• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Mijn story heeft een nieuwe cover dankzij Anaklysmos


    26 - 02 - '16

    Wauw, die is echt prachtig!


    For those I love, I will sacrifice

    Mooii!! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zeker een mooie cover!

    @Justine, goed bezig! Mooi dat je toch nog een goed aantal woorden hebt kunnen schrijven! ^^

    Ik ga misschien zo zelf toch stiekem even schrijven. Anders ben ik bang dat ik de sfeer een beetje kwijt raak van mijn verhaal. Te lange pauzes doen mij niet veel goeds.

    Ik ga proberen 2 hoofdstukken per week te schrijven, dan ben ik hopelijk op tijd klaar en heb ik nog een redelijke back-up ^^


    Stenenlikker

    Vandaag ineens een ingeving gehad en ruim 2K geschreven ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Meiiore schreef:
    (...)

    Hangt wat mij betreft heel erg af van wat voor genre en het type verhaal je gebruikt. Ik denk dat wat banen betreft (ik neem tenminste aan dat je het daarover hebt) je het beste zo origineel en realistisch mogelijk moet zijn. Geen vijfentwintigjarige als CEO van Shell, maar ook geen secretaresse of docent (tenzij docent een belangrijk deel van je verhaal is). Ga na wat mensen bij jou in je omgeving doen en kijk of je daar iets van kan gebruiken. De meeste mensen hebben minder voor de hand liggend werk dan in verhalen vaak wordt gebruikt.

    Dit is echt wel een goede tip :) Hoewel de antwoorden natuurlijk ook een beetje van de omgeving afhangen, maar het is in elk geval een goed begin. Ik zou wel eens een verhaal willen waarin een toiletjuffrouw of iets dergelijks de hoofdrol speelt.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik hoop vanavond/vanmiddag mijn proloog online te gooien. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga eens de verhaallijn goed uitschrijven. Door het luisteren van de muziek van Adrian von Ziegler krijg ik altijd veel inspiratie. ^^
    En deze is echt ideaal. Dan hoef je niet steeds verder te klikken. c:
    10 Hours of Music by Adrian von Ziegler

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 15:39 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb mijn verhaal maar opgegeven en de proloog online gezet.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Ik heb mijn verhaal maar opgegeven en de proloog online gezet.


    Wat een mooie cover!! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Wat een mooie cover!! (:


    Bedankt! DreamerN heeft hem gemaakt.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Scribe schreef:
    Ik ga eens de verhaallijn goed uitschrijven. Door het luisteren van de muziek van Adrian von Ziegler krijg ik altijd veel inspiratie. ^^
    En deze is echt ideaal. Dan hoef je niet steeds verder te klikken. c:
    10 Hours of Music by Adrian von Ziegler


    Waarom heeft die man mooier haar dan ik? :')

    Hoe gaat het bij iedereen? :d


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Waarom heeft die man mooier haar dan ik? :')

    Hoe gaat het bij iedereen? :d

    Geveld door een behoorlijke buikgriep, dus ik heb sinds maandag niks meer geschreven en ik vrees ervoor de komende dagen ook nog niks te kunnen schrijven. Hopelijk vlot het bij de rest wat beter dan bij mij op het moment ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Geveld door een behoorlijke buikgriep, dus ik heb sinds maandag niks meer geschreven en ik vrees ervoor de komende dagen ook nog niks te kunnen schrijven. Hopelijk vlot het bij de rest wat beter dan bij mij op het moment ^_^

    Beterschap!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.