• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Necessity schreef:
    Wie geeft mij de schop die ik nodig heb om te beginnen met schrijven? :')



    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Vellichor schreef:
    (...)


    Just do it! *weet niet zeker of je de reference kent, maar het blijft een goed advies, in dit geval dan*


    *heeft stiekem eerst even de reference gegoogled*
    Het resultaat is wel dat ik eindelijk word open heb (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    *heeft stiekem eerst even de reference gegoogled*
    Het resultaat is wel dat ik eindelijk word open heb (A)


    Hurray C;


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Necessity schreef:
    (...)

    *heeft stiekem eerst even de reference gegoogled*
    Het resultaat is wel dat ik eindelijk word open heb (A)



    That's something ^^. Beginnen Is voor mij ook altijd een dingetje, maar daarna gaat het schrijven altijd wel.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Van welk liedje/welke band krijgen jullie inspiratie?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Van welk liedje/welke band krijgen jullie inspiratie?


    All time low, Fall Out Boy, Lana Del Rae, 3 Doors Down, the pretty reckless, maar soms ook van random liedjes :3. Een liedje wat ik eigenlijk altijd luister als ik inspiratie nodig heb - waar ik laatst op ben gewezen omdat het vrij onbewust gaat - Is cinderblock garden, en ook wel Is fourth of July.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mattel schreef:
    Van welk liedje/welke band krijgen jullie inspiratie?


    Muziek uit films, Two Steps From Hell, soms helpt rustige muziek of klassieke muziek mij ook. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Mattel schreef:
    Van welk liedje/welke band krijgen jullie inspiratie?


    Ik zet altijd gewoon de youtube op mijn mix en zie wel waar hij mee aankomt
    Alleen als ik bijvoorbeeld een zeer zielig stuk moet schrijven wil ik nog wel eens een liedje op herhaalstand zetten. Meestal is dat 'Broken angel - Boyce avenue' of 'Concrete angel - ?'


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Momenteel van oude bebop en rockabilly, omdat dat me in de sfeer van mijn verhaal brengt. Ik heb net een hoofdstukje geschreven waar ik echt verdomd trots op ben (bloos). Ik heb de neiging om hem onmiddellijk te activeren, maar ik moet het tempo van mijn verhaal niet te hoog maken, dan gaan mensen nog minder reageren hah :W


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    Momenteel van oude bebop en rockabilly, omdat dat me in de sfeer van mijn verhaal brengt. Ik heb net een hoofdstukje geschreven waar ik echt verdomd trots op ben (bloos). Ik heb de neiging om hem onmiddellijk te activeren, maar ik moet het tempo van mijn verhaal niet te hoog maken, dan gaan mensen nog minder reageren hah :W


    Die muziek vind ik echt heel erg leuk! Wat is je favoriet om te luisteren?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Geen idee even wie de link in het vorige topic ook alweer had gezet met de playlist van two steps from hell, maar ik luister momenteel dat omdat het me een enorme schrijvers boost geeft, dus mijn eeuwige dankbaarheid daarvoor. Ik faal in het zoeken van goeie muziek dat me inspiratie geeft :'D

    En en en ik heb de neiging om m'n story (zonder enig geschreven hoofdstuk) online te gooien aangezien m'n lay-out met samenvatting af is en ik er gewoon keiblij mee ben XD
    Waarschijnlijk kennen meer mensen dat wel :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mattel schreef:
    (...)

    Die muziek vind ik echt heel erg leuk! Wat is je favoriet om te luisteren?


    Ik luisterde net Be bop A lula van Gene Vincent. Qua Rockabilly ben ik vooral heel groot fan van Buddy Holly en de vroege Elvisnummers, maar bijvoorbeeld ook Eddie Cochran, Jerry Lee Lewis, Roy Orbison en Del Shannon.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik kom ook weer brainstormen.


    26 - 02 - '16

    Valkyries schreef:
    Geen idee even wie de link in het vorige topic ook alweer had gezet met de playlist van two steps from hell, maar ik luister momenteel dat omdat het me een enorme schrijvers boost geeft, dus mijn eeuwige dankbaarheid daarvoor. Ik faal in het zoeken van goeie muziek dat me inspiratie geeft :'D

    En en en ik heb de neiging om m'n story (zonder enig geschreven hoofdstuk) online te gooien aangezien m'n lay-out met samenvatting af is en ik er gewoon keiblij mee ben XD
    Waarschijnlijk kennen meer mensen dat wel :'D

    Ik heb ook alles al klaar staan haha. Zelfs het proloog staat er al in. Maar we moeten volhouden!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik heb ook alles al klaar staan haha. Zelfs het proloog staat er al in. Maar we moeten volhouden!

    Ik doe m'n uiterste best, maar het is zo moeilijk want ik wil doodgraag delen wat ik al heb :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”