• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Ik heb er op Q iets minder dan 5000. In word ongeveer 7000. Ik ben best tevreden. Ik schiet lekker op, ik wil dit vooral wat compacter schrijven dan ik anders doe. Anders komt het nooit af omdat ik mijn aandacht verlies :')


    For those I love, I will sacrifice

    Wauw, netjes! Ik sta hier gezellig aan de kant dinocheerleader te zijn! Daar ben ik voor gemaakt.

    Go iedereen, you can do it! *O*


    What would Emma do?

    Cheerleaders zijn meer dan welkom, natuurlijk. Ik heb het idee dat iedereen wel een beetje aan het juichen is voor iedereen, meer dan andere jaren in ieder geval.


    For those I love, I will sacrifice

    Er zijn dan ook zo ongelofelijk veel deelnames en dat helpt! (: Het zijn echt heel erg toegankelijke thema's.

    En wie weet schrijf ik dit jaar eindelijk die bestseller wel eens. (joehoe)


    What would Emma do?

    Oh huilen, al duizendmaal begonnen aan het volgende hoofdstuk en nog altijd geen uitkomst waar ik mee kan leven.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Oh huilen, al duizendmaal begonnen aan het volgende hoofdstuk en nog altijd geen uitkomst waar ik mee kan leven.

    Niet opgeven, sommige stukken van het verhaal gaan nou eenmaal moeizamer!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Dat is iets minder! :/ Ik ben niet de beste om tips te geven jammer genoeg, maar heb je die van Anna in een van de vorige topics al gezien?


    What would Emma do?

    Fennec schreef:
    (...)
    Niet opgeven, sommige stukken van het verhaal gaan nou eenmaal moeizamer!


    Dat is het ook wel, het is gewoon even vervelend om me over zoiets heen te zitten. Ik zit al twee dagen vast... meh.

    Pterodactyl schreef:
    Dat is iets minder! :/ Ik ben niet de beste om tips te geven jammer genoeg, maar heb je die van Anna in een van de vorige topics al gezien?


    Ik had ze gelezen, maar ik denk dat ik ze morgen weer even op ga zoeken aangezien ik ze zeker wel nodig ga hebben. Zucht. Het voelt als een writersblock, ondanks dat ik zoveel ideeën en dergelijke in mijn hoofd heb. Het is puur dat begin van het hoofdstuk waar ik mee in de knoop zit, niet enkel de woordkeuze.


    I'm your little ray of pitch black.

    *Opent word voor de eerste keer vandaag om eindelijk nog even te schrijven*
    Moeder: ja, eigenlijk moet ik even op de computer, en ik vind dat jij toch naar bed moet.
    *sluit word weer af en gaat naar boven*

    Zucht... Nog een van de redenen dat ik voor een nieuwe laptop spaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Whoop, ik heb eindelijk tijd!
    Al vrees ik vanavond niet veel meer te schrijven door de vermoeidheid, maar wie weet... ik heb de hele week al last van slechte karma, maar wie weet dat ik ergens nog wat inspiratie vind om toch nog een x-aantal woorden toe te voegen aan m'n word-documentje XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben blij om al die enthousiasme te lezen (:


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik ben blij om al die enthousiasme te lezen (:

    Ik vind het zelf ook echt tof dat er zoveel enthousiasme is en dat het hier zo wat actief blijft, vandaar dat ik toch elke dag reageer in het topic ^_^ Het zorgt - bij mij toch - voor extra motivatie :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Wauw. Dit s al het derde topic! Goed bezig. Ik ga zo ook weer eens schrijven. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben op word al zoveel mogelijk hoofdstukken te schrijven om die vervolgens op Q te zetten.
    Helaas gaat het nu wat moeizamer ):


    all because i liked a girl

    Hopelijk lukt het vandaag EINDELIJK om de eerste zinnen van mn volgende hoofdstuk te schrijven...

    Veel succes aan iedereen met het schrijven! Ik geloof in jullie! :3


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem