• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Ik kan gewoon geen goed begin aan het volgende hoofdstuk maken. Mijn woordkeuzes zijn vreselijk, ik zit helaas alweer twee dagen vast. Zucht.


    I'm your little ray of pitch black.

    Poging zoveel tot schrijven deze week :'D
    Ik heb een nieuw idee voor het begin , waar ik dus ook zo wat mee worstel zoals enkele anderen, dus ik ga eens kijken of het wilt lukken vandaag met dat idee uit te werken. Zijn er nog mensen aan het schrijven, of gaan straks beginnen/verder?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb wel tijd, maar ik struikel continu over het feit dat ik mijn stukjes niet goed genoeg vind en het daarna maar opgeef :W


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Ik heb wel tijd, maar ik struikel continu over het feit dat ik mijn stukjes niet goed genoeg vind en het daarna maar opgeef :W


    Niet opgeven!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Aaahhh waarom wil dit niet lukken?? Alles wat ik nodig heb is twee/drie goede zinnen voor het begin van het hoofdstuk....


    Misschien helpt het als ik geen Shadowhunters kijk though...


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Niet opgeven!


    Nou ja, echt opgeven kan ik het ook niet noemen. Maar meer zo'n moment dat ik even denk van 'laat maar' weet je wel? Dan pak ik het na een paar dagen weer op, heb ik een helder moment en schrijf ik weer zo'n zevenhonderd woordjes. Maar ja, dan moet ik eerst natuurlijk weer tien keer zo'n 'laat maar' moment hebben.


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    Ik heb wel tijd, maar ik struikel continu over het feit dat ik mijn stukjes niet goed genoeg vind en het daarna maar opgeef :W

    Dat herken ik ook wel, al heb ik me voorgenomen dat gevoel/idee van 'het zelf niet genoeg vinden' zo goed mogelijk te negeren.
    Niet opgeven, je komt er echt wel!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Nou ja, echt opgeven kan ik het ook niet noemen. Maar meer zo'n moment dat ik even denk van 'laat maar' weet je wel? Dan pak ik het na een paar dagen weer op, heb ik een helder moment en schrijf ik weer zo'n zevenhonderd woordjes. Maar ja, dan moet ik eerst natuurlijk weer tien keer zo'n 'laat maar' moment hebben.


    Ja, ik ken het. Maar eigenlijk ben ik alleen zo kritisch op mezelf als het om school gaat. Voor mij is dit ook voor de lol, en schrijven is mijn manier om te ontspannen. Ik wil het wel goed doen, natuurlijk, maar op de één of andere manier ben ik veel minder zelfkritisch en onzeker als ik bezig ben met schrijven. Wauw, ik wilde goede tips geven, maar nu bedenk ik me dat ik die niet eens heb.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dat is niet erg ^^
    Ik hoop gewoon dat ik meer "heldere momenten" ga krijgen, dan voel ik me namelijk niet onzeker en heb ik gemakkelijk 700 woorden in een kwartier tot halfuur tijd.


    26 - 02 - '16

    Muh ik zit hem hier echt te stressen omdat ik nog echt bij moet schrijven maar ondertussen zit ik echt te struggelen met mijn schoolwerk :') I'm not a fan of 3 Gymnasium.


    I just caught the wave in your eyes

    Valkyries schreef:
    Poging zoveel tot schrijven deze week :'D
    Ik heb een nieuw idee voor het begin , waar ik dus ook zo wat mee worstel zoals enkele anderen, dus ik ga eens kijken of het wilt lukken vandaag met dat idee uit te werken. Zijn er nog mensen aan het schrijven, of gaan straks beginnen/verder?


    I'm trying but failing.
    Ik heb ook best wel lang zitten tobben over een begin. Inmiddels staat ie al een tijdje online maar het is eigenlijk best een duf begin :').


    I just caught the wave in your eyes

    Ik heb een paar dagen niet kunnen schrijven, maar nu heb ik eindelijk weer tijd! Nu ik lekker productief ben, heb ik ook gelijk weer een derde hoofdstuk geactiveerd. Ik denk dat ik het op 2x per week houd.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil zo graag hoofdstuk 2 schrijven zodat ik die kan uploaden en ja ik zeik er al ff over maar ik kan gewoon geen goed begin voor het hoofdstuk schrijven #struggles


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    Ik ben nog best trots op mezelf :3
    Toch nog 186 woorden geschreven tussen de bedrijven door en ik ben (voorlopig) content met m'n begin. Dus opzicht was het nog best een productieve avond voor me (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En hoe zit het bij iedereen? Al veel woorden / tevreden van wat je al hebt? :d


    What would Emma do?