• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Ik kwam dit tegen over het schrijven van een hoofdstuk. Misschien vinden jullie het interessant/hebben jullie er iets aan (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik kwam dit tegen over het schrijven van een hoofdstuk. Misschien vinden jullie het interessant/hebben jullie er iets aan (:


    dit helpt me zo hard ;0


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Criostal schreef:
    (...)

    dit helpt me zo hard ;0


    Mooi, dan heb ik hem niet voor niks gedeeld ^-^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb 53 woorden en ik ben blij.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Ik heb 53 woorden en ik ben blij.


    You go! *O*


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hoofdstuk 1 is bijna af. Yees. ^^
    Hoe staan jullie er voor?

    KyloRen schreef:
    Hoofdstuk 1 is bijna af. Yees. ^^
    Hoe staan jullie er voor?

    Goed bezig!

    Ik moet terug beginnen met schrijven aan H1, aangezien ik natuurlijk hetgeen ik had 'verwijderd' heb :'D
    En de afgelopen 2 dagen ben ik bezig geweest met m'n supergeweldige lay-out en samenvatting, dus ik hoop vandaag of morgen terug te kunnen starten met schrijven :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    KyloRen schreef:
    Hoofdstuk 1 is bijna af. Yees. ^^
    Hoe staan jullie er voor?


    Yes!
    Ik heb een kwart van het eerste hoofdstuk af.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik ben met het tweede hoofdstuk bezig :3. Plus heb hier en daar een gebeurtenis samengevat die sowieso moet gaan gebeuren en heb tabellen gemaakt met hoe onze wereld in verband staat met de andere wereld in mijn verhaal.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Goed bezig!

    Ik moet terug beginnen met schrijven aan H1, aangezien ik natuurlijk hetgeen ik had 'verwijderd' heb :'D
    En de afgelopen 2 dagen ben ik bezig geweest met m'n supergeweldige lay-out en samenvatting, dus ik hoop vandaag of morgen terug te kunnen starten met schrijven :3

    Je bent zo enthousiast over je lay-out dat je me alleen maar meer nieuwsgierig maakt haha. Ik ben echt super benieuwd!

    Goed bezig mensen! *O*
    Ik vind dit topic echt een goed idee. Nu kun je elkaar tenminste pushen om door te blijven gaan.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Goed bezig!

    Ik moet terug beginnen met schrijven aan H1, aangezien ik natuurlijk hetgeen ik had 'verwijderd' heb :'D
    En de afgelopen 2 dagen ben ik bezig geweest met m'n supergeweldige lay-out en samenvatting, dus ik hoop vandaag of morgen terug te kunnen starten met schrijven :3


    Hoe maak je je lay-out eigenlijk? Gewoon met de functies die hier op q aanwezig zijn? (daar heb ik ooit ook wel eens aangezeten, maar daar werd mijn lay-out alleen maar oogverblindend lelijk van)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Argh, hebben jullie ook dat zenuwslopende berichtje voor Q-magazine gehad, zes dagen geleden? Ik zag hem vandaag weer en ik kan er maar niet over uit wat ik in hemelsnaam neer moet zetten :')


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    Argh, hebben jullie ook dat zenuwslopende berichtje voor Q-magazine gehad, zes dagen geleden? Ik zag hem vandaag weer en ik kan er maar niet over uit wat ik in hemelsnaam neer moet zetten :')


    Ik heb vandaag iets verzonnen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Meiiore schreef:
    Argh, hebben jullie ook dat zenuwslopende berichtje voor Q-magazine gehad, zes dagen geleden? Ik zag hem vandaag weer en ik kan er maar niet over uit wat ik in hemelsnaam neer moet zetten :')


    Ik had de mijne vrij snel (:


    Mijn brein breint zoals het breint.