would Emma do?

    Mattel schreef:
    (...)

    Het zal ook wel extra druk zijn met al die inzendingen van SOTY.


    Ik denk eigenlijk niet dat veel mensen van SOTY hun verhalen laten bèta-readen, sowieso niet iedereen.
    Ik ben mijn eigen corrector, eigenlijk, door het gewoon een dag te laten staan en dan nog een keer door te lezen en bovendien heb ik een paar abo's die de fouten er altijd wel voor me uit halen. Als ik onzeker ben over een stukje laat ik het vaak proeflezen door een goede vriendin van mij, die dan alle kromlopende zinnen en taalfouten er voor me uit haalt.


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    (...)

    Ik denk eigenlijk niet dat veel mensen van SOTY hun verhalen laten bèta-readen, sowieso niet iedereen.
    Ik ben mijn eigen corrector, eigenlijk, door het gewoon een dag te laten staan en dan nog een keer door te lezen en bovendien heb ik een paar abo's die de fouten er altijd wel voor me uit halen. Als ik onzeker ben over een stukje laat ik het vaak proeflezen door een goede vriendin van mij, die dan alle kromlopende zinnen en taalfouten er voor me uit haalt.


    Ik denk dat er genoeg mensen zijn die niemand hebben om het te lezen voor hen, zoals ik, en over hun eigen fouten heen lezen.

    Maar ik heb hem pas 8 dagen geleden opgestuurd, dus ik wacht nog even af!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Eindelijk over de helft van hoofdstuk 1!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Zo ergerlijk... ik had me voorgenomen niet te kritisch te zijn, en toch ben ik hetgeen dat ik had geschreven deze week nu aan het 'herschrijven' :'D
    Nu,het zorgt wel dat ik van de 238 naar de 257 ben gegaan, maar toch :'D

    Achja, zolang ik er niet te lang op blijven hangen, is een kritisch oog vast niet het einde XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mattel schreef:
    Eindelijk over de helft van hoofdstuk 1!

    supergoed bezig! (Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik zit voorbij de 3k. Het gaat best goed


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Ik zit voorbij de 3k. Het gaat best goed


    Wow, dat is goed!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik heb nog niet alles online, maar dat komt nog wel c;
    Dat komt omdat ik altijd een voorraadje wil hebben, haha


    26 - 02 - '16