Scribe schreef:
Dat is echt schattig, als hij speciaal naar beneden komt om zijn tand te laten zien. En Grimm is leuk! (: ik was zonet ook nog aan het schrijven (gezien de tijd dat je dat bericht schreef), maar nu niet meer. Ga lekker vroeg naar bed en hoop voor het eerst sinds tijden weer voor 00:00 plat te liggen. Verder kan ik volgende week alleen morgenochtend en een klein gedeelte van de middag schrijven. Dus daar heb ik wel zin in. Vooral omdat ik weer inspiratie heb, na een jaar lang niet te hebben geschreven. (:
Ja, je kan dan gewoon niet boos worden
Ik had ook de planning om vroeg naar bed te gaan vandaag, maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden, want ik ben veel te enthousiast met m'n 616 woorden die nu mooi staan te pronken in m'n word-documentje. Het jeukt dus ook ontzettend om de 700 woorden te bereiken
En dat is super dat je na een jaar eindelijk weer aan het schrijven bent!
Ik had al een kijkje genomen bij je story (en dacht toch ook echt al een abo te hebben genomen, maar blijkbaar niet
) dus ik heb inmiddels wel een abo genomen en ik ga van de week eens op m'n gemakje lezen!
Ik heb dus ook al op enkele SOTY verhalen een abo genomen, maar ik lees vaak meerdere hoofdstukken tegelijk (ik ben erg spaarzaam in dat opzicht :'D), aangezien ik liever wat tijd vrij maak ervoor en langere stukken aandachtig lees dan dat ik rap tussen de bedrijven door een klein stukje lees, zonder te goed m'n aandacht erbij te hebben.
Dus ook meteen voor degenen waar ik een abo bij heb lopen, ik ben geen consequente reageerder die bij elk hoofdstukje een reactie achterlaat. Ik probeer het wel, maar ik wil het dus nog weleens vergeten, zeker als ik meerdere hoofdstukken achter elkaar lees, dan wil ik het gewoon niet onderbreken en doorlezen
[ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 0:14 ]
If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.