• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Sonder schreef:
    (...)

    Als je weet waarover je het hebt, ja (:


    Met een verpleegster in huis, komt dat wel goed. c:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik ben van alles aan het doen, behalve schrijven. :c


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil dus meedoen maar tegelijk niet, greaaat.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Scribe schreef:
    Ik ben van alles aan het doen, behalve schrijven. :c


    Dit dus. Zucht...


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Dit dus. Zucht...


    Haha ja, Ik heb nog steeds geen letter op papier gezet. Ben wat bezig geweest met modzaken en hier en daar wat gereageerd en youtube filmpjes gekeken. Nu ga ik écht schrijven. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb toch al 512 woorden geschreven! Ik ben echt trots op mezelf aangezien ik vandaag ook niet echt heb moeten ploeteren en zwoegen erop!

    Ik worstel wel een beetje met m'n verhaal... afin, dat is te zeggen. Ik heb de neiging om aan een totaal nieuw concept te beginnen aangezien het jeukt om me op een meer post-apocalyptische / toekomstachtige setting te storten. Komt vooral door de overload verhalen dat ik momenteel zie verschijnen hier op Q. Dat werkt gewoon zo aanstekelijk :'D
    Maar goed, ik heb me voorgenomen me gewoon bij m'n high fantasy verhaal te houden, ook al zijn er een aantal cliché factoren zoals het feit dat Eyrdis de dochter van een Drakenheer is (van adel, zeg maar, en wat ik dus vaak zwaar overrated en storend vind in verhalen :'D), maar dat is gewoon een belangrijk aspect voor dit verhaal. Ik zorg er echt wel voor dat het los op zich te lezen valt, maar het is en blijft uiteindelijk ook een spin-off / geschiedenisverhaal van m'n manuscript, en waardoor ik het gevoel heb al sneller in een cliché te gaan vallen. En waardoor ik dus wat twijfel XD

    En was het dat niet, zou ik hoogstwaarschijnlijk wel weer om andere reden aan m'n verhaal twijfelen XD
    En ook al is deze infodump heel nutteloos, ik vind het fijn het gewoon hier even kwijt te kunnen, want ik kan makkelijker loslaten erdoor en verder gaan :3.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Scribe schreef:
    (...)

    Haha ja, Ik heb nog steeds geen letter op papier gezet. Ben wat bezig geweest met modzaken en hier en daar wat gereageerd en youtube filmpjes gekeken. Nu ga ik écht schrijven. c:


    Sterkte! Ach, modzaken zijn ook wel belangrijk. Youtube videos zijn ook een beetje mijn guilty pleasure tijdens / voor / na het schrijven. Deze avond gaat het niet meer worden voor mij, helaas. Mijn vriend komt zo thuis en wil Spectre kijken. Meh. I like me some James Bond, maar niet nu.

    Iedereen succes die nog gaat schrijven, of druk bezig is! You can do it, I believe in you!


    I'm your little ray of pitch black.

    En dan ben je terug aan het schrijven, staat er opeens eentje langs je die allang hoort te slapen aangezien het morgen gewoon weer school is en die je dus een beetje stoort tijdens het schrijven... maar hoe kan je boos worden als hij een tand kwijt is en deze hartstikke trots omhoog houdt ^_^
    Ik vraag me alleen af hoe ditmaal de tandenfee moet komen zonder ene wakker te maken, aangezien hij het zakje met tand letterlijk tussen 2 kussen en zeker 10 knuffels verstopt heeft - terwijl ik nog goed bedoeld zei van: leg je tand maar op je nachtkastje, dat is gemakkelijker voor de tandenfee... :'D

    Maar goed, dat is voor vriendlief want die is de tandenfee, dus ik ga er m'n hoofd niet eens over breken. De kids liggen weer op bed en ik heb nog eventjes om te schrijven tot het tijd is om Grimm te kijken.
    Ik zit toch al op een mooi aantal van 585 woorden, terwijl ik enkel hoopte een 500tal woorden te halen in totaal vandaag.
    Dus ik heb m'n doel voor vandaag opgeschroefd naar 600 woorden! Dat schrijf ik feitelijk niet eens op een maand tijd, en nu heb ik het toch in 3 dagen gedaan - natuurlijk, de 3 dagen dat ik heb kunnen schrijven, want ik geloof dat ik toch al wel ruim een week bezig ben in totaal met uitdenken en uitwerken (en natuurlijk los van m'n vorig begin van een 400 tal woorden :'D)

    Zijn er nog mensen aan het schrijven of bezig aan hun SOTY nu? Altijd leuk om te weten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dat is echt schattig, als hij speciaal naar beneden komt om zijn tand te laten zien. En Grimm is leuk! (: ik was zonet ook nog aan het schrijven (gezien de tijd dat je dat bericht schreef), maar nu niet meer. Ga lekker vroeg naar bed en hoop voor het eerst sinds tijden weer voor 00:00 plat te liggen. Verder kan ik volgende week alleen morgenochtend en een klein gedeelte van de middag schrijven. Dus daar heb ik wel zin in. Vooral omdat ik weer inspiratie heb, na een jaar lang niet te hebben geschreven. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Vooral omdat ik weer inspiratie heb, na een jaar lang niet te hebben geschreven. (:


    Daar heb ik toch even mooi aan bijgedragen, en dan zeggen mensen dat mijn aanwezigheid geen toevoeging is!


    Sarah = ongewoon sexy

    Scribe schreef:
    Dat is echt schattig, als hij speciaal naar beneden komt om zijn tand te laten zien. En Grimm is leuk! (: ik was zonet ook nog aan het schrijven (gezien de tijd dat je dat bericht schreef), maar nu niet meer. Ga lekker vroeg naar bed en hoop voor het eerst sinds tijden weer voor 00:00 plat te liggen. Verder kan ik volgende week alleen morgenochtend en een klein gedeelte van de middag schrijven. Dus daar heb ik wel zin in. Vooral omdat ik weer inspiratie heb, na een jaar lang niet te hebben geschreven. (:

    Ja, je kan dan gewoon niet boos worden XD
    Ik had ook de planning om vroeg naar bed te gaan vandaag, maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden, want ik ben veel te enthousiast met m'n 616 woorden die nu mooi staan te pronken in m'n word-documentje. Het jeukt dus ook ontzettend om de 700 woorden te bereiken XD

    En dat is super dat je na een jaar eindelijk weer aan het schrijven bent!
    Ik had al een kijkje genomen bij je story (en dacht toch ook echt al een abo te hebben genomen, maar blijkbaar niet :-/) dus ik heb inmiddels wel een abo genomen en ik ga van de week eens op m'n gemakje lezen!

    Ik heb dus ook al op enkele SOTY verhalen een abo genomen, maar ik lees vaak meerdere hoofdstukken tegelijk (ik ben erg spaarzaam in dat opzicht :'D), aangezien ik liever wat tijd vrij maak ervoor en langere stukken aandachtig lees dan dat ik rap tussen de bedrijven door een klein stukje lees, zonder te goed m'n aandacht erbij te hebben.
    Dus ook meteen voor degenen waar ik een abo bij heb lopen, ik ben geen consequente reageerder die bij elk hoofdstukje een reactie achterlaat. Ik probeer het wel, maar ik wil het dus nog weleens vergeten, zeker als ik meerdere hoofdstukken achter elkaar lees, dan wil ik het gewoon niet onderbreken en doorlezen XD

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 0:14 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Daar heb ik toch even mooi aan bijgedragen, en dan zeggen mensen dat mijn aanwezigheid geen toevoeging is!


    Jazeker. Ik ben al een stuk verder gekomen. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Weet iemand een jongensnaam dat lijkt op Viènna?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Senna / Cenna


    Mhm?

    De 3000 woorden gehaald. Ik denk dat 4000 woorden per maand wel een redelijk doel is en dat ik dat wel ga halen deze maand. En als ik dat dan zelfs in de tentamenweken haal, moet dat wel goed komen.


    Rest in Peace, Son of Gondor