• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

KyloRen schreef:
    (...)
    Je bent zo enthousiast over je lay-out dat je me alleen maar meer nieuwsgierig maakt haha. Ik ben echt super benieuwd!

Sorry :Y)

KyloRen schreef:
    Goed bezig mensen! *O*
    Ik vind dit topic echt een goed idee. Nu kun je elkaar tenminste pushen om door te blijven gaan.

Ik vind het topic ook super, want het werkt ook gewoon motiverend. Dus ik hoop dat het voorlopig nog zo wat actief blijft hier (:

SonOfGondor schreef:
    (...)

Hoe maak je je lay-out eigenlijk? Gewoon met de functies die hier op q aanwezig zijn? (daar heb ik ooit ook wel eens aangezeten, maar daar werd mijn lay-out alleen maar oogverblindend lelijk van)

Onder lay-out van m'n storie versta ik vooral de opmaak van de samenvatting en afbeelding(en) enzo.
    De lay-out /template van de website (of hoe je dat dan weer noemt :'D) is bij mij eigenlijk altijd hetzelfde en doe ik niks aan veranderen :'D

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Valkyries schreef:
    (...)
    Onder lay-out van m'n storie versta ik vooral de opmaak van de samenvatting en afbeelding(en) enzo.
    De lay-out /template van de website (of hoe je dat dan weer noemt :'D) is bij mij eigenlijk altijd hetzelfde en doe ik niks aan veranderen :'D

Ah zo! Ik begin ook wel erg benieuwd te worden nu.

Rest in Peace, Son of Gondor

Ik voelde me ff zo productief dat ik 5-minuten samenvattingen voor de komende 4 hoofdstukken ging schrijven xD

Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

Heeft iemand hier nog tips wat het uitlijnen van je verhaal betreft? Anna gaf goeie tips, ik vraag me af of jullie er nog hebben.

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Voor de mensen die het leuk vinden om gemotiveerd te worden door plaatjes van kittens/puppys/konijntjes raad ik deze website aan. Nou weet ik niet hoe dat bij jullie werkt maar ik opende hem net weer en mijn oude stukje stond er nog gewoon in xD

xGwenxVeerx schreef:
    Voor de mensen die het leuk vinden om gemotiveerd te worden door plaatjes van kittens/puppys/konijntjes raad ik deze website aan. Nou weet ik niet hoe dat bij jullie werkt maar ik opende hem net weer en mijn oude stukje stond er nog gewoon in xD

Superleuk! Voor SOTY ben ik tot nu toe wel gemotiveerd, maar voor essays gaat dit heel handig zijn.

Rest in Peace, Son of Gondor

Wasikowska schreef:
    Heeft iemand hier nog tips wat het uitlijnen van je verhaal betreft? Anna gaf goeie tips, ik vraag me af of jullie er nog hebben.

Ik ben hier echt niet de beste in maar ik vind het gewoon handig om in vijf minuten op te schrijven waar ik het over wil hebben in het hoofdstuk. Nu zou ikzelf ook niet naar mij luisteren maar misschien dat het helpt?

Zo typisch... heb ik inspiratie, steekt m'n hand in het verband dat ik hem maar voor de helft kan gebruiken, aangezien ik zo slim ben geweest 2 vingers en m'n duim te verbranden door pure lompigheid :'D

Valkyries schreef:
    Zo typisch... heb ik inspiratie, steekt m'n hand in het verband dat ik hem maar voor de helft kan gebruiken, aangezien ik zo slim ben geweest 2 vingers en m'n duim te verbranden door pure lompigheid :'D

Ow, das balen... hopelijk zijn je vingers snel weer beter en kan je weer wat meer/sneller/beter(idk(als in het schrijven opzich gaat makkelijker)) schrijven :D

Valkyries schreef:

Oei oei.. Beterschap!

26 - 02 - '16

mercikes :3

Mijn eerste gedacht was echt van: Shit, hoe moet ik morgen gaan werken, aangezien ik van het huishoudelijk management ben (lees dus de kuisvrouw lol :'D) Dikke laag flamigel en hopen dat de schade meevalt morgen, al brandt het nog steeds wel. Maar komt wel goed :'D
    En daarna was m'n gedachte echt van: KUT, ik wilde schrijven vanavond... het gaat opzicht wel, maar ik kan niet echt gemakkelijk doorschrijven en ik wil continue die vingers gebruiken :'D

Zucht... ik kan maar niet op een goeie zin komen voor het begin van mijn tweede hoofdstuk... aaaaah!

Naja, misschien ligt het eraan dat ik gewoon moe ben. Laten we morgen nog maar eens proberen

Dat moment waarop je al duizenden beginnen hebt geschreven, maar ze geen van allen echt een mooie start voor je verhaal lijken te vormen. Ik kom er echt even niet uit. )= [/struggles]

She's imperfect but she tries

Mignon schreef:
    Dat moment waarop je al duizenden beginnen hebt geschreven, maar ze geen van allen echt een mooie start voor je verhaal lijken te vormen. Ik kom er echt even niet uit. )= [/struggles]

Ik ken het :/. Maar ik heb altijd een bepaald begin in mijn hoofd, dat achteraf dan toch niet bij mijn verhaal past voor mijn gevoel, ik ga dan altijd alternative drabbels schrijven :3.

We've lived in the shadows for far too long.

Meestal heb ik altijd een begin in mijn hoofd, maar de grote lijn van het verhaal nog niet. Nu heb ik de grote lijn al wel, maar het begin nog niet haha.

She's imperfect but she tries