• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

MT

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

KyloRen schreef:
    (...)
    Ging het goed? (:

Beter dan verwacht haha. Een essay schrijven voor Geschiedenis, tja. Ik heb 3,5 kantjes volgeschreven dus ik wens mijn leraar veel plezier met het lezen van mijn essay vol met tekst. :Y)

That is a perfect copy of reality.

Meiiore schreef:
    (...)

Same here.

Hoe ging jouw toets? (:

That is a perfect copy of reality.

Uhm... Het was een Engels unit-toets, dus heel veel woordjes leren en een zooi grammatica. Ik ben veel te lui om de woorden in mijn hoofd te stampen - dat kost teveel tijd - dus dat doe ik niet. Het rottige is dat ik wel in grote lijnen weet wat de woorden engels-nederlands betekenen, mits ze in een zin staan, maar ik kan ze niet letterlijk vertalen. Ik denk in het Engels op zo'n moment, dus het correcte Nederlandse woord vinden zit er dan niet in.
    Lang verhaal kort: zal wel een onvoldoende worden, maar het telt toch niet zoveel mee, dus ik zit er niet mee ^^

For those I love, I will sacrifice

Sycia schreef:
    (...)

Beter dan verwacht haha. Een essay schrijven voor Geschiedenis, tja. Ik heb 3,5 kantjes volgeschreven dus ik wens mijn leraar veel plezier met het lezen van mijn essay vol met tekst. :Y)

Ah mooi zo. Dat is best veel haha.

3 alweer? Even een MT

Rest in Peace, Son of Gondor

Ikkkk ga zo weer lekker verder schrijven. Heb nu twee "nummers" geschreven dus voorlopig doe ik dat even niet meer. Want het is echt lastig. :'D

Ah, ik heb besloten dat 6 x 10 hoofdstukken wel ongeveer genoeg moet zijn als richtlijn. (Ervan uitgaande dat alle hoofdstukken langer zijn dan 1000 woorden en ik tussendoor nog kleinere stukjes verstop met brieven en dergelijken.) Ik hoop tenminste dat ik dan het verhaal wel ongeveer verteld moet kunnen hebben, anders wordt het zo lang... Ik hoop eigenlijk dat ik dit plot wat gevatter kan vertellen dan met mijn vorige SOTY-inzendingen het geval was.
    Hebben jullie al een indicatie kunnen maken voor jezelf hoe lang het geheel gaat worden?

For those I love, I will sacrifice

Ik hoop echt dat ik eens inspiratie ga krijgen voor het eerste hoofdstuk, haha. Als dat er is, gaat het schrijven meestal wel vanzelf.

If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

Oh pff ik kan nog niet precies zeggen hoeveel woorden mijn verhaal gaat krijgen. Ik gok ergens tussen 50k en 60k.

Willen jullie je mening hierover geven? Ik heb het gemaakt na aanleiding van een tutorial...

[ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 17:59 ]

in love with the fictional characters, I'm sorry

Festus_ schreef:
    Willen jullie je mening hierover geven? Ik heb het gemaakt na aanleiding van een tutorial...

Wauw, zien er goed uit!

If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

Festus_ schreef:

Ik vind ze echt heel leuk!

Mijn brein breint zoals het breint.

Wie geeft mij de schop die ik nodig heb om te beginnen met schrijven? :')

The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

Necessity schreef:
    Wie geeft mij de schop die ik nodig heb om te beginnen met schrijven? :')

Just do it! *weet niet zeker of je de reference kent, maar het blijft een goed advies, in dit geval dan*

We've lived in the shadows for far too long.